آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من

روزها در گذرند


لحظه ها هم به شتاب از پی هم می گذرند


هر نفس فرصت سبزی است که بر باد رود


یا به افسوس زمانی که گذشت


یا در اندیشه فردایی دور


یا در اندوه ندانستن ها


و به هر جاذبه دل بستن ها


در حصاری که به دور تن خود ساخته ایم


همه در فاصله ها ، مشغله ها غرق شدیم ...
 


بانوی پریشان شبهای دغدغه!!!


خود را در آغوش بگیر و بخواب


هیچ کس آشفتگی ات را


شانه نخواهد زد!


این جمع ،


پر ازتنهاییاست!!!


پر از تنهائــــــــــــــــــــ ــــــــــــــــــی




گاه یه نگاه آن چنان سنگین است که چشمان رهایش نمکنند


گاه یه عشق آنقدر ماندگار است


که فراموشش نمی کنند.....



چشمهایت را ورق بزن

شاید در گوشه ای از آن ما را به یادگار کشیده باشی



دیروز را دانسته آمدیم

امروز ندانسته عاشقیم

و فردا روز را ... ای رِندِ مانده بر دوراهیِ دریا و دایره
 
 خدا را چه دیده‌ای!



بیزارم از خموشی تقویم روی میز

وز دنگ دنگ ساعت دیوار خسته ام


از او که گفت یار تو هستم ولی نبود


از خود که بی شکیبم و بی یار خسته ام


تنها و دل گرفته و بیزار و بی امید


از حال من مپرس که بسیار خسته ام




پینه بسته خیالم


ازین همه رؤیا


پروانــــۀ من


وقت است که بازآئی


از پیلــــۀ دل


به لمس آغوشم
 


امشب قمار می کنیم


تو و من


یا دلت را


از تو می برم


یا دلم را


به تو می بازم


قرارمان کنار عشق
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد