آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من




او ﯾﮏ ﺯن است!

ﻧﻪ ﺟﻨﺲ ﺩﻭﻡ،

ﻧﻪ ﯾﮏ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺗﺎﺑﻊ،

ﻧﻪ ﯾﮏ ﺿﻌﯿﻔﻪ،

ﻧﻪ ﯾﮏ ﺗﺎﺑﻠﻮﯼ ﻧﻘﺎﺷﯽ ﺷﺪﻩ،

ﻧﻪ ﯾﮏ ﻋﺮﻭﺳﮏ ﻣﺘﺤﺮﮎ ﺑﺮﺍﯼ ﭼﺸﻢ ﭼﺮﺍﻧﯽ،

ﻧﻪ ﯾﮏ ﮐﺎﺭﮔﺮ ﺑﯽ ﻣﺰﺩ ﺗﻤﺎﻡ ﻭﻗﺖ ....

ﺑﺎﻭﺭ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺵ


او ﻫﻢ ﺍﮔﺮ ﺑﺨﻮﺍهد ،


ﻣﯽ ﺗﻮﺍند ﺧﯿﺎﻧﺖ کند،


ﺑﯽ ﺗﻔﺎﻭﺕ ﻭﺑﯽ ﺍﺣﺴﺎﺱ باشد،


ﺑﯽ ﺍﺩﺏ ﻭ ﺷﻨﯿﻊ باشد،


ﺑﯽ ﻣﺒﺎﻻﺕ ﻭ ﮐﺜﯿﻒ ﺑﺎشد ....


ﺍﮔﺮ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﻭ ﻧﯿﺴت ،


ﻧﺨﻮﺍﺳﺘﻪ ﻭ ﻧﻤﯽ ﺧﻮﺍهد








من یک سیلی به تو بدهکارم!


وقتی آن همه تمبرهای دوستت دارم


روی گونه ات چسباندم


وقت رفتنت


باید مهر باطل شد روی آن می زدم...!







من و خدا هر روز صبح فراموش می کنیم


« او » خطاهای من را


و « من » الطاف او را ....


برای نمایش بزرگترین اندازه کلیک کنید


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد