آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




من تو را به دلم قول داده ام

نگذار بد قول شوم .......







زندگی چیست؟

به کجای آن باید امیدوار بود؟

در کجای آن عشق معنی واقعی خود را دارد ؟

معرفت را در کجای آن باید جستجو کرد ؟

در کجای آن دوست نمک خور و نمکدان شکن نیست ؟

در کجای آن دوروئی نیست ؟

در کجای آن دروغ نیست ؟

در کجای آن می توان مرد را از نامرد تشخیص داد ؟

در کجای آن سوء استفاده نیست ؟







دلتنگ توام وقتی که نیستی

دوستانی دارم،

به گفتگوی شان می نشینم

لیکن چون تو نیستند،

چه عمیق است

درک تو از من؛


به ندرت


کلامی بر لب می رانم


که تو به واقع


نا گفته ها را می دانی


چقدر دلم برایت تنگ می شود



می خواهم یقین بدانم


که می دانی


هر کجا که باشم


هر که را ببینم


یا هر چه کنم


پیوندی چون تو      

نخواهم داشت هرگز!!

عکس عاشقانه ( دو همنفس )






در زندگی میتوانی

 هم دایره باشی و هم خط راست

 انتخاب با توست ...

 تا ابد دور خودت بچرخی

 و یا تا بی نهایت ادامه دهی .......


 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد