آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

ساخت ایمیل در ساختار جدید سایت یاهو

 

آموزش ساخت ایمیل در یاهو


آموزش ساخت ایمیل در یاهو


برای ساخت یک ایمیل در یاهو فقط چند دقیقه وقت کافی است، اما با همین چند دقیقه از مزایای بیشماری برخوردار می شوید، مانند ارسال و دریافت ایمیل، چت به وسیله یاهو مسنجر و…

در این مطلب به شما آموزش میدهیم که چگونه یک ایمیل شخصی در یاهو بسازید.

اول از هر چیز باید بگم به دلیل اینکه یاهو کشور عزیزمان ایران را تحریم کرده ما به روش ساده نمی توانیم ایمیل بسازیم، قبل از هر چیز باید کاری کنیم که تحریم یاهو را دور بزنیم برای این کار باید موارد زیر را انجام دهید.

این آموزش از دو قسمت تشکبل شده است. که قسمت اول با قسمت دوم کاملا متفاوت است. و اگر با آموزش قسمت اول نتوانستید ایمیل بسازید از آموزش قسمت دوم استفاده کنید.

نکته: آموزش قسمت اول ساخت خودم هست و من آموزش قسمت اول را پیشنهاد میکنم. به دلیل اینکه به شماره تماس نیاز نداره و به راحتی میتوانید ایمیل بسازید. راستی حتی کد کپچا هم از شما نمی خواد.

 
نظرات 1 + ارسال نظر
حامد چهارشنبه 25 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 22:23

دمت گرم عزیز دل
واقعا احسنت
من خودم ارشد نرم افزارم ولی از شما یاد گرفتم
هرکار نرم افزاری و برنامه نویسی و طراحی وی سایت داشتیدداداش حامد در خدمت شماست
09187413277

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد