آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




کـاش می شد
مـثـل یـک " در " بـه رفـتـن و آمـدن آدمـها ، عـادت کنیم ... !







گاهی........
باید آدمهای اطرافت رو کنار بذاری !

بعضی ها رو برای یک ساعت ......
و بعضی ها رو برای همیشه.......





پرواز کن آنگونه که می خواهی.... !

و گرنه !!

پروازت می دهند,
 آنگونه که می خواهند.. . !!!
 





همینی را که هستم دوست بدار ، وگرنه ؛

از این بهتر را که همه دوست خواهند داشت...!
 





گاه کوچکم میبینی و گاه بزرگ ،

نه کوچکم و نه بزرگ ......

خودت هستی که دور می شوی و نزدیک
 





اصــولا آدم هـایی که ارزش دوسـت داشـتـه شـدن را نـدارنـد
درسـت هـمـان آدم هـایـی هـسـتـنـد
کـه مـا مُـصـرانـه سـعـی مـی کـنـیـم
دوسـتـشـان داشـتـه باشـیـم…!
ایـن قـانـون نـیـازی بـه اثـبـات نـدارد .....!!
 





بـیـهـو د ه و ر ق مـی خـو ر نـد


تـقـو یـم هـا ی ِ جـهـا ن ;


ر و ز هـا ی ِ مـن هـمـه یـک ر و ز نـد . . .


شـنـبـه هـا یـی کـه فـقـط


پـیـشـو نـد شـا ن عـو ض مـی شـو د . . . /.







هـنـو ز مـا نـد ه ا م چـر ا هـمـه ی ِ مـعـشـو قـهـا


مـیـر و نـد


بـه ر ا هـی -


بـه ا مـیـد ِ کـسـی -


کـه شـا یـد قـر ا ر نـیـسـت


ا صـلـا بـا شـد . . . /







مـی خـو ا هـم . . .


و ا ر و نـه ز نـد گـی کـنـم;


مـی خـو ا هـم . . .


حـر ف ِ مـر د م , بـا د ِ هـو ا شـو د . . . /





انگار تصور من از خوشبختی

با تصور خدای من متفاوت است

خدایا ..

شاید لازم است کمی با هم حرف بزنیم!
 





بیا کلاغ پر بازی کنیم :

روزای بی تو بودن پر . . .

فکر بی تو بودن پر . . .

دوست داشتن کسی جز تو پر . . . فقط تو نپر...
 





تــوقع زیـــادیــست؟

خواستن امــنیت آغـــوش تــو…

و عــــشـــقــی که.. اســیر هــوس نباشد…
 





من به نبودنهایت عادت کرده ام

روزی اگر باشی

دلم یکه میخورد.........!!!
 





به او بگویید دیگر "او "های نوشته هایم را به خود نگیرد ...

از این به بعد او دیگر آن او نیست.
 





نزدیکترین نفسهایم
با دورترین آرزوهایت گره خورد......
 آن هنگام که در حریم ناب دلتنگی قدم زدم..........
و چشمهایم برای گوشه ی دل مهربانت ترانه سر داد.....
 ای تمنای قریب بیا تا به سردی فاصله ها عادت نکنیم....
 





بساط کردم

و تمام نداشته هایم را

به حراج گذاشتم

بی انصاف

چانه نزن

حسرتهایم به قیمت عمرم تمام شده....
 





عادت می کنم به دلتنگی

وقتی.........................

بودنت با نبودنت یکیست
 





فـ ـاصـ ـله را تـو یـادم دادی وقـ ـتی کـه بـا لبـ ـخند دور شـ ـدی از مـن...
 





گاهی خـط زدن بـر تو پـایـان تو نـیـسـت ، آغـاز بـی لـیـاقـتـی اوست ...
 





تو را طلب نمیکنم...نه اینکه بی نیازم...صبورم
 





نه اسمش عشق است؛ نه علاقه؛ نه حتی عـادت؛

حماقت محض است !

دلتنگِ کـسی باشی؛

که دلش با تـو نیست !!!
 





دلم برایت تنگ شده است..!


بار اول نیست ..


آخر هم نخواهد بود !!!
 





رویاهایم را

نمی فروشم

حتی

به بهای داشتن ِ تو !
 





وقتی ...


تاب چشمانت


دنیا را دور سرم


می چرخاند


رؤیاها ...


اتلاف وقت است


باید تو را


پیدا کنم







دنیا گاه خیلی بزرگ است


اندازه شبی تا شبی!


و گاه آنقدر کوچک


اندازه شبی تا شبی!


و فرقی هم نمی کند که تو، که ما، کدام سوی پل باشیم،


دنیا به همین اندازه بی قاعده است!


مثل ِ حال من بی تو!

 





زندگی من مثل یک برکه کوچک آب

آرام و بی‌سر‌و صداست

گاهی صدای عبور حشره کوچکی

یا صدای باد در علف‌های کنار برکه

آرامشم را به‌ هم می‌زند

ولی چند لحظه بعد

دوباره سکوت‌ی به وسعت اَبدیت جاری می‌شود







آرامشــی میخواهم ،

خلوتــی میخواهم ،


و تــو . . .


...که سُکوت کنــی

و مَــن . . .

گوش کنم . . .


 





فاصله دورت نمی کند ...!!!

در خوب ترین جای جهان جا داری ...!

جایـی که دست هیچ کسی به تو نمـی رسد.:

دلــــــــــــــم.....!!!
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد