آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

مراحل هیجان جنسی


ایجاد هیجان جنسی در زن و مرد طبق پژوهش های Masters و Johnson به ۴ بخش تقسیم میشود:
۱ـ مرحله تحریک
۲ـ مرحله اوج
۳ـ مرحله ارضاء
۴ـ مرحله بازگشت


فاز تحریک بر اثر تحریک روانی نیز به وجود می آید. مثلا رنگ چشم، مدل مو، کل شکل ظاهــری، بوسه، نوازش و یا دست زدن مستقیم به دستگاه تناسلی، یک صدا، یک حرکت لطیف و رمانتیک تصویری یا جسمی.
در آمریکا پژوهشی صورت گرفته که طبق آن ۵۸ درصد از زنان بر اثــر نگاه مرد تحریک میشوند. این رقم برای مردان ۷۲ درصد است. ۱۲ درصد زنان و ۵۴ درصــد مردان بر اثر نگاه کردن به تصـویر لخت جنس مخالف تحریک میشوند. به همین دلیل در تبلیغات از زنان برهنه استفاده میشود.یک چهارم زنان و یک سوم مردان بر اثر دیدن عمل جنسی تحریک میشوند. اما زنان و مردان به یک اندازه بـه وسیله دیدن فیلم و کتاب تحریک میشوند. نتیجه این که عکس العمل زن آهسته، آهستــه است. دیدن یک عکس سکسی، زن را شـوکه میکند تا تحریک. اما کتاب یا فیلـــم او را آهسته، آهستــه تحریک میکند.
همان طور که رویاهای جنسی در مورد مردان منجـر به میل جنسی میشود در مورد زنان نیز میل جنســی ایجاد میکنـد. میل جنسی احتمالا به همان اندازه تحریک فیزیولوژی به سابقه آموزشی شخص وابستگی دارد.میل جنسی متناسب بامیزان ترشح هورمونهای جنسی افزایش می یابد. میل جنسی در جریان دوره عادت ماهانه تغییر میکند و در نزدیکی زمان تخمک گذاری به حداکثــر خود میرسد. این امــر احتمالا ناشـی از زیاد بــودن ترشــح استــروژن در جـریان مرحلــــه قبــل از تخمک گذاری است. تحـریک جنســی موضعــی در اندام های جنسی و مجرای ادرار موجب بـروز احساس های جنسی میشود. این علایم از طریق عصب به نخاع و از آن جا به مغزانتقال می یابد.
وقتی زن از نظر جنسی تحریک میشود، جریان گردش خون درپوست شدت می یابد،قسمت های مشخصی از پوست قرمز میشود، پستان ها بزرگ و نوک آنها برجسته میشوند، غددی که در زیــر لبهای کوچک آلت تناسلی هستنــد موجـب ترشـح مایـع لزجــی به نام «موکوس» در مدخـل واژن میگردند. موکوس عامل اصلی عمل لغزنده سازی در جریان عمل جنسی است. این لغزنده سازی به نوبه خود برای برقراری یک احساس مالش دهنده لذتبخش به جای یک احساس ناراحت کننده که ممکن است براثر یک واژن خشک به وجود آید،ضروری است.یک احساس مالش دهنده بهترین احساس را برای تولید رفلکس های مناسب که منجر به اوج لذت جنسی میشوند، ایجاد میکند. ۱۰ تا ۳۰ ثانیه پس از تحریک، مـاده لزجــی در واژن ترشح میشود و بر اثــر ترشــح ماده لـزج، واژن مرطوب میگردد. به این عمل Lubrication میگویند.دستگاه تناسلی قرمز و واژن بزرگ میشود. در مرحله تحریک:
انقباض عضلات شدت میگیرد. ماهیچه های دستگاه تناسلی و لگن خاصره بدون اراده منقبض میشوند.
باعث جمع شدن مقدار زیاد خون در لگن خاصره و دستگاه تناسلی میگردد. فشار خون افزایش می یابد، ضربان قلب شدت میگیرد و حرکت تنفسی بالا میرود. در واقع در تحریک جنسی کل بدن دخالت میکند.
۲ـ مرحله اوج
تغییرات فوق باقی میماند. اعصاب پاراسمپاتیک، شریان های بافت واژن را گشاد و وریدهای آن را تنگ میکند و موجب تجمع سریع خون میشود به طوری که مدخــل واژن تنگ میگردد. واژن بـر اثــر ازدیاد خون به نصف تقلیل می یابد و به دور پنیس حلقه میزند. این امر به برقراری تحریک جنسـی کافی در مرد کمک میکند و تحریک را افزایش میدهد. کلیتوریس برای ایجاد احساس های جنسی حساسیت دارد. کلیتوریس بزرگ نمیشود بلکه به اطراف استخوان شـرم گاه کشیــده و به عقـب رانـده میشود، به طوری که لمس مستقیم آن مشکل میگردد.
این فاز بسته به تحریک روانی و یا فیزیکی میتوان کم و بیش طول بکشد و یا به مرحله بالاتــر که ارضاء جنسی است برسد، یا آرام آرام پایین آمده و پایان یابد.
۳ـ مرحله ارضاء
این مرحله در مقایسه با مراحل ۱ و ۲ بسیار کوتاه است و در چند ثانیه انجام میگیرد. در یک ارضاء ساده ۳ تا ۵ و در یک ارضاء شدیدتر ۸ تا ۱۲ انقباض عضلات میتواند انجام گیرد. ارضاء تشکیل شده است از انقباض ریتمیـک عضلانــی خارج واژن در مقابل بافت های وریـدی به دور واژن و بافت های جلویی لب های کوچک.درواقع انقباض موزونی عضلات مختلف بایکدیگرارگاسم رابه وجودمی آورد. به عبارت دیگردرجریان ارگاسم عضلات پرینه زن به طورهماهنگ منقبض میشود.هماهنگی کشش عضلات باعث فشار و جاری شدن خون در رگ ها و باعث ارضاء میشود.
در کتاب پزشکی منتشره در ایران چنین آمده است:«هنگامـی که تحریک جنسی موضعـی به اوج شدت میرسد و بویژه هنگامی که احساس های موضعی به وسیله سیگنال های شرطی ـ روانی مناسب از مغز تقویت میشوند، رفلکس هایی بروز میکننـد که موجب اوج لذت جنسی یا ارگاســم میشوند.»
زنان در تحریک کامل میتوانند چند بار پشت سر هم ارضاء شوند. از طریق مقاربت واژنی این عمل میتواند ۶ بار یا بیشتر باشد. اگر کلیتوریس به صورت مستقیم تحریک شود و زن آن را هدایت کند، در مدت یک ساعت زنان میتوانند تا چند بار ارضاء شوند.
تفاوتی بین ارضاء جنسی از طریق واژن و ارضاء از طریق کلیتوریس وجود ندارد. به نظر Masters و Johnson وجود ارضاء جنسی بدون وابستگی به محل تحریک که باعث آن شده باقی میماند.
فروید معتقد بود اگر تحریک کلیتوریس به روی واژن منتقل شود، زن به تکامل زنانگی خود رسیده است. امروز این تئوری ها رد شده است، ما امروز از ارضاء واژنی، ارضاء از طریق کلیتوریس، و یا از طریق رویا صحبت میکنیم. از نظر فیزیولوژی همه این ها به هم شبیه هستند.

۴ـ مرحله بازگشت
در مرحله بازگشت، کل تحریک به حالت اولیه برمیگردد. فشار خون، ضربان قلب و تنفس به حالت اولیه برمیگـردد، عضلات دوبـــاره منبسط میشــود. کلیتـــوریس به حالت قبل باز میگــردد. سرعت بازگشت بستگــی به ارضاء شدن دارد. اگر زن ارضـاء شود در عرض چند دقیقه همه چیز به حالت اول برمیگردد. در غیر این صورت خون مدت طولانی در واژن میماند و میتواند احساس نامطبوعـــی ایجاد کند که تا یک ساعت به طول بیانجامد. البته این حالت،به شکلــی که فرد به طورآگاهانــه در ایجاد آن تلاش کند، نیست.
کل سیستم دریافت در مرحله بازگشت محدود میشود. زن در برخی دقایق بی حال و بی هوش میشود.
دو دانشمند مذکور در سال ۱۹۶۶ ثابت کردند که جمع شدن خون پس از اوج جنسی در عرض چند دقیقه به حالت اول برمیگردد وگرنه ساعت ها طول میکشد تا به حالت اول برگردد. یک سوم زنان دست به خودارضائی میزنند تا این گرفتگی جنسی را که نتیجه عشق بازی است به حالت اول برگردانند.
مرد در مجموع قدری زودتر به ارضاء میرسد. ارضاء جنسی زن طولانی تر از مرد است. زن بلافاصله پس از ارضاء میتواند به یک نقطه اوج دیگر برسد، در حالی که مردان در مجموع پس از سپری شدن مدت زمانی، به تحریک تازه پاسخ میدهند.
توانایی عکس العمل جنسی زن نه به طور کمی و نه کیفی ضعیف تر از مرد نیست. این که زن در رفتار جنسی خجالتی و کم روست به مسئله فیزیولوژی وی برنمیگردد. این نظر که زن در توانایی، حساسیت جنسی پایین تر از مرد دارد، در واقع به پیشداوری جامعه مردسالار برمیگردد.
Masters و Johnson به این نتیجه رسیدند که در مدت حاملگی و پس از زایمان بعد از بهبود زخم ها دلیلی برای عدم روابط جنسی وجود ندارد.
حتی بین ۳ تا ۶ ماهگی بسیاری از زنان خواست تمایل جنسی شان افزایش می یابد و ارضــاء جنسی شدیدتری را تجربه میکننــد. در سه ماه آخــر حاملگی تمایل جنســی کم میشود. اگــر احتمال سقط جنین وجود نداشته باشد،زن تاچندهفته قبل ازوضع حمل هم میتواندروابط جنسی داشته باشد.

به نقل از وزارت بهداشت

in ham mahdodyat

 بیا بریم شهر - کدوم شهر؟ - همون شهری که خُل بسیار داره - آی بله! - گشتِ ارشاد به من هم کار داره - آی بله! حرفِ زورش را ببین جاده‌ی دورش را ببین هاله‌ی نورش را ببین - عمو محمود مگر آزار داره - آی بله

 

ترفندهای ویندوز و رجیستری ۱۲۲ تا ۱۵۷

ترفند 122 :

نمایش دکمه Map Network Drive

 

به HKEY_CURRENT_USERSoftwareMicrosoftWindowsCurrentVe rsionExplorerAdvanced بروید و مقدار MapNetDrvBtn را به 1 تغییر دهید. دکمه مورد نظر در Windows Explorer و My Computer ظاهرا خواهد

ترفند 123 :

برنامه‏ها را از منوى Add/Remove حذف کنید

حتماً مى‏دانید تمام برنامه‏هایى را که در ویندوز نصب مى‏کنید، مى‏توانید در منوى
Add/Remove ببینید. اگر شما یک برنامه را به طور دستى پاک کنید (پوشه برنامه یا فایل اجرایى آن) دیگر نمى‏توانید آن برنامه را از منوى Add/Remove پاک کنید و برنامه همیشه در این منو وجود دارد. ناراحت نباشید از طریق ویرایشگر رجیسترى ویندوز مى‏توانید اینکار را انجام دهید. به آدرس HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Windows\Curr entVersion\Uninstall

بروید. حالا هر برنامه‏اى را که مى‏خواهید در منوى
Add/Remove نمایش داده نشود را پاک کنید

ترفند 124 :

نشان دادن یک تصویر هنگام بالا آمدن ویندوز

در ویندوز
XP تصویری که در هنگام راه اندازی ویندوز نمایش داده می شه در درون فایل ntoskrnl.exe قرار داره و امکان ویرایش اون توسط ابزارهای متداول در ویندوز وجود نداره. ویندوز XP این قابلیت رو داره که تصویری را قبل از کادر Welcome به نمایش درآورد.شما هم بدین ترتیب می تونید تصویر مدنظر خودتونو در هنگام راه اندازی ویندوز به معرض نمایش بگذارید.

برای این کا در رجیستری به دنبال مسیر زیر بگردید :
HKEY_USERS\.DEFAULT\Control Panel\Desktop

یک مقدار(
string) بنام Wallpaper بسازید اگر نبود و بهش مسیر تصویر مد نظرتونو بدین . این تصویر باید یک تصویر (bmp)باشه. از این به بعد هر وقت که ویندوز راه اندازی بشه تصویر قبل از کادر Welcomeبه نمایش در می آد

  

ترفند 125 :

سریعتر کردن (Windows Explorer وIE)

در ریجستری به پنجره زیر بروید
HKEY_LOCAL_MACHINE \ Software \ Microsoft \ Windows \ CurrentVersion \ Explorer \ RemoteComputer \ و در سمت چپ مقدار {D6277990-4C6A-11CF-8D87-00AA0060F5BF} را حذف کنید.

ادامه مطلب ...

ترفندهای ویندوز و رجیستری 119 الی 121

 

ترفند 119 :

اندازه ی واحد انتقال حداکثر را افزایش دهید

با تنظیم بهینه ی واحد انتقال حداکثر میتوانید سرعت و کیفیت شبکه ی خود، مخصوصا متصل شدن به اینترنت از طریق مودم را افزایش دهید ( واحد انتقال حداکثر اندازه ی پاکتی را تعیین میسازد که میتواند در هر بار از طریق شبکه انتقال یابد ).

رجیستری خود را باز کرده و این کلید را در آن بیابید:
HKEY_LOCAL_MACHINES\System\CurenntControlSet\Servi eces\tcpip\Parameters

یک مفدار جدید جدید از نوع
DWORD و به نام MTU بسازید و اندازه ی بهینه ی مورد نظرتان را برای آن تعیین کنید. برای اتصالات متکی به مودم که دارای پهنای باند ضعیفی هستند، بهترین اندازه برای واحد انتقال حداکثر 576 در مبنای هگزا یا 1398 در مبنای دسیمال است.

ترفند 120 :

قطع کردن صدای بیب

حتما شما هم صدا هایی کوتاه و در برخی موارد متناوب را از اسپیکر داخلی کامپیوتر تان به دلایل مختلف پخش می شود شنیده اید . اگر با اینگونه صداها که در اصطلاح به آنها
beep گفته می شود مشکل دارید و دلتان می خواهد برای همیشه از شر آنها خلاص شوید کافی است ترفند زیر را دنبال کنید

به محیط رجیستری ویندوز خود وارد شوید . پس از ورود با اجرا ی فرمان
Regedit در منوی Run در ستون سمت چپ مسیر زیر را دنبال کنید Hkey_current_user/control panel/sound

پس از طی مسیر بالا در ستون سمت راست مقدار گزینه
beep را از yes به no تغییر دهید . با این کار برای همیشه از شر این صداها خلاص می شوید

ترفند 121 :

نحوه افزایش حافظه پنهانی پوشه ها در ویندوز XP

افزایش حافظه پنهانی پوشه ها
1) تنظیم پیش فرض حافظه پنهانی ویندوز
XP به صورتی است که تنظیمات Explorer برای 400 پوشه را حفظ میکند به منظور افزایش آن مراحل زیر را طی کنید:
2) ویراشگر ریجستری را باز کنید(
Regedit) .
3) به کلید زیر مراجعه کنید :
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\Shell NoRoam
4) مقدار عبارت
BagMRU را به هر اندازه ای که مایلید و بر مبنای شانزده (هگزادسیمال) تغییر دهید.معادل هگزادسیمال برخی از اعداد به صورت زیر است :
1000:3
e8 2000:7d0 3000:bb8 4000:fa0 5000:13

اس ام اس های ویژه ماه محرم

 

بر گوش جانم می سرد آوای زنگ قافله
این قافله تا کربلا دیگر ندارد فاصله


منم نواده ی هاجر که پیش چشم ترم
به مذبح آمده این بار هر دو تا پسرم


دو تا کبوتر من قابل ضریح تو نیست
اگر به خاک می افتند هم فدای حرم


السلام علیک یا أباعبدالله
وعلی الارواح التی حلت بفنائک علیکم منی جمیعا
سلام الله أبدا مابقیت وبقی اللیل والنهار
ولاجعله الله آخر العهد منی لزیارتکم
السلام علی الحسین
وعلى علی بن الحسین
وعلى أولاد الحسین
وعلى أصحاب الحسین


چشمی که در بهشت تو گریان نمی شود
باید حواله داد به دست جهنمش

هر که غمت را خرید، عشرت عالم فروخت
با خبران غمت بی خبر از عالمند

گشت چو در کربلا، رایت عشقت بلند
خیل ملک در رکوع پیش لوایت خمند


بر من لباس نوکری‌ام را کفن کنید
نوکر بهشت هم برود باز نوکر است


به یاد داغ بانو، دلشکسته
محرم می روم دنبال دسته


دوباره شعرهای محتشم وار
نوشته می شود بر روی دیوار