آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من



بخوان در چشم من نقش تمنائی که من دارم
ببین در موی خود آشفته رویائی که من دارم

گر آزارم دهی کز حلقه عشق تو بگریزم
ندارد تاب رفتن ناتوان پائی که من دارم

خدا را ای امید من خریدار وفایم شو
که یابد گرمی بازار٬کالائی که من دارم

مرا از قلب بی آرام بیدارم عجب آید
که خوابش در نمیگیرد به لالائی که من دارم

فغان از بخت بد کز شعله های تابناک دل
نمی یابد فروغ این تیره شبهائی که من دارم

خدا را همدمی کن ماه من با من که در دنیا
نگیرد با کس الفت روح تنهائی که من دارم

نگردد بر زبان آزاده را جز آرزو حرفی
بخوان در چشم من نقش تمنائی که من دارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد