آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من


دوستت دارم !دوستت دارم چون تنهاترین ستاره زندگی منی !
دوستت دارم چون زیباترین خاطرات منی !
دوستت دارم چون تنها ترین مصراع شعر منی !
دوستت دارم چون زیباترین لحظات زندگی منی !
دوستت دارم چون تنها ترین فکر تنهایی منی !
 دوستت دارم چون زیباترین رویای خواب منی !
دوستت دارم چون به یک نگاه عشق منی . . .  




وقتی قلبی می سوزد !

وقتی دهکده ای می سوزد

همه دودش را می بینند .

اما وقتی قلبی می سوزد

کسی حتی شعله اش را نمی بیند !







زندگی شطرنج دنیا و دل است قصه ی پررنج صدهامشکل است

 شاه دل کیش هوسها می شود پای اسب آرزوها در گل است
 
فیل بخت ما عجب کج می رود در سر ما بس خیالی باطل است
 
ما نسنجیده پی فرزین او غافل از اینکه حریفی قابل است

مهره های عمر من نیمش برفت مهره های او تمامش کامل است .







 عشق فراموش کردن خود در وجود کسی است که همیشه و در همه

حالا مارو به یاد داره ،

ولی اسپانیایی ها میگن : عشق ساکت است ، امّا اگر حرف بزنه از هر

صدایی بلندتر است .

 امّا من میگم : عشق یعنی ترس و رنج از دست دادن تو .





اگه کسی دیوونت بود ، بازیش نده

اگه عاشقت بود ، دوستش داشته باش

اگه دوست داشت ، بهش علاقه نشون بده

اگه بهت علاقه داشت ، فقط بهش لبخند بزن

اینطوری همیشه یه پله ازش عقب تری

اگه یه روزی خسته بشه و یه پله بیادعقب
 
تازه میشه مثل تو






کاش می دانستی که من چگونه تک تک لحظه هایم را با یاد تو سر میکردم ،

 شاید میدانستی اما نخواستی حتی لحظه ای از یادت را با یادم سر کنی
 
 و این همان لحظه مرگ عشقم در وجودت بود ،

 وقتی که مرا به یک نگاه و یک لبخند غریبه ای فروختی و باختی .



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد