آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

اس ام اس دوســت دارم



کارت پستال دوست دارم,عکس نوشته دوست دارم,شعر دوست دارم روی عکس,متن دوست دارم با عکس,عکس چشماتو دوست دارم,عکس عاشقانه دوست دارم,کارت پستال عاشقانه دوست دارم,عکس عاشقانه,کارت پستال دست ساز دوست دارم,عکس دلم,کارت پستال دلم میگیره بی تو,عکس عاشقانه وبلاگ,فوتوکده عکس عاشقانه,اس ان اس دوست دارم با عکس,متن کوتاه دوست دارم با عکس,sms عاشقانه دوست دارم با عکس

آدم است دیگــر . . گاهی دلش می خــواهد کسـی موهـــــایش را نــوازش دهد

و آرام زیر گوشـش بگوید : دوستـت دارم

.

.

اتل متـل هندونه

لبـات در قندونه

آهــــای عزیز دردونه

دوســت دارم،مفـهومه ؟

.

.

زیبایی عشق به سکــــوت است نه فـــــــــــــــــــــــریاد

پس با تمــام سکوتم دوستــــــــت دارم

.

.

می توان پر کرد فاصـلـــه هایی بلند را با یک پیام ســـــــــاده و کوتاه

کافیست بنویســـــــــــــــــــی : دوستت دارم

.

..

چقـــدر زیباست کــسی را یاد کنیم

نه برای نیـــاز،نه از روی اجبـــار

و نه از روی تنهـــــایی،فقــــط برای اینکه ” ارزشش را دارد “

.

.

تقـــدیم به مروارید صـــدف دریای دلـــــــم

که به بیکرانی اقیــانوس دوستش دارم

.

.

در را باز کــن خبری دارم ، قلبـــــم را بشکاف نامه ای دارم

نامــــــه را باز کن،دوستت دارم . . .

.

.

واژه ی دوستت دارم برای عظـــمت و شکوه قلب مهربانت

چقدر بی رنگ است وقتـــــــی تو ســـــــرچشمه ی تمام خوبـــی ها هستی

.

.

این دلاویزتریـن حــرف جهــان را، همه وقت

نه به یــک بار و به ده بــار، که صــــد بار بگو !

« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپــرس !

« دوستت دارم » را با من بسـیار بگــــــو !

.

.

حکایــت ما بارانـــی بی امان است


این گونه دوستت دارم ، 
بنــــــد نمی آید

.

.

خـــــــــــدایا از تو چــه پنهان کســــــی را هم قد تو دوست دارم

.

.

اگه بعضـــی وقتها نمیشـنوی دوستــت دارم

به خاطر سایلنت دلمــــه ، نه اینکه معرفتم کمه !

.

.

عشق تو یه سرنوشته بوی تو بی بهشتـــه خدا اسمتو رو قلبـــم با دوست دارم نوشته

.

.

دوست داشتنت” را دوست دارم . . .

همین است که امیدوارم میکند به زندگـــــــــــــــــی

.

.

تمام شهر از بس عاشقی کردند قهارند ، اما من هنوز ناشیانه “دوستت دارم

.

.

باهات میـــام نفـس نفـس،تو آسمون تــوی قفس

از اول تا آخــرش،دوســت دارم همــینو بس

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد