آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

عاشق

زچشمت اگرچه که دورم هنوز /  پر از اوج و عشق و غرورم هنوز

اگــر غصه بارید از مـاه و سال  /  به یاد گذشته صبورم هنوز

شـکستند اگر قاب یــاد مــرا  /  دل شیشه دارم بلورم هنوز

ســفر چاره دردهایم نـشد  /  پر از فکر راه عبورم هنوز

سـتاره شدن کار سختی نبود  /  گذشتم لی غرق نورم هنوز

پــر از خاطرات قشنگ توام  /  پر از یاد و شوق و مرورم هنوز

اگر کوک ماهور با ما نســاخت  /  پر از نغمه پاک شورم هنوز

«قبول است عمر خوشی ها کم است ٫ ولی با توام پس صبورم


بزن بارون که داغونم / جنون عشق در خونم

بزن پرپر کنم بارون / که عمرم شد چنان مجنون

بزن مست وخمارم کن / چو آتیشی به بارم کن

بزن دیوانه و مستم / به امید تو بنشستم

بزن بارون که دلخونم / مثال لاله وحشی نشون عشق در خونم

بزن بارون که گریونم / برای چی چشام بازه

نمیدونم ، نمی دونم . . .


از غم خبری نبود اگر عشق نبود / دل بود ولی چه سود اگر عشق نبود ؟

بی رنگ تر از نقطه ی موهومی بود / این دایره ی کبود ، اگر عشق نبود

از آینه ها غبار خاموشی را / عکس چه کسی زدود اگر عشق نبود ؟

در سینه ی هر سنگ دلی در تپش است / از این همه دل چه سود اگر عشق نبود ؟

بی عشق دلم جز گرهی کور چه بود ؟ / دل چشم نمی گشود اگر عشق نبود

از دست تو در این همه سرگردانی / تکلیف دلم چه بود اگر عشق نبود ؟

زنده یاد قیصر امین پور

http://radsms.com/image/image_post/motefareghe/gol-ziba.gif

نام تو را آورده ام دارم عبادت می کنم / گرد نگاهت گشته ام دارم زیارت می کنم

دستت به دست دیگری از این گذشته کار من  / اما نمی دانم چرا دارم حسادت می کنم

گفتی دلم را بعد از این دست کس دیگر دهم / شابد تو با خود گفته ای دارم اطاعت می کنم

من عاشق چشم توام تو مبتلای دیگری  / دارم به تقدیر خودم چندیست عادت می کنم

گفتی محبت کن برو باشد خداحافظ ولی / رفتم که تو باور کنی دارم محبت می کنم

http://radsms.com/image/image_post/motefareghe/gol-ziba.gif

میخواستم بهت بگم چقدر پریشونم دیدم خودخواهیه دیدم نمیتونم

تحمل میکنم بی تو به هرسختیبه شرطی که بدونم شاد و خوشبختی

به شرطی بشنوم دنیات آرومه که دوسش داری از چشمات معلومه

یکی اونجاست شبیه من یه دیونه که بیشتر از خودم قدرتو میدونه

چی کار کردی که با قلبم به خاطر تو بی رحمم

تو میخندی......چه شیرینه.......گذشتن........تازه میفهمم

تو رو میخوام تموم زندگیم اینه..دارم میرم ته دیوونگیم اینه

نمی رسه به تو حتی صدای من تو خوشبختی همین بسه برای من

http://radsms.com/image/image_post/motefareghe/gol-ziba.gif

به نام ستاره ی شب تاریکم / یک شب خوب تو اسمون

یک ستاره چشمک زنون / خندیدو گفت کنارتم تا اخرش تاپای جون

ستاره ی قشنگی بود اروم و نازو مهربون  / ستاره شد عشق منو منم شدم عاشق اون

اما زیادطول نکشید عشق منو ستاره جون / ماهه اومد ستاره رو دزدیدو برد نامهربون

ستاره رفت با رفتنش منم شدم بی هم زبون /  حالا شبا به یاد اون چشم میدوزم به اسمون

http://radsms.com/image/image_post/motefareghe/gol-ziba.gif

عشق به شکل پرواز پرندست / عشق خواب یک آهوی روندست

من زائری تشنه زیر باران / عشق چشمه آبی اما کشندست

من میمرم از این آب مسموم / اما اونکه از مرده عشق تا قیامت هر لحظه زندست

من میمیرم از این آب مسموم / مرگ عاشق عین بودن اوج پرواز پرندست

تو که معنای عشقی به من معنا بده ای یار / دروغ این صدا را به گور قصه ها بسپار

صدا کن اسممو از عمق شب از لب به دیوار / برای زنده بودن دلیل آخرینم باش

منم من بذر فریاد خاک خوب سرزمینم باش / طلوع صادق عصیان من بیداریم باش

عشق گذشتن از مرز وجوده / مرگ آغاز راه قصه بوده

من راهی شدم نگو که زوده / اون کسی که سرسپرده مثل ما عاشق نبوده

من راهی شدم نگو که زوده / اما اونکه عاشقونه جون سپرده هرگز نمرده . . .


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد