آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من


قفسم رامشکن

تومکن آزادم

گررهایم سازی

به خداخواهم مرد

من به زنجیرتو عادت دارم

تومحبت کن و بگذار

که تاعمری هست

من بمانم چو اسیری

به حریم قفست


 




گرخسته ای بمان و اگر خواستی بدان:ما را تمام لذت هستی به جست و جوست!


پویندگی تمامی معنای زندگیست!هرگز نگرد نیست سزاوار مرد نیست!



 



گلهای آفتابگردان در روزهای ابری بلاتکلیف اند!


مثل من در روزهای بی تو بودن!



 

زندگی کوتاه تر از آن است که به خصومت بگذرد و قلبها گرامی


تر از آنند که بشکنند!






آنچه در زندگی به دست می آید با خنده نمی ماند


 و آنچه از دست برود با گریه جبران نمیشود


و فردا باز خورشید طلوع خواهد کرد حتی اگر ما نباشیم!


 



رابطه ها زمانی زیبا میشوند که برای یاد کردن هیچ


دلیلی جز دلتنگی نباشد!!!





گاهی خدا آنقدر صدایت را دوست دارد که سکوت می کند


تا تو بارها بگویی خدای من!!!


خدایا آن کس که صادقانه یادم می کند


هرلحظه عاشقانه یادش کن!!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد