آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من

 
 
شب استُ
 
گردباد چشمانت
 
در خواب دلم می پیچد
 
پر می شوم از
 
خیال آغوشت
 
پلکم از تو
 
بوی گل می گیرد
 
آب می پاشم از
 
گلاب دلم راه را
 
پل می زنی به تنم
 
حدیث برکه و ماه را
hamtaraneh.com
 

کاشکی شعر مرا می خواندی

گاه می اندیشم
 
می توانی تو به لبخندی این فاصله را برداری
تو توانایی بخشش داری
دستهای تو توانایی آن را دارد
که مرا زندگانی بخشد
چشمهای تو به من می بخشد
شور عشق و مستی
و تو چون مصرع شعری زیبا
سطر برجسته ای از زندگی من هستی
دفتر عمر مرا
با وجود تو شکوهی دیگر
رونقی دیگر هست
می توانی تو به من
زندگانی بخشی
یا بگیری از من
آنچه را می بخشی
من به بی سامانی
باد را می مانم
من به سرگردانی
ابر را می مانم
من به آراستگی خندیدم
من ژولیده به آراستگی خندیدم
سنگ طفلی، اما
خواب نوشین کبوترها را
در لانه می آشفت
قصه ی بی سر و سامانی من
باد با برگ درختان می گفت
باد با من می گفت:
«چه تهیدستی مرد»
ابر باور می کرد
من در آیینه رخ خود دیدم
و به تو حق دادم
آه می بینم، می بینم
تو به اندازه ی تنهایی من خوشبختی
من به اندازه ی زیبایی تو غمگینم
چه امید عبثی
من چه دارم که تو را در خور؟
هیچ
من چه دارم که سزاوار تو؟
هیچ
تو همه هستی من، هستی من
تو همه زندگی من هستی
تو چه داری؟
همه چیز
تو چه کم داری؟
هیچ
بی تو در می یابم
چون چناران کهن
از درون تلخی واریزم را
کاهش جان من این شعر من است
آرزو می کردم
که تو خواننده ی شعرم باشی
راستی شعر مرا می خوانی؟
نه، دریغا، هرگز
باورم نیست که خواننده ی شعرم باشی
کاشکی شعر
مرا می خواندی

*********************
بگذار عشق خاصیت تو باشد نه رابطه خاص تو با کسی
 
hamtaraneh.com
  *******************************
" تا که عشق افتاد در پای نیاز ... نازنینان را دگر نازی نماند "
" گاهی گذشت میکنم... گاهی گذر... وکاش بدانی فرق این دو را .. "
" بس که فریادم را یک نفس قورت داده ام حنجره ام میسوزد و دردهای از همه رنگ روی دلم سنگینی میکند! تو دگر دست روی دلم نگذار دستهایت رنگی میشود....!! "
" حسادت نکن! … این که بعد از تو بغل گرفته ام … زانوی غـَم اســت "
" در ساحل امن عقل بودم که جنون. یکدفعه مرا به داخل آب انداخت. فریاد زدم کمک! که یک مرتبه عشق. چون ماهی کوچکم به قلاب انداخت. عقلم نرسید و زود نفرین کردم. بر آنکه در آب و آنکه قلاب انداخت ...  "

" دنبال تو هرجا که پا می گذارم ، پیدایت نمی کنم فقط عطر توست که در فضا باقی ست نمی دانم من همیشه دیر می رسم ، یا تو هیچ وقت منتظرم نمی مانی... "

نظرات 1 + ارسال نظر
gni یکشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:39 http://gammanetint.blogfa.com

طرحی نو از صنعت ام ال ام
پیامک بخوانید پول بگیرید ۱۰۰٪ واقعی!!!


یه سیستم کاملا جدید که شما می توانید با وارد کردن شماره موبایلتان در آن عضو شوید و سپس حدود بیست موضوع مورد علاقه خودتان را انتخاب کنید و از این به بعد هر روز در مورد موضوعات انتخاب شده برای شما پیامک تبلیغاتی ارسال می شود که شما با خواندن هر پیامک مبلغی را به عنوان دستمزد دریافت می کنید که به حساب بانکی شما واریز می شود. جالب نیست؟ جالب تر اینجاست که اگه دوستانتون را هم معرفی کنید و این روش کسب درآمد رو بشون هدیه بدی به درآمد شما هم اضافه میشه!!! چطوری؟؟

فرض کنید روزانه دست کم 20 نفر را به سیستم معرفی کنید و در هر روز برای هر یک از آنها فقط 5 پیامک ارسال شود، با این شرایط پس از گذشت 3 ماه شما 1800 نفر را به سیستم معرفی کرده اید و به طور روزانه حدود 41 هزار تومان و ماهانه حدود 1,242,000 تومان فقط از طریق افرادی که معرفی کرده اید درآمد خواهید داشت حالا شما فکر می کنید تو یک ماه میتونی چند نفر رو معرفی کنی؟ نترس بابا رایگانه!!

منم یه روز جای تو بودم وقتی خوندم باور نکردم اما خو بپیش خودم گفتم ما که بخوایم یا نخوایم روزی چهار تا پیام تبلیغاتی دریافت می کنیم پس بزار ببینم این واقعیت داره یا نه !!! که واقعیت داشت و همین الان که دارم بهت اینو میگم دارم درآمد کسب میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد