آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




خیاط خوبی ست خدا


اما


دل مرا، به عمد یا سهو،نمی دانم!!...


شاید بی هوا


تنگ به سینه ام کوک زد...
 





مـ ـن ... مـعـنـی ایـن ( م ) آخـر را نـمـی فـهـمـم


کـه ایـن دخـتـرک آخـر اسـم تـ ـو مـی گـذارد . . .


اگـر بـرای او هـسـتـی کـه هـیـچ . . .


امـا اگـر نـیـسـتـی . . .


مـطـمـئـن بـاش . .


مـ ـن بـه رابـطـه شـمـا 2 نـفـر هـم مـشـکـوک نـمـی شـوم !!!


فـقـط . . .


کـمـرنـگ مـی شـوم . . . و بـعـد از آن مَـحـو ! . . .






تو مرا به آغوش می کشی ...


بوسه ای از لبهایت می دزدم ...


و تو آرام زمزمه می کنی :


" دوستت دارم "


و من می فهمم که ،


اینجا خود ِ رویاست
 





دل‌ من محکمه ایست

که به من می‌گوید:

همه را دوست بدار،

به همه خوبی‌ کن،

و اگر بد دیدی،

دل‌ به دریای محبت بزن و بخشش کن
 





من هنوزم...


از بازی کلاغ پر..


میترسم!


میترسم بگویم "تو"..


و ارام بگویی


پر..!
 





چـه بد عـادت شده اند , لب هایم !..


همین که تو را می بینند ..


نجوای ِ مرا ببـوس سَر می دهند .


نظرات 3 + ارسال نظر
mmm شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 14:38 http://www.adgah.com/r.asp?id=4658

رفیق اگه می خوای همراه وبلاگنویسی درامدی هم داشته باشی رو لینک سایت کلیک کن و ثبت نام کن خودم کردم و تا حالا200هزارتومن درامد داشتم.زودباش

علی اکبر شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 http://hamshahrijavan.blogsky.com

سلام

جمله های خیلی زیبایی رو انتخاب میکنی .. تلفیقشون با عکسها هم زیباترشون کرد ..
موفق باشی

dazmehr شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 http://rostamiyana.blogsky.com

خیلی جالب بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد