آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من

به شــــــبی بــــــند است

عشق و هرزگی.......!!!

نمی دانم...از فــــــــردا...

مرا عــــــــاشق

...مـــــــیخوانی...!...

یـــــــا....فاحـــــشه !!!!

 

P983 PatRon & Gomnam Ft. Peyman   Moghasser



من! عاشق نیستم..

فقط گاهی حرف تو که می شود، دلم مثل اینکه تب کند!

گرم و سرد می شود..

آب می شود..

تنگ می شود
 


به کسی عشق بورز که بتواند سه چیز تو را تشخیص دهد

اندوه پنهان شده در لبخندت را
 
عشق نهان در عصبانیتت را
 
 و معنای حقیقی سکوتت را...
 


حالا تو باور کنی یا نکنی...

باز من سر حرفم هستم...قصه ی من و تو...ته ن د ا ر ه ....!

باور کن که نداره...!!!
 


شب که می شود ،

خیالت را محکم در آغوش می گیرم

و چشم می بندم...

خوابهایم بوی تو را می گیرد!
 



فراموش کردنت
 
برایم مثل آب خوردن بود
 
از همان آبهایی که می پرد
 
توی گلو و سالها سرفه می کنیم  
 
 
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد