آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

دوستـــــــــــت دارم . . . !

کثیــــــف ترین چاپلوسی زمانیست

که مــردی بخاطر طبیعی ترین نیازش

با دروغ به معصومی بگوید

دوستـــــــــــت دارم . . . ! 
 
 

طلاق ( نخونی از دستت رفته )

طلاق
زن با اصرار از شوهرش می‌خواهد که طلاقش دهد.شوهرش میگوید چرا؟ ما که زندگی‌ خوبی‌ داریم.از زن اصرار و از شوهر انکار.در نهایت شوهر با سرسختی زیاد می‌پذیرد ، به شرط و شروط ها.
زن مشتاقانه انتظار می‌کشد شرح شروط را." تمام ۱۳۶۴
سکهٔ بهار آزادی مهریه آت را می‌باید ببخشی
. زن با کمال میل می‌پذیرد.در دفتر خانه مرد رو به زن کرده و میگوید حال که جدا شدیم . لیکن تنها به یک سوالم جواب بده . زن می‌پذیرد."چه چیز باعث شد اصرار بر جدائی داشته باشی‌ و به خاطر آن حاضر شوی قید مهریه ات که با آن دشواری حین بله برون پدر و مادرت به گردنم انداختن را بزنی‌. زن با لبخندی شیطنت آمیز جواب داد :طاقت شنیدن داری.مرد با آرامی گفت :آری . زن با اعتماد به نفس گفت: ۲ ماه پیش با مردی اشنا شدم که از هر لحاظ نسبت به تو سر بود.از اینجا یک راست میرم محضری که وعده دارم با او ، تا زندگی‌ واقعی در ناز و نعمت را تجربه کنم.مرد بیچاره هاج و واج رفتن همسر سابقش را به تماشا نشست.زن از محضر طلاق بیرون آمد و تاکسی گرفت .وقتی‌ به مقصد رسید کیفش را گشود تا کرایه را بپردازد.نامه‌ای در کیفش بود .با تعجب بازش کرد .خطّ همسر سابقش بود.نوشته بود: " فکر می‌کردم احمق باشی‌ ولی‌ نه اینقدر. نامه را با پوزخند پاره کرد و به محضر ازدواجی که با همسر جدیدش وعده کرده بود رفت .منتظر بود که تلفنش زنگ زد.برق شادی در چشمانش قابل دیدن بود.شمارهٔ همسر جدیدش بود.تماس را پاسخ گفت: سلام کجایی پس چرا دیر کردی.پاسخ آنطرف خط تمام عالم را بر سرش ویران کرد . صدا، صدای همسر سابقش بود که میگفت : باور نکردی؟، گفتم فکر نمیکردم اینقدر احمق باشی‌.این روزها میتوان با ۱ میلیون تومان مردی ثروتمند کرایه کرد تا مردان گرفتار را از شرّ زنان احمق با مهریه‌های سنگینشان نجات یابند.

اس ام اس دوستت دارم

از شروع نفسهای حضرت آدم تا پایان نفسهای آخرین آدم دوستت دارم
******اس ام اس دوستت دارم******
زیباترین غروب: غروب عاشقان
زیباترین سنگ: دل یار
زیباترین مایع: اشک
زیباترین ناله: آه
زیباترین دف: قلب تو
زیباترین کلام :دوستت دارم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
دوستت دارم به اندازه ی پلک هایی که در زمان خیال پردازی هایم
زدم و چه بسیار خیالاتی که در ذهن پروراندم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
این دلاویزترین حرف جهان را، همه وقت،
نه به یک بار و به ده بار، که صد بار بگو !
« دوستم داری » ؟ را از من بسیار بپرس !
« دوستت دارم » را با من بسیار بگو !
فریدون مشیری
******اس ام اس دوستت دارم******
واژه ی دوستت دارم برای عظمت و شکوه قلب مهربانت
چقدر بی رنگ است وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبی ها هستی . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
نه نرو ، صبر کن ، قرارمان این نبود ، باید سکه بیاندازیم
اگر شیر آمد تردید نکن که دوستت دارم
اگر خط آمد مطمئن باش که دوستت دارم
صبر کن سکه بیاندازیم ، اگر دوستت نداشتم آن وقت برو . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
معما ! :
میدونی کی بیشتر از همه دوستت داره !؟
راهنمایی ! :
بالای صفحه اسمش رو نوشته !
******اس ام اس دوستت دارم******
اگه بعضی وقتها نمیشنوی دوستت دارم
به خاطر سایلنت دلمه ، نه اینکه معرفتم کمه !
******اس ام اس دوستت دارم******
گفتی دوستم داری به اندازه قطرات بارانی که بر روی صورتت میریزد
و من هم دوستت دارم بدون توجه به چتری که روی سرت گرفتی . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
دوستت دارم ، بیشتر از خودم ، کمتر از خدایم
چون عاشق توام و محتاج خدایم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
چی میشد توهم منو دوستم میداشتی نازنین/جای گریه رولبام خنده میکاشتی نازنین
حالا که قهری باهام ولی بدون دوستت دارم / طاقت قهر ندارم پس آشتی آشتی نازنین . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
قابل توجه !
بسیاری از «من هم دوستت دارم» ها
نتیجه رودربایستی ای هستند که «دوستت دارم» ها
ایجاد می کنند ، جدی نگیرید !
******اس ام اس دوستت دارم******
تنها این کوه است که اگر به او بگویی دوستت دارم
او نیز بلند فریاد می زند: دوستت دارم دارم دارم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
در را باز کن خبری دارم ، قلبم را بشکاف نامه ای دارم ، نامه را باز کن ، دوستت دارم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
یه دارو تو دنیا هست که بیشتر آدمای مریض رو خوب میکنه
نام دارو : “دوست دارم “
فقط می شود از داروخانه های محبت تهیه کرد !
******اس ام اس دوستت دارم******
خوبیم بدیم حالا از همه چی بگذریم ، دوست دارم از شما نمیشه بگذریم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
از حقیقت های تلخ خسته ام …
یک دروغ شیرین بگو
بگو دوستت دارم
******اس ام اس دوستت دارم******
نمیدونم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی !؟
******اس ام اس دوستت دارم******
از چهار راه قلبم عبور کردی و هیچ به چراغ قلبم توجه نکردی
اما بدان پلیس قلبم تو را تعقیب خواهد کرد
و برگه ی دوستت دارم را زیر برف پاکن دلت خواهد گذاشت !
******اس ام اس دوستت دارم******
هر گاه قادر به شمردن قطرات باران شدی ، خواهی دانست که چقدر دوستت دارم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
به اندازه ی تمام بوسه های بی پاسخی که ماهی به دریا میزنه
دوستت دارم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
( نوشتم دوستت دارم ، پرانتز را نبستم ، بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
آدما خیلی نمیتونن از هم دور باشن ، بالاخره یه چیزی جا میمونه که مجبورن برگردن
سعی نکن از من دورشی . . . دلت اینجاست و یکی دوستت داره . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
با تو از نابترین لحظه سخن خواهم گفت
دوستت خواهم داشت
هیچ میدانی چیست ؟
لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
عاشقانه دوستت خواهم داشت بی آنکه بخواهم دوستم داشته باشی
و عاشقانه در غمت خواهم مرد بی آنکه بخواهم در مرگم اشک بریزی . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
آرام بخوان چون آهسته نوشتم ، بی پروا بخوان چون از خود نوشتم
نزدیک کسی نخوان چون تنها نوشتم و از دل بخوان چون با دل نوشتم دوستت دارم . . .
******اس ام اس دوستت دارم******
میگی گل را دوست دارم ولی می چینیش…
میگی بارون دوست دارم ولی با چتر میری زیرش…
میگی پرنده رو دوست دارم ولی توقفس میزاریش…
چه جوری میتئنم نترسم وفقی میگی دوست دارم؟؟؟
******اس ام اس دوستت دارم******
تو ساحل سرخ دلت اسم کسی رو حک نکن
از اینکه من دوست دارم ، حتی یه لحظه شک نکن
******اس ام اس دوستت دارم******
پا برهنه دوست دارم که نگی یه ریگی توکفشته !!!

اس ام اس های جدید

زیبا ترین شروع بسم الا....* زیبا ترین اواز اذان* زیباترین عمل عبادت*  زیبا ترین بیابان عرفات* زیباترین چشمه زمزم*زیباترین دوست یعنی من*

 

زندگی باآن کس که گاهی یادی از ما می کند*ازخجالت ما غریبان غرق دریا می کند*حال ما می پرسدواز مهربانی های خود*این دل رنجور مارا عطرگل ها میکند*

 

در این دنیا که نامردی مرام است*نکن مردی که مردی هم حرام است*

 

چقدر سخته  سهم عاشق از عشقش که شب ها گریه باشد وروز هاانتظار*

 

زندگی جاده دلی است که هرکس آن را پر کند جایزه اش مرگ است*

 

چندیست که بیمار وفایت شده ام*دربسترغم چشم به رهایت شده ام*این را بدان اگر بمیرم روزی*مسئول تویی که من فدایت شده ام*

 

زندگی غم کده ای بیش نبود*بهرما جزغم و تشویق نبود*به کدام خاطره اش خوش باشم*که کدام خاطره اش نیش نبود*

 

چشماتو واسه زندگی می خوام*دلتو واسه شادابی*دستاتو واسه نوازش*خودتو واسه حالا*

 

زندگی با همه وسعت خویش*محفل ساکت غم خوردن نیست*حاصلش تن به قضا دادن و پژمردن نیست*زندگی جنبش وجاری شدن است*زندگی کوشش راهی شدن است*از تماشا گه آغاز حیات تا به جایی که خدا می داند*

 

زندگی با صدا شروع میشه*بی صدا تموم میشه*عشق با ترس شروع میشه*باگریه تموم میشه*دوستی هرجایی میتونه شروع بشه اما هیچ جا تموم نمیشه*

 

چراغم ها نمی دانند که من سلطان قلب هایم*بیا ای دوست با من باش که تنهای تنهایم*

 

سکوتی بود بر قلبم که با آن میزدم فریاد*اگر از شهر غم رفتی مرا مبر از یاد*

 

پیوندحقیقی حتی به مرگ گسیخته نمی شود چه رسد به دوری*

 

پین کدی روی قلبت بزار رمزشم فقط به من بگوتا اگه کسی خواست تو دلت جا باز کنه نتونه*

 

خاطرمان باشد سال ها بعد در رهگزر جادها بی تفاوت از کنار هم هم بگزریم وبگوییم این چقدر شبیه خاطرم بود*

 

شب است و یاد تو مرا پر از ترانه می کند*چه کردی که دل چنین تو را بهانه می کند*

 

عشق فقط خدا بقیه همه رفاقت*

 

شکست عهد من وگفت هرچه بود گذشت*به گریه گفتمش آری ولی چه زود گذشت*

 

بهار بود وتو بودی عشق بود و امید*بهار رفت و تو رفتی هر چه بود گذشت*

 

طنین نبض بارانی*بلوغ چشم سارانی*تو را دوست می دارم ومی دانم که می دانی*

 

هیچ ستمگری را شبیه ستم دیده ندیدم مگر حسودرا*

 

شنا کردن در جهت آب حتی از یک ماهی مرده هم بر می آید*

 

طعنه بر خوار من ای گل بی خار نزن*من به پای تو نشستم که چنین خوار شدم*

 

شمع می سوزد و پروانه به دورش نگران*ما که می سوزیم وپروانه نداریم چه کنیم*

 

پروانه به شمع بوسه زد و بال و پرش سوخت*بیچاره از این عشق سوختن آموخت*فرق من و پروانه این است*پروانه پرش سوخت ولی من جگرم سوخت*

 

عاسق آن نیست که عشق تکه کلامش باشد*بلکه ان است که وفاداری مرامش باشد*

 

عاقلان نقطه ی پر کار وجودند*ولی عشق دانند که دراین نقطه سرگردانند*

 

عهد کردم که بدهکار نباشم کسی*وای از دست محبت که بدهکارم کرد*

 

عهد کردم که تو را دیدم بگویم از تو دلگیرم*اما باز تورادیدم و گفتم بی تو میمیرم*

 

خشم زن مثل الماس است ...می درخشد ولی نمی سوزاند.

 

خوشبختی از آن کسانیست که خواهان خوشبختی دیگران باشند

 

سعی کن تنها باشی: زیرا تنها به دنیا آمده ای و تنها از دنیا خواهی رفت* بگذار عظمت عشق را درک نکنی: زیرا آنقدر عظیم است که تو را نابود خواهد کرد*

 

لبخند بزن بدون انتظار پاسخی از دنیا*و بدان که روزی آنقدر شرمنده می شود که به جای پاسخ به لبخندهایت*با تمام سازهایت می رقصد*باور کن*

 

تاسف برای گذشته به این میماند که انسان به دنبال باد بدود*

 

یک قلب پاک از تمام معابد جهان زیباتر است*

  

خدا روز بدون رنج، بدون خنده، بدون اندوه، وآفتاب بدون باران وعده نداده است*

 

اما او توان پایداری در آن روزها ، و وعده تسلی پس از اشک و چراغ راه را داده است*

  

شادی را دلیل باش نه سهیم*غم را سهیم باش نه دلیل*

 

گرکسی ازمن بپرسدچیست راززندگی گویم این خواب پریشان درخورتعبیرنیست*

 

اگر می خواهیم به چیزی برسیم که تا به حال به آن نرسیده ایم باید آدمی شویم که تا به حال نبوده ایم*

 

زندگی مثل ریاضی است که باید خوبیهاراجمع شادیها راضرب دعواهاراکم نفرتهارا تقسیم ودوری ها را زیر رادیکال از بین ببریم ان وقت است که زندگی وعشق به توان میرسند*

 

ستارگان قدر شب را نمی دانند و در طلب نور بیشتر جایشان را به خورشید و روز می دهند و چشمک زنان خاموش می شوند*

 

پروردگارا : دستانم خالیست و دلم پر از آرزوهای دور و دراز!*تو را سوگند به بزرگیت!*یا دستانم را توانا کن یا دلم رااز آرزوهایم خالی گردان!!!*

 

وقتی این همه اشتباهات جدید وجود دارد که می توان مرتکب شد چرا باید همان قدیمی ها را تکرار کرد*

 

تصمیم بگیر نیمه شیطانیت باشی یانیمه ی روحانیت ..مابین این دو بودن بدترین انتخاب است .....

وما سالهاست که دچار این بدترین انتخابیم*

 

زندگی داشتن دوست داشتنیها نیست*زندگی دوست داشتن داشتنی هاست*

 

دریا باشی یا گودالی کوچک از اب... فرقی نمیکند*زلال که باشی اسمان در تو پیدا می شود...* 

 

بزرگترین گناه؟ شوهر نداشتن*بزرگترین تفریح ؟ شوهر سرکار گذاشتن*بزرگترین جهاد؟ شوهر کشتن*بزرگترین کار؟ شوهر تربیت کردن*بزرگترین شگفتی؟ شوهرعاقل دیدن*بزرگترین آرزو؟  داشتن مردی به اسم شوهر*

 

اگر دختری در  ثریا هم باشد، مردانی از سرزمین پارس برای او بوق خواهند زد*

 

زندگی مثل آمپول تو باسن میمونه هر چی سفت تر بگیری بیشتر درد می گیره * شل کن عزیزم

 

این عدالت است؟ به خدا سردی نگاه و بشکن فاصله ها سزای ما نیست*
 

  

گردنم لبهای نرمت را نمی خواهد دگر*جسم سردم جسم گرمت را نمی خواهد دگر*نازنینم بد شدی خوبی نمی بینم ز تو*دستهایم دستهایت را نمی خواهد دگر*
 


قسم به لحظه های عاشقانه ای که اشک*دوباره حلقه می زند به چشم من، برای تو*تمام آسمان شهر تیره می شود و من*هنوز خیره مانده ام به سمت روشنای تو*


من دیگه که از آدما سیر شدم*اینهمه خسته و دلگیر شدم*با یه حرف ساده ی این مردم*تو جوانی این همه پیر شدم*

 

نیستی هم نفسم سهم دلم بی کسیه*
 
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه* بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه*زخم این قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه*لذت داغ غمت بر دل ما باد حرام* اگر از جور عشق تو دادی طلبیم*من هنوز از می چشمان سیاهت مستم * با خبر باش که هر لحظه به یادت هستم *

 

من هم شبی به خاطره تبدیل می شوم*خط می خورم زهستی و تعطیل می شوم*حک میکند غروب مرا شاعری به سنگ*از اشک و آه و خاطره تشکیل می شوم*

 

تنهاترین آدم دنیا کسی است که دلش زندانی دیگری باشد *

باید آهسته نوشت * با دل خسته نوشت * با لب بسته نوشت ،* گرم و پر رنگ نوشت *روی هر سنگ نوشت *تا بخوانند همه که اگر عشق نباشد دل نیست *
 


راز عشق ورزیدن به هر چیز ، درک این جمله است : شاید از دست برود *


من در میان عاشقان آشفته ام* عاشق عشقی جاودانه ام* چه زیبا است این عشق *
 
با او در خلوتم جا مانده ام *

 

به او گفتم: غمگین ترین ترانه را برایم بسرا*چشمانش را بست و آرام آرام گریست...گریست...*

 


خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است*پیدا نکنم همدل دلها همه از سنگ است*گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست*گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است . . .*

 

اگر یه روز یه شاپرک تو خونتون کشید سرک *یه خورده یاد من بیفت * نگو ولش کن به درک *

 

دنیای کوچیک ما چه بی وفاست*
 
قلب آدما چرا از هم جداست*ما از بهشتیم ، اینجا کجاست ؟* پر غم و ترسه چه بی هواست *


مهربون من ای تو عزیزترین یادگار*با خیال تو خیلی تازه تره روزگارم*هوای تو عاشقانه نفس می کشم*


یک سبد دعای خوشبختی مال تو*دست من بود می گفتم همه ی دنیا مال تو *


نیستی هم نفسم سهم دلم بی کسیه *
 
تنهایی پر از غم و حسرت و دلواپسیه *بی تو این زنده بودن زندگی محسوب نمیشه*زخم رو قلب شکسته ام تا ابد خوب نمیشه *


من در میان عاشقان آشفته ام *عاشق عشقی جاودانه ام*
 
چه زیبا است این عشق* با او در خلوتم جا مانده ام *

 
سادگیم را با تو قسمت میکنم تا تو نیز همانند من به عشق و دوستی بنگری و آن را مقدس بداری و بدانی برایم چه زیباست هنگامه ی نسیمی که بوی تو را به ارمغان می آورد ، آری ، معنای با تو بودن را فقط سادگی شمیم عشق میفهمد *


نیمه شب صورت خود رو به خدا خواهم کرد*از خدا خواهش دیدار تو را خواهم کرد*تا که جان دارم و از سینه نفس می آید*به تو و مهر تو ای دوست وفا خواهم کرد*