آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




کاش کسی می فهمید


وقت دلتنگی


وزنِ یک آه


چقدر سنگین است . . .







 آیدا و شاملو    آیدا و شاملو

 

نامت را به من بگو

دستت را به من بده

حرفت را به من بگو

قلبت را به من بده

 من ریشه های تو را دریافته ام

 با لبانت برای همه لب ها سخن گفته ام

 و دستهایت با دستان من آشناست   

 

احمد شاملو "                          






برای دوباره آمدنش دعا نکن ،

شاید وقتی آمد ؛

همانی نباشد که رفته بود ....!!
 
 





ساده نگذر !


نگاهت را کوک کنـ


شایــد ...

...

کسے راز دلتـ را پیدا کــرد٬


و با خیسے چشمانتــ همـ آغوشے کـــرد.
 

نظرات 1 + ارسال نظر
حسین جان یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 18:55 http://h-sh.blogfa.com

منو عاشق خودت کردى بانوشته هات خوشحال میشم بم سربزنى قربونت فقط نظر ندى از بىمرامیته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد