آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

جلوگیری از اتصال برنامه ها به اینترنت ها

 

جلوگیری از اتصال برنامه ها به اینترنت ها

نحوه استفاده از فایروال ESET Smart Security

 

جهت تنظیم قوانین Firewall این برنامه در هنگام نصب می بایست گزینه Custom را انتخاب کرده و در بخش ESET Personal firewall باید گزینه Interactive Mode را انتخاب کنید. اگر این مراحل را در هنگام نصب انجام نداده اید در صفحه اصلی برنامه کلید F5 را فشار داده و روی Network دوبار کلیک کنید. در منوی باز شده Personal Firewall را انتخاب کرده و حالت آن را روی گزینه Interactive Mode قرار دهید. در این صورت پس از نصب هر برنامه ای بر روی سیستم شما و اجرای آن، در صورت درخواست برنامه برای اتصال به اینترنت Firewall به شما پیغامی مبنی بر درخواست ارتباط برنامه جهت اتصال به سرورهای شرکت سازنده آن نرم افزار می کند. در اینجا دو گزینه وجود داشته که شما می توانید با انتخاب گزینه اول یعنی (Remember action (Create Rule و انتخاب گزینه Deny، دسترسی برنامه به اینترنت را محدود کنید. توجه به این نکته ضروری است که اگر برنامه موردنظر از زیرمجموعه فایل های سیستمی ساخت مایکروسافت بوده یا کار اصلی آن با اینترنت است، شما باید اجازه اتصال آن به اینترنت را صادر کرده و بر روی گزینه Allow کلیک کنید. به عنوان مثال در صورت Block نمودن نرم افزارهایی نظیر Internet Download Manager که جهت مدیریت دانلود فایل ها از اینترنت استفاده می شود، این برنامه دیگر قابل استفاده نخواهد بود. برای تنظیم دستی Firewall این برنامه نیز در صفحه اصلی برنامه و در سمت چپ بر روی دکمه Setup کلیک کرده و از گزینه های پایین آن Personal Firewall را انتخاب کنید. حال با انتخاب عبارت Configure rules and zones، صفحه ای باز می شود که در آن تمامی برنامه های موجود در رایانه با قوانین آنها وجود دارد. برای تغییر تنظیمات هر برنامه با کلیک بر روی علامت + کنار هر برنامه و دوبار کلیک بر روی آن صفحه ای باز می شود که در قسمت Direction با انتخاب Both و از قسمت Action گزینه Allow یا Deny، می توانید نحوه ارتباط برنامه ای مشخص با اینترنت را بر اساس نیاز خود تغییر دهید. آنتی ویرس ESET Smart Security یکی از محبوب ترین برنامه های امنیتی بوده که در صورت نصب آن بر روی سیستم دیگر نیازی به نصب Firewall به صورت جداگانه برای جلوگیری از اتصال ناخواسته برنامه ها به اینترنت نخواهید داشت.

 

نحوه استفاده از فایروال Bitdefender Internet Security

 

Bitdefender یکی از آنتی ویروس های شناخته شده در سطح جهان بوده که به تازگی در تست های انجام شده در سایت های معتبر توانسته به رتبه خوبی دست پیدا کند. نسخه Internet Security این برنامه علاوه بر داشتن آنتی ویروس قدرتمند دارای یک فایروال نیز بوده که شما بر اساس نیاز خود می توانید آن را تنظیم کنید. پس از نصب نرم افزار 2014 Bitdefender Internet Security به صورت پیش فرض و برای تنظیم فایروال به صورت اینتراکتیو با دوبار کلیک بر روی آیکون این برنامه در کنار ساعت نرم افزار را باز کنید. در صفحه اصلی برنامه بر روی آیکون چرخ دنده موجود در بالای بخش Firewall کلیک کنید. در صفحه باز شده و در بخش Alert Intensity بخشی با نام Paranoid mode قرار دارد. با قرار دادن این گزینه بر روی ON فایروال اینتراکتیو برنامه فعال می شود. در این صورت هر برنامه ای که بخواهد درخواست یک اتصال اینترنتی بدهد کادری باز شده که در آن در مورد اتصال اینترنتی برنامه از شما سوال شده است. چنانچه کار برنامه با اینترنت است می بایست با انتخاب گزینه Allow اجازه اتصال برنامه به اینترنت را صادر کنید. اما چنانچه برنامه با اینترنت کاری ندارد شما باید با انتخاب گزینه Block جلوی اتصال نرم افزار به اینترنت را بگیرید. در صورتی که تنظیمات اشتباهی انجام داده و می خواید تنظیمات فایروال را تغییر دهید پس از رفتن به بخش تنظیمات فایروال روی گزینه Application rules کلیک کنید. با این کار قوانین اعمال شده بر اتصال اینترنتی برنامه ها به نمایش درمی آید. چنانچه برنامه ای را به اشتباه Block کردید می توانید بر روی آن گزینه دوبار کلیک کرده و در بخش Any Network گزینه Edit Rule را انتخاب کنید. اکنون در صفحه باز شده می توانید در بخش Permission قانون مورد نظر خود را تعیین کنید. به عنوان مثال برای صادر کردن اجازه اتصال می توانید گزینه Allow را انتخاب کنید.

 

نحوه استفاده از فایروال Norton Internet Security

 

پس از نصب برنامه و قبل از باز نمودن نرم افزار هایی که شما خواهان جلوگیری از اتصال آنها به اینترنت هستید می بایست بر روی دکمه Settings در منوی بالای برنامه کلیک کنید. همان طور که مشاهده می کنید شما در این صفحه دارای تنظیمات گوناگونی می باشید. بر روی دومین سربرگ یعنی Network کلیک کنید. حال با انتخاب گزینه Smart Firewall در پایین و سمت چپ این صفحه، در سمت راست روی گزینه Configure در جلوی عبارت Program Rules کلیک کنید. در این صفحه لیستی از برنامه هایی که حداقل یکبار به شبکه دسترسی داشته اند مشاهده می شود. چنانچه برنامه شما در این لیست وجود داشت شما باید با باز نمودن منوی رو به روی آن و انتخاب گزینه Block جلوی اتصال برنامه به اینترنت را بگیرید. همچنین در صورت عدم وجود نام برنامه در لیست، ابتدا بر روی گزینه Add کلیک کنید. سپس در پنجره باز شده فایل اجرایی برنامه مورد نظر را بیابید. به عنوان مثال برای Block نمودن برنامه Babylon شما می بایست به فولدر آن در Program Files رفته و فایل اجرایی Babylon را انتخاب نمایید. در صفحه باز شده با کلیک بر روی منوی کشویی، Block را انتخاب کرده و بر روی OK کلیک کنید. با این کار برنامه شما دیگر قادر به اتصال به اینترنت و چک نمودن License خود نخواهد بود. در پایان نیز اگر برنامه ای را به اشتباه Block کرده و می خواهید دسترسی برنامه به اینترنت را تغییر دهید کافیست با انتخاب یکی از گزینه های منوی Access در رو به روی هر برنامه حالت آن را به دلخواه تغییر دهید.

 

نحوه استفاده از فایروال BWMeter

 

BWMeter یک Firewall قدرتمند بوده که می تواند بر تمامی اتصال های برقرار شده بر روی سیستم شما مدیریت کند. جهت قرار دادن Firewall در حالت اینتراکتیو وارد برنامه شده و بر روی برگه Filters کلیک نمایید. از بالای پنجره دو گزینه Internet و Local Network در Filters قابل انتخاب می باشند. نوع ارتباطی را که می خواهید در آن تنظیمات را اعمال نمایید انتخاب کنید. در اینجا به منظور محدود سازی دسترسی نرم افزار مورد نظر، گزینه Internet را برگزینید. سپس در قسمت Filter Definitions، در برگه General، در مقابل قسمت Mode گزینه (Firewall (Interactive را انتخاب کنید و کنترل نمایید که تیک مربوط به Enabled فعال باشد. سپس به برگه Firewall در قسمت Filter Definitions رفته و در قسمت Application، در لیست Forbid می توانید لیست نرم افزار های منع شده را ملاحظه کنید. به منظور اضافه کردن نرم افزاری به این لیست، بر روی Add کلیک کنید. سپس در پنجره جدید This application را انتخاب کرده و بر روی Browse کلیک کنید و فایل اجرایی برنامه مورد نظر خود را از آدرس مربوطه انتخاب کنید. همچنین در صورت فعال بودنFirewall به صورت اینتراکتیو، در صورت درخواست نرم افزار برای اتصال، پنجره ای توسط به نمایش در می آید که با انتخاب گزینه Allow اجازه دسترسی داده شده و با انتخاب گزینه Forbid این اجازه سلب خواهد شد.

 

نحوه استفاده از فایروال Kaspersky Internet Security

 

پس از نصب این نرم افزار بصورت پیش فرض، تمامی برنامه های نصب شده در ویندوز، مجوز برقراری ارتباط اینترنتی را داشته و امکان چک کردن نحوه فعال سازی خود را خواهند داشت. دقت کنید تا یک بار برنامه مورد نظر شما درخواست اتصال به اینترنت را ندهد، آن نرم افزار در لیست قسمت Firewall برنامه Kaspersky اضافه نخواهد شد. بنابراین پس از نصب نرم افزار و یک بار باز و بسته کردن آن به صفحه اصلی آنتی ویروس رفته و در پایین نرم افزار، روی گزینه Settings کلیک کنید. در پنجره باز شده و در سمت چپ، لیست قسمت های قابل تنظیم این برنامه وجود دارد. پس از انتخاب بخش Protection Center روی Firewall کلیک کنید. در صفحه باز شده Configure application rules را انتخاب کنید. صفحه ای با عنوان Application management باز می شود. در این قسمت لیست تمامی برنامه های نصب شده روی رایانه وجود دارد و شما می توانید با استفاده از امکان Search قرار گرفته در بالا و سمت راست، سریع تر برنامه مورد نظر خود را بیابید. با تایپ نام نرم افزار مورد نظر فایل های مرتبط با فعال سازی برنامه به نمایش در می آیند. برای محدود کردن دسترسی برنامه از اتصال اینترنتی روی نرم افزار مورد نظر دوبار کلیک کنید. به سربرگ Network rules بروید. روی Add کلیک کنید. بخش Action را روی Block قرار داده و در بخش Name نامی دلخواه وارد کنید. بدون تغییر در سایر بخش ها روی Add کلیک کنید. با انتخاب Save تنظیمات ذخیره خواهند شد و نرم افزار مورد نظر امکان اتصال اینترنتی نخواهد داشت.

 

 

ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ


ﻭﻗﺘﯽ ﺩﯾﺪﯼ ﯾﮑﯽ ﻣﺜﻞ ﻧﻮﮎ ﭘﺮﮔﺎﺭ ﻫﻤﻪ ﺟﻮﺭﻩ ﭘﺎﺕ ﺛﺎﺑﺖ ﻭﺍﯾﺴﺎﺩﻩ
ﻫﺮﻃﻮﺭ ﺑﭽﺮﺧﯽ ﺑﮑﺸﯽ ﺗﮑﻮﻥ ﻧﻤﯿﺨﻮﺭﻩ...
ﺗﻮﺍﻡ ﺩﻭﺭﺵ ﺑﮕﺮﺩ ﺩﻭﺭﺵ ﻧﺰﻥ



مادر


این همان موجود گران بهایی ست که حقوق انسانی اش نصف مرد است


لب به لب


لب به لب دل از نگاهی سوخته

یاد آن روز از گناهی سوخته

روی لبهایم عطش بنشسته بود

در میان خوابگاهی سوخته

دست در دستش لبم روی لبش

در میان اشتیاقی سوخته

خیسی لبهایش اما سکر داشت

لب گرفت او از لبانی سوخته

ترس در عمق وجودش نقش بست

در عبور از منکراتی سوخته

در کناری هم کتابی از فروغ

در کنارش شمعدانی سوخته

در کنارش عاشق و شیدا شدم

در خیالم عکس ماهی سوخته

کاش میفهمید من عاشق شدم

بی وجودش از جوانی سوخته


نوشته های من


یا خموش ساز این خروش بی شکیبم را یا تو را من شیوه ای دیگر بیاموزم

******

 

نرو

 

رویای قصه های من با من بمون همیشه

 

عزیزه لحظه های من بدونه تو نمیشه

 

اگه از من تو بپرسی هنوزم عاشقت هستم

 

من تمومه زندگیم و به چشمهای تو بستم

 

عشق من تو

 

بی تو بدون یعنی مردن برای من

 

دوباره تو

 

بی تو بدون خیلی سخته برای من

 

***

 

چرا اینطور تموم شد.

 

بی تو می میرم چرا رفتی!!

 


love

می خواستم زندگی کنم ، راهم را بستند... ستایش کردم ، گفتند خرافات است... عاشق شدم ، گفتند دروغ است... گریستم ، گفتند بهانه است.... خندیدم ، گفتند دیوانه است... دنیا را نگه دارید ، می خواهم پیاده شوم .


لحظه آخر

 

لحظه سخته رفتنه
هیچی تو قلب من نبود
نگاه آخرین تو
شعر جنونم رو سرود
از التهاب بی کسی
پناه اوردم به جنون
زندگی زندونه و غم
وقتی نباشه هم زبون
خواستم فراموشت کنم
اما خیالت نمیذاشت
به غیر دیونه شدن
راهی جلو پام نگذاشت 


درد و دل

 

از پشت شیشه می دیدم
دستاش توی دست تو بود
دیگه بهم دروغ نگو
نگو پیشت کسی نبود
نگو ؛ که باور ندارم
حرفای عاشقونه تو
جمع کن ببر از دل من
اون عشق بچه گونه تو
برات یه بازیچه بودم
تو لحظه های بی کسی
گفتی فقط منو داری
دل نمیدی به هیچ کسی
اما فراموشت شده
حرفایی که بهم زدی
گفتی به من
عشقه منی
دیدی به من نارو زدی
برای رفتن از پیشت
چقدر هراسونه دلم
مگه میخوای کجا بری
اینجوری گریونه چشات
اگه نمیدونی بدون
دلم شکسته از دلت
نفرین قلب عاشقم

همیشه هست پشت سرت

 


حس عاشقی

متین ترین کلمه : عشق http://blogfa.com/images/smileys/24.gif                     جذاب ترین کلمه :اشناییhttp://blogfa.com/images/smileys/24.gif

پاک ترین کلمه: وجدانم  http://blogfa.com/images/smileys/24.gif                     تلخ ترین کلمه :جداییhttp://blogfa.com/images/smileys/24.gif

زشت ترین کلمه: خیانت  http://blogfa.com/images/smileys/24.gif                      سخت ترین کلمه:تنهاییhttp://blogfa.com/images/smileys/24.gif

بدترین کلمه:بی وفاییhttp://blogfa.com/images/smileys/24.gif



۸تا جمله کوتاه و پند آموز        

۱.زیباترین کلمه: عشق

۲.پر احساس ترین کلمه: محبت

۳.پر معناترین کلمه: نگاه

۴.عالیترین کلمه: دوستی

۵.تلخ ترین کلمه: جدایی

۶.دردناکترین کلمه: خیانت

۷.بدترین کلمه: تمسخر

۸.آشناترین ودوستداشتنی کلمه: .........

قرار نشد همه کلمه ها را من بگم آخری را خودت بگو


نامه ای که هرگزPOST نشد 

 

فرستنده: یک عاشق     آدرس : قلب      کد :POSTI روزهای تنهایی

 

گیرنده: ...               آدرس : ...        کد POSTI: روزهای فراموشی

 

تقدیم به آنکه آستان مهرش هرگز درآستان قلبم غروب نخواهد کرد . یک شب تمام ستاره های آسمان  با من گریه می کنند. یک شب اشکی از چشمی می ریزد. یک شب قلبی می شکند و صدای شکستنش به آسمانها می رود.

اما نمی دانم چرا به گوش خدا نمی رسد.من صدای شکسته شدن قلبم را شنیدم .

دوست دارم فریاد بکشم. آخربا که بگویم درد این قلب شکسته ام را. آخربا که بگویم قلب من عاشق قلبیست که با صدایی رفت. خدایا به من رحم کن. آنقدر کمرم خم شده که دیگر قدرت ایستادن ندارم با همه این ها خوش باش که شادیت را می خواهم. و آرزو دارم تو را خوش ببینم . محبوبم تو راه زندگیت را انتخاب کردی.

تو همیشه با خود می اندیشی که من نفرینم را توشه ی راهت می کنم . اما افسوس نمی دانی من هیچ وقت نه بدیت را خواسته ام و نه گفته ام . خنده ام می گیرد. خند هایی که از گریه غم انگیز تر است. اما فراموش نکن که چشمان من همیشه در کنار این درهای سرد و یخ  چشم به راه توست. چشمهای من آن همه اشک را بدرقه ی راهت کرد تا به تو بفهماند که دوستت دارد و تنها از تو بخواهد که نسبت به این چشمها بی محبت نباشی. در این دنیا چشمان من آسمان و ستاره ها را می نگرد فقط به خیال اینکه چشمای تو را میان آنها ببینم و بازهم صبر می کنم تا راهت را انتخاب کنی.

برو برو راه زندگیت را دریاب. آنگاه من هم راهم را باز می یابم . ومن می بوسم قلبت را چرا که نمی خواست به دروغ  با من باشد.

 

http://www.parsiblog.com/PhotoAlbum/SokoteEshgh/07.JPG

 

به نام قلم

عشق را جاده ای لا یتناهی در ذهنم تصویر کرده ام ... راه دشوار است اما پیمودنیست. می خواهم از ابتدا تا انتهای بی نهایت تسبیح گوی خالق زیبایی هاست باشم...و انگاه که دیده در استان مقدس نگاهت فرو برم. تسبیح گوی دیدگانت تا صبح سپید و تا طلوع امید خواهم بود. مخلوق از خالق خود بخشودگی تیرگی هایش را خواهان است.

اگر برایم مجالی باشد (که تیرگی انباشته بر وجود)شده. و من می خواهم آسمان(تو) را به نظاره بنشینم. که ستارگان چشمان مخمور از شراب نگاه من است.

تنها دعایم ان بود که از چرخش قلبم بر امد و بر لوح وجودت نشست. تو را هر جا که هستی بر یاد دارم و از یاد نمی برم.

                                                                                                پاینده باشی عشق من 


مادر

مادر هر چه در کتابهای لغت گشتم ، کلمه ای پیدا ننمودم که بتواند مقام و عزت تو را آن طوری که باید و شاید دربرداشته و بزرگی تو را برساند از این جهت تو را به همان نام مادر خطاب می کنم ، زیرا این کلمه کاخ منزلت و قدرت تو را تا عرش خدای تعالی بالا می برد و به خوبی می تواند معرف وجود و شخصیت تو باشد.

تو آن گوهر یکدانه هستی که خداوند به افراد بشر می بخشد و زمان دیگر پس می گیرد ، آن گاه که بخشید زمین و آسمان را عطا کرده و وقتی که بازگرفت زندگی و هستی را از کف ربوده است در تمام دنیا هیچ چیز به عزیزی مادر نمی رسد حتی جان هم نخواهد توانست مانند او گرامی و محبوب باشد .

زمانی که می اندیشم ذرات وجودم همگی بر روی هم در اثر رنج ها و زحمات شبانه روزی تو پرورش یافته دلم می لرزد که مبادا نتوانم یکی از میلیون ها حقی را که برگردن من داری ادا نموده کوچکترین وظیفه خویش را بتوانم انجام دهم .

در جهان عشق محبت های گوناگون وجود دارد که هر کدام آتش است تا دل وجان را تابان و فروزان سازد ولیکن هیچ کدام به پاکی و صفای مهر تو نمی رسد ، عشق و محبتی که در قلب تو وجود دارد لطف خدائی است و از قید و بند همه آلایشها پاک است .

مادر بگذار تورا بعد از خدای بزرگ پروردگار خویش بنامم و چنان در پیشگاهت افتم که چشمانم پای تو گردد.

اگر فردای روزگار تو را از من بگیرد بخاطر از دست دادن همچون توئی تا زنده ام اشک می ریزم و لباس سیاه می پوشم . دیگر ابدا لبانم را خنده نمی گشاید و اگر وجود من به خودم تعلق داشت پس از تو زندگی را نمی خواستم و به آسانی از خویشتن می گذشتم ولی که احتیاج ...و اصول اخلاقی به من چنین اجازه ای را نمی دهد می باید زنده باشم تا وظیفه ای را که در مقابل جامعه خویش دارم ادا نمایم .

مادر اگر من پیش از تو بمیرم چنان شادمان خواهم بود که سر از پا نمی شناسم زیرا در آن جهان در آرامش ابدیت ، در صفا و طراوت بهشت در میان جلوه انوار ایزدی تو را خواهم دید و زمانی که رخت از این جهان بستی برای همیشه در آسمانها در کنار هم به سر خواهیم برد!

می دانم که در مرگ من خواهی گریست ولی بدان با مرگ انسان به کمال می رسد و تو در زندگیت مرا چنان پرورش دادی که به آسانی به هدف اصلی بشریت یعنی جمال و کمال رسیده ام ... مادر تو آنقدر فداکار مهربانی که برای آسایش و موفقیت فرزندت از بذل جان هم دریغ نداری بگو چگونه می توانم از این همه لطف و خوبی تو سپاسگزاری کنم .

بوی  گندم  ماله من هر چی که دارم واسه تو  

یه وجب خاک ماله من هر چی می کارم واسه تو