آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

نوشته های من





در وجودم چیزی هست که تو را نجوا می کند ... و تنها عشق مرا رها

می کند ... و نور آن نگاهی ست که تو به من روا می کنی ... پس عشق

و نور را از من دریغ نکن و بر من بتاب که بی عشق تو ؛ بی نگاه تو ؛

بی تو رو به غروب رهسپارم.... مرا به طلوعی دیگر برسان





 گفتگوی ماه و نابینا: نابینا گفت: دوستت دارم ماه گفت تو که منو نمی بینی


چطوری دوستم داری نابینا گفت اگه می دیدمت عاشق زیباییت می شدم اما


الان که نمی بینمت عاشق خودت هستم.







عشق چیست؟ 3 ثانیه نگاه، 3 دقیقه خنده، 3 ساعت صفا،

3 روز آشنایی، 3 هفته وفاداری، 3 ماه بیقراری، 3 سال

 انتظار، 30 سال پشیمانی!







همیشه از نگاه تو با تو عبور می کنم از این که عاشق توام حس

غرور می کنم دوباره با سلام تو تازه تازه می شوم با نفس ساده تو

غرق ترانه می شوم با تو ستاره میشوم ......... از سایه های ملتهب

همیشه می گریختم با رفتن تو هر نفس بغض دوباره میشوم ناجی شام

شوکران; با دل عاشقم بمان به حرمت حضور تو چون تو یگانه میشوم

خانه به خانه دیدمت همچو فسانه دیدمت با تو ستاره میشوم







گفتم ای عشق من از چیز دگر می ترسم/ گفت آن چیز دگر نیست دگر

هیچ مگو/ گفتم این روی فرشتست عجب یا بشر است/ گفت این غیر

فرشتست و بشر هیچ مگو/ گفتم این چیست بگو زیر و زبر خواهم شد/

گفت می باش چنین زیر و زبر هیچ مگو





عشق یعنی شاعری دلسوخته عشق یعنی آتشی افروخته عشق یعنی با

گلی گفتن سخن عشق یعنی خون لاله بر چمن عشق یعنی شعله

برخرمن زدن عشق یعنی رسم دل بر هم زدن عشق یعنی یک تیمم،

یک نماز عشق یعنی عالمی رازو نیاز عشق یعنی با پرستو پر زدن

عشق یعنی آب بر آذر زدن عشق یعنی چون محمد پا به راه عشق

یعنی همچو یوسف قعر چاه عشق یعنی بیستون کندن به دست عشق

یعنی زاهد اما بت پرست عشق یعنی همچو من شیدا شدن عشق یعنی

قطره و دریا شدن عشق یعنی یک شقایق غرق خون عشق یعنی درد و

محنت در درون عشق یعنــی

دیده بر در دوختن عشق یعنی در فراقش سوختن عشق یعنی قطعه

شعر ناتمام عشق یعنی بهترین حسن ختام








 ای که می پرسی نشان عشق چیست عشق چیزی جز ظهور مهر

 نیست..... عشق یعنی مهر بی چون و چرا ؛ عشق یعنی

کوشش بی ادعا ..... عشق یعنی مهر بی اما اگر ؛ عشق

یعنی رفتن با پای سر ..... عشق یعنی دل تپیدن بهر

دوست ؛ عشق یعنی جان من قربان اوست ..... عشق یعنی

خواندن از چشمان او ؛ حرفهای دل بدون گفتگو .....

عشق یعنی عاشق بی زحمتی ؛ عشق یعنی بوسه بی شهوتی

..... عشق ، یار مهربان زندگی ؛ بادبان و نردبان

زندگی ..... عشق یعنی دشت گلکاری شده ؛ در کویری

چشمه ای جاری شده ..... یک شقایق در میان دشت خار ؛

 باور امکان با یک گل بهار





 کاش آدما عاشق نمیشدن کاش بین عاشقا فاصله نبود کاش بین عشاق

جدایی نبود کاش هیچ عشقی نمیره کاش عشق همه پاک باشه کاش کاش

 کاش........ خدایا میشه این آرزوها به حقیقت تبدیل بشه؟ تو میتونی پس

دل هیچ عاشقی رو نشکن. تو تنهایی میدونی تنها بودن چقدر سخته








 گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست/ بین من و عشق تو ولی فاصله ای

نیست/ گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن/ گفتی باید بروم حوصله ای

نیست/ پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف/ رفتی تو و دیگر اثر از

چلچله ای نیست/ گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت/ جز عشق تو در

خاطر من مشغله ای نیست/ رفتی تو خدا پشت و پناهت به سلامت/ بگذار

بسوزد دل من مسئله ای نیست.







میمیرم مرا در تابوت سیاهی بگزارید تا همه بدانند در تاریکی به سر

می برده ام دستهایم را از تابوت بیرون بگزارید تا همه بدانند به آنچه

می خواستم نرسیدم چشمهایم را باز بگزارید تا همه بدانند چشم انتظار

از دنیا رفته ام روی قبرم تکه یخی بگزارید تا مثل باران برایم اشک

ریزد و روی سنگ قبرم چیزی ننویسید تا همه فراموشم کنند...







عشق نخستین بینش را نسبت به ابدیت به تو

هدیه می دهد. عشق نخستین آزمونی است که

زمان را به فراسو می برد. این گونه است

که عاشقان هرگز از مرگ نمی هراسند. عشق

مرگ نمی شناسد...






هفت شهر عشق شهر اول: نگاه و دلربایی شهر دوم:

دیدار و آشنایی شهر سوم: روزهای شیرین و طلایی شهر

چهارم: بهانه،فکر،جدایی شهر پنجم: بی وفایی شهر ششم:

 دوری و بی اعتنایی شهر هفتم: اشک،آه،تنهایی







رفتی خاطره های تو نشسته تو خیالم بی تو من اسیر دست آرزوهای

محالم

 یاد من نبودی اما، من به یاد تو شکستم غیر تو که دوری از من ، دل به

هیچ

 کسی نبستم یاد من باش تا بتونم، همیشه برات بخونم بی تو وعطر تن

تو، یه چراغ نیمه جونم


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد