آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من

حرف دلتو بیا بگو

گریه نکن اشک چشات دنیامو نابود میکنه
منو دوباره اونی که عاشق تو بود میکنه

گریه نکن سخته برام بخوام ازت دل بکنم
بگم اونی که خواستیو دیگه نمی خوادت منم

سخته بخوام بهت بگم که عشق ما تموم شده
بگم همه احساس تو فقط به پام حروم شده

بگم باید باور کنی من دارم از پیشت میرم
گریه نکن سخته برام دستاتو بازم بگیرم

گریه نکن که اشک تو،قلبمو پرپر میکنه
منو با این دیوونگی بدترو بدتر میکنه

گریه نکن سخته برام،با اینکه دوست ندارم
با اینکه میگذرم ازت میرمو تنهات میذارم

اما هنوز سخته برام اشک چشاتو ببینم
سخته بگم دوست ندارم به پای عشقت بشینم

اما بدون رفتن من بهتره از موندن تو
بهتره از گریه هاتو،شعرای تلخ،خوندن تو

با اینکه سخته ولی خب بهتره زود تموم بشه
بذار که قصه ی منم مثل تو ناتموم بشه

گریه نکن آخرشه٬بیشتر از این نمی تونم
سخته بخوام با کسی که دوسش ندارم بمونم

کاش میشد یه دفعه

آروم آروم
دارم از یادت میرم
عشق من کاری کن
دارم از دست میرم
من هنوز حاضرم
واسه تو بمیرم
اخه به عشقت اسیرم

آروم آروم
دارم از یادت میرم
عشق من کاری کن
دارم از دست میرم
من هنوز حاضرم
واسه تو بمیرم
اخه به عشقت اسیرم

کاش میشد یه دفعه
فقط یه دفعه
بگی دوستم داری
ازت چی کم میشه
سر تو رو شونم
حس کنم
یه دفعه

کاش میشد یه دفعه
فقط یه دفعه
بگی دوستم داری
ازت چی کم میشه
سر تو رو شونم
حس کنم
یه دفعه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد