آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




کفشِ من ! قول بده

تا وقتی همراه منی ...


خودت رو نذاری هیچوقت رو دل هیچ آدمی ... !







مچاله کن ، بشکن ، بند بزن ، خط بزن...

خلاصه راحت باش … !

ارث پدرت که نیست

دل ِمن است !!!


 





قــــرارمان فصل انگـــــور ...

وقتی شَــــراب شُدَم بیـــــــا

تو " جام " بیاور ...

من " جان " ...!







وقــتی همه چیز خوب است میترسم ...!


مـا به لنگیدن یک جای کار عادت کرده ایم...!

 





کاش می دانستی

ما را مجال آن نیست


که روزهای رفته را


از سر گیریم


و لحظه های بی بازگشت را


تمنا کنیم


کاش می دانستی


فردا


چه اندازه دیر است


برای زیستن


و چه اندازه زود


برای مردن


و همیشه واژه ای است پر فریب


کاش می دانستی


یک آلاله را


فرصت یک ستاره نیست


و به ناگاه


بسته خواهد شد


پنجره های دیدار


در اجبار تقدیر


کاش می دانستی ...


نظرات 1 + ارسال نظر
alireza یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 20:34 http://jojo72.blogsky.com

سلام
ازاینکه قالب وب من وشما یکی هست خوشحال شدم.
اگه دوست داشتی میتونی منو لینک
کنی.
به من سربزن خوشحال میشم.
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد