آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

ღღ ღღ ღღ

ღღ    ღღ ღღ  

قول میدم وقتی که نیستی عکســــــــــــــــــــــــــــــــــــــتو بقل نگیرم 

قول میدم روزی هزاربار واسه اشکـــــــــــــــــــــــات نمیرم  

قول میدم وقتی که نیستی پا رو عشـــــــــق تو نزارم  

قول میدم در انتظارت چشمــام و به در ندوزم

      ღღ    ღღ 

 

 

منو ببخش .....

 

ببخش که تنهات میزارم ....

 

گریه نکن عزیز بی گناه من

 

من و ببخش بگذر از اشتباه من

 

گناهم و بزار به پای سرنوشت

 

به پای اون که قصه ما رو نوشت

 

نمیتونم این دل و سر به راه کنم

 

ازم نخواه باز تو چشمات نگاه کنم

 

من ببخش گناه عشق گردن من

 

من و ببخش حرف گذشته رو نزن

 

مرگه برام گریه بی صدای تو

 

گریه نکن فدای گریه های تو

 

سخته برام اما باید از تو گذشت

 

باید برم اینجوری بوده سرگذشت

 

من و ببین ، ببین که گرم رفتنم

 

گریه نکن این من واقعی منم

 

باید برم فرصت موندن ندارم

 

من و ببخش ، ببخش که تنهات میزارم

 

 

 احساس .... 

 

 اگه احساسمو کشتی       اگه از یاد من و بردی

 

  اگه رفتی بی تفاوت        به غریبه سر سپردی

 

 بدون اینو که دل من       شده جادو به طلسمت

 

 یکی هست اینور دنیا       که تو یادش مونده اسمت

 

 

I♥U

 

دیشب فرشته ای فرستادم تااز تو مواظبت کنداماوقتی رسید توخواب

 

 بودی زود برگشت وگفت:

 

هیچ فرشته ای نمی تواند مواظب فرشته ای دیگر باشد.


I♥U

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد