آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من



هیچ می دانی هیچ کس هرگز


در تمام این سالها


آن گونه که " تو " کودکانه دلداده بودی


دیوانه ام نشد


و " من " در پس اینهمه روز و ماه و سال


هرشب و روز


به تاوان دلی که به دست تو ندادم


برای دوست داشتن هایم دیوانه وار دیوار می کشم


و هر بار دست آخر


پنجره اش را از یاد می برم و


همانجا محبوس می مانم ...






خدایا ...


جای سوره ای به نام " عشق " در قرآنت خالی ست ،..


که اینگونه آغاز میگردد :

.

.

.


و قسم به روزی که قلبت را می شکنند


و جز خدایت مرهمی نخواهی یافت !!!...
 




به گوش خــدا برسانید
 

آدم این حــوا سـ ـالهاست که رفـتـه است!

این حوای تنـها را برگرداند پیـش خودش

بهشـتش را نمیخواهم

به جهــنـمش هم راضی ام!

هر جــایی باشد به جز این دنیا!

این دنیا زیادی بـوی آدم گرفـته است
 




حال دلم خوب است !!!

نه از شیطنت های کودکانه اش خبری هست

نه از شیون های مداومش

به وقت ِ خواستن ِ تو ...

آرام است

آرام ...
 

نظرات 1 + ارسال نظر
علی دوشنبه 10 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 17:29 http://www.alone-man.blogsky.com/

سلام .وب قشنگی داری .مطالب و عکسات هم حرف نداره .برات آرزوی شادی و خرمی دارم . به من هم سر بزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد