آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

میترسم بهش بگم دوسش دارم

میترسم بهش بگم دوسش دارم دلم خراب کنه
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
یکی بیاد بهش بگه عاشقشم ، این وسط ثواب کنه

بخدا دل من پر از درد دله...ینی میشه اون بیاد و ، به دلم بله بگه!ینی میشه اون بیاد و بهش بگم جون دلم
از این رابطه به خدا بدجور خونه دلم

همه میگن این دیوونه رویای بده
بهشون بگو این دیوونه دنیای منه

هر کاری می کنم دل من ، دلش زوم نمیشه می خوام بهش بگم که من عاشقشم ولی روم نمیشه

ی عمریه دیوونه ی دلِ آسمونشم

بهش بگین اگه گله من باغبونشم

یه گوشه ای تنها ، یی هم زبونه دلم
خب چیکارش کنم ؟ خب جوونه دلم

اینکه میگی منو نمی خوای حرف زوریه
اگه بری سهم دلم ، همیشه سوت و کوریه

میترسم بهش بگم دوسش دارم دلم خراب کنه :))))))))))

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد