آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من

تو میری و من فقط نگاهت می کنم ، تعجب نکن که چرا گریه نمی کنم ،

بی تو یک عمر فرصت برای گریستن دارم ، اما برای دیدن تو

همین یک لحظه باقیست...
 


پروردگارا!
 
زمانیکه روی قلۀ کوه ایستاده ام به افراد کنار دریا غبطه میخورم
 
و زمانیکه در کنار دریا ایستاده ام آرزوی بودن درقلۀ کوه را میکنم
 
 کمکم کن تا به جایگاهم راضی باشم...
 


جامه ای بافته ام


تار و پودش از عشق


خواستم تا به تواش هدیه کنم


لیک دیدم که در آن گوشۀ باغ


لاله ای پنهانی


با نسیمی می گفت:


جامه ی عشق برازنده ی هرقامت نیست!

 


بــــــــرای تـــــــو...


بــــــــرای مـــــــــن....


هــــــر چـــــه کـــــه تــــــــقدیــــر نـــــوشـــــت

 نـــــاخـــــوانــــا بــــــود...



بــــــیا تــــــا تـــــقدیـــــر را پــــاکـــــنویــــس کـــــنیــــم



شـــــــاید زمـــــــانــــه بهتـــــــر از ایــــــن را



بــــــرایمـــــان کـــــــنار گـــــذاشــــته بــــــــاشــــد...





دلهایمان را یکی کنیم , بی هیچ پاداشی حراج محبت کنیم


و باور کنیم که دیر یا زود همه ما خاطره ایم




از قدیم گفتن خواهی نشوی رسوا همرنگ جماعت شو !!
 
..................ولی دیگه نه تا این حد!!!!


چـــــه خوش خیـــــال است...

فــــاصلــــه را می گویم

به خــــیــــالــش...

تـــو را ازمــن دور کـــرده ...

نـــمــی دانـد

......تــــوجــــایــــت امـــن اســـت

ایـــنـــجـــا...

مــیـــان َِِدلـــــــــم
 


من وقتی زنم

که تو باور داشته باشی مردی ...

انسان بودن را باید آموخت

جنسیت معنا ندارد !
 


فرشته از شیطان پرسید: قوی‌ترین ‌سلاح تو برای فریفتن انسان‌ها چیست؟

شیطان گفت: به آنها می‌گویم «هنوز فرصت هست».

شیطان پرسید: قدرتمندترین سلاح تو برای امید بخشیدن به انسان‌ها چیست؟

فرشته گفت: به آن‌ها می‌گویم «هنوز فرصت هست»




من


دوباره


این جا


آه ، ب ی خ ی ا ل دردها ... !!




وقتی دلت با من نیست ،

بودنت مشکلی را حل نمی کند ...!!





بی جا نبود که رفتی بی جا من بودم که جایی برای ماندن نداشتم ...
 


اگه یه روز حس کردی تو یه زمان عاشق دو نفری ؛

دومی رو انتخاب کن .


چون اگه واقعا عاشق اولی بودی ،

به عشق دومی گرفتار نمیشدی....
 


همیشه فکر کن توی دنیای شیشه ای زندگی می کنی

پس هیچ وقت به طرف کسی سنگ پرتاب نکن

چون اولین چیز که می شکنه دنیای خودته
 


رابطه ها زمانی زیبا می شوند که برای یاد کردن هیچ دلیلی به جز دلتنگی نباشد
 


بــه فکر نــوازش دست های منی!


بی آنکــه بدانی ؛


دلـــم است کــه تنهــا مانــده ...


دست هایــم ، دو تاینــد
 


عادت می کنم به داشتن چیزی و سپس نداشتنش ،

به بودن کسی و سپس به نبودنش،

تنها عادت می کنم ...

امـــا فراموش نه !
 


داره یه قانون می شه
؛که به هر مردی بخوای تکیه کنی،

باید اول بدنـــــتو بهش هدیه کنی
 


اینجــا همــه خوبنــد ، خیالت راحت .

من مانــده ام و چهار تـــا هم صحبت ؛

این گوشــه نشستــه ایم و دلتنگ تــوئیم

من .. عشق .. خـــدا .. عقربــه های ساعت..!
 


بیا دلتنگی هامان را اندازه کنیم..

هر که دلش تنگ تر بود برنده!!

کاش این بار تو برنده شوی...!


ایــن روزهــا نه مجــالی بــرای دلــتنگی دارم ،
نــه حوصــله ات را ... ولی بــا ایــن هــمه ...
گــاه گــاهــی دلــم هــوای تــو را مــیکند



نگران نباش

حال دلم خوب است !!!

...نه از شیطنت های کودکانه اش خبری هست

نه از شیون های مداومش ، به وقت ِ خواستن ِ تو ...

آرام

جوری که نبینی و نشنوی

گوشه ای نشسته ،

و رویاهایش را به خاک می سپارد
 


بعضی‌ آدما

به دنیا میان که فقط برات خاطره بسازن !

در حد لیاقتشون براشون ارزش قائل شو

نه بیشتر...!
 
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد