آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

گاهی آرزو می کنم

 

hamtaraneh.comhamtaraneh.comhamtaraneh.com
گاهی آرزو می کنم... hamtaraneh.com

hamtaraneh.com کاش هرگز نمی دیدمت تا امروز غم ندیدنت را

بخورم!!!hamtaraneh.com

hamtaraneh.comکاش لبخندهایت آنقدر زیبا نبودند که امروز آرزوی

دیدن یک لحظهhamtaraneh.com

hamtaraneh.comفقط یک لحظه از لبخندهای عاشقانه ات را داشته

باشم!hamtaraneh.com

hamtaraneh.comکاش چشمان معصومت به چشمانم خیره نمی شد

تا امروزhamtaraneh.com

hamtaraneh.comچشمان من به یاد آن لحظه بهانه گیرند و اشک

بریزند!hamtaraneh.com

hamtaraneh.comکاش حرف های دلم را بهت نگفته بودم تا امروز با

خود نگویمhamtaraneh.com

hamtaraneh.com" آخه او که میدونست چقدر دوستش دارم!!!!"

نظرات 1 + ارسال نظر
shahab پنج‌شنبه 9 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 20:17 http://www.shaboei.mihanblog.com

خرید فیلم 2011 بدون سانسور
ارزان
کنکوریها ی 1390 بشتابید.
فقط قیمت رو ببینید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد