آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

دنیایت ....


دنیایت را با دنیایم عوض میکنی ؟

 

فقط چند ساعت ...

 

میخواهم بدانم آنکه تمام دنیای من است

 

در دنیایش چه سهمی دارم

 

 




در خـیـال دیـگـری مـیـرفـت

 

و مـــن چـه عـاشـقـانـه کـاسـه ی آب را پـشـت سـرش خـالــی مـیـکـردم...

 




حضرت آدم وقتی که داشت از بهشت بیرون میرفت ,

خدا بهش گفت :

نازنینم آدم , با تو رازی دارم .....اندکی پیشتر آی ....

ادم ارام و نجیب امد پیش!!!!

زیر چشمی به خدا مینگریست .....

محو لبخند غم الود خدا , دل انگار گریست !!!

گفت : نازنینم ادم , قطره ای اشک ز چشمان خداوند چکید .....

یاد من باش که بس تنهایم ...

بغض ادم ترکید ...گونه هایش لرزید ....

به خدا گفت : من به اندازه ی گلهای بهشت ....من به اندازه ی عرش ....

من به اندازه ی تنهاییت ای هستی ام , دوستت دارم !!!

ادم کوله اش را برداشت ....

خسته و سخت قدم بر میداشت ......

راهی ظلمت پر شور زمین ....

زیر لبهای خدا باز شنید ...نازنینم آدم ....

نه به اندازه ی تنهایی من 

نه به اندازه ی گلهای بهشت که به اندازه ی یک دانه ی گندم .....

تو فقط یادم باش .....



ﺑﻪ ﺗﻮ ﺳﻮﮔﻨﺪ ، ﺑﻪ ﺭﺍﺯ ﮔﻞ ﺳﺮﺥ

 

ﻭ ﺑﻪ ﭘﺮﻭﺍﻧﻪ ﮐﻪ ﺩﺭ ﻋﺸﻖ ﻓﻨﺎ ﻣﯽ ﮔﺮﺩﺩ

 

ﺯﻧﺪﮔﯽ ﺯﯾﺒﺎ ﻧﯿﺴﺖ ، ﺁﻧﭽﻪ ﺯﯾﺒﺎﺳﺖ ﺗﻮﯾﯽ

 

ﺗﻮ ﮐﻪ ﺁﻏﺎﺯ من و ﻟﺤﻈﻪ ﯼ ﭘﺎﯾﺎﻥ ﻣﻨﯽ

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد