آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




دنیا هر چقدر هم کش بیاید...


قد آغــــوش تو و


خـلـسه میان بــازوانــت


نـــمیشـــود
 




خودم را به شادیِ تو فروختم


و


...حواسم نبود که


حواست به بهایِ من نیست


حال


خیالت را می فروشم تا


خودم را پس بگیرم
 




خدایا ! کودکان گل فروش را می بینی ؟


مردان خانه به دوش...


دخترکان تن فروش ...


مادران سیاه پوش...


واعظان دین فروش ...


محرابهای فرش پوش...


پسران کلیه فروش ...


همه را می بینی و باز هم
 
 برای قضا شدن نمازمان خط و نشان می کشی !!
 





حالم گرفته از این شهر


که آدمهایش همچون هوایش


ناپایدارند...........


گاه آنقدر پاک که باورت نمی شود


گاه چنان آلوده که نفست می گیرد
 




در رویاهایم


هر چقدر هم که می دوم


باز به تو نمی رسم !!


تو از دور مرا صدا میزنی که بیا !


من می دوم و فاصله ها هنوز برجاست .....


لعنت بر آنکه دایره را شناخت !!!

نظرات 1 + ارسال نظر
ماه پیشانو دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:01

عالللللللللییییییییییییییییی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد