آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




از نردبــــاטּ نــبودטּ هــایتــــ ــ ـ

بالا مــے روم ..

تــــا آسماטּ خفــــگـے

اینجـــــا هـَـــوایے نیستـــــ ــ ـ

جــُز فڪــر هواے تـــــو ..
 





چقدر دلم هوایت را می کند


حالا که دگر هوایم را نداری...!






آرام باش عزیز من، آرام باش

حکایت دریاست زندگی

گاهی درخشش آفتاب،


برق و بوی نمک،


ترشح شادمانی

گاهی هم فرو می‌رویم،

چشم‌های مان را می‌بندیم،


همه جا تاریکی است،


آرام باش عزیز من

آرام باش

دوباره سر از آب بیرون می آوریم

و تلالو آفتاب را می بینیم


زیر بوته ای از برف


که این دفعه


درست از جایی که تو دوست داری، طالع می شود ...







درست ته ته نگاهت

نه! صبر کن کمی عقب تر بیا...

آها

درست همین جاست!

همان برقی که مرا پاگیر تو کرده...
 





دلم....

شکسـت

بندش زدم !!

اما دیگه هیچوقت مثل اولش نشد . . .

سخت شد ،

ســـرد شد !!

تنگ شد
 





این طور نمی شود


باید همیشه یک غریق نجات کنارم باشد


غرق در فکرت شدن


اصلا دست خودم نیست...!
 

نظرات 2 + ارسال نظر
mj چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:38 http://mjomrani.blogfa.com

سلام وبلاگ جالبی دارین به کلبه فقیرانه ماهم سری بزنید اگر مورد پسند بود ما رو به اسم دانستنیها لینک کنید متشکرم

سلام وبت مورد علاقه منه ولی میتونه بهتر باشه بیشتر بنویس اگه خواستی میتونی تبادل لینک کنیم

خاطره چهارشنبه 12 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 http://rahalost.blogsky.com

سلام من وبلاگ شما رو خیلی دوست دارم سر شار از احساس ولطافته
یه جورایی آدم حس می کنه از دل برامده است
ممنون برای تمام زیبای که هدیه میدهید بر خوانندگانتان

سلام وب شما هم خیلی خوبه ممنون که به من سر میزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد