آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

مشخصات


نامت چه بود ؟ آدم

 

فرزند کی ؟ من را نیست نه مادری و نه پدری بنویس اولین یتیم عالم خلقت

 

محل تولد ؟ بهشت پاک

 

اینک محل سکونتت ؟ زمین خاک

 

آن چیست بر گرده نهادی ؟ امانت است

 

قدت ؟ روزی چنان بلند که همسایه خدا اما اینک به قدر سایه بختم روی خاک

 

اعضای خانواده ؟ حوای خوب و پاک ، قابیل وحشتناک ، هابیل زیر خاک

 

روز تولد ؟ در جمعه ای به گمانم روز عشق

 

رنگت ؟ اینک فقط سیاه ز شرم چنان گناه

 

جنست ؟ نیمی مرا ز خاک نیم دگر خدا

 

شغلت ؟ در کار کشت امید بر روی خاک

 

شاکی تو ؟ خدا

 

نام وکیل ؟ آن هم فقط خدا

 

جرمت ؟ یک سیب از درخت وسوسه

 

تنها همین ؟ همین و بس

 

حکمت ؟ تبعید در زمین

 

همدمت در گناه ؟ حوای آشنا

 

ترسیده ای ؟ کمی

 

زچه ؟ که شوم من اسیر خاک

 

آیا کسی به ملاقاتت آمده ؟ بلی

 

چه کس ؟ گاهی فقط خدا

 

داری گله ای ؟ گله نه ولی ......

 

ولی چه ؟ حکمی چنین آن هم برای یک گناه ؟

 

دلتنگ گشته ای ؟ زیاد

 

برای که ؟ فقط خدا

 

آورده ای سند ؟ بلی

 

چه ؟ دو قطره اشک

 

داری تو ضامنی ؟ بلی

 

چه کس ؟ تنها خدا

 

دیشب که بارون می اومد

دیشب که بارون می اومد من و دلم حرف می زدیم


                                   دفتر خاطراتمو با همدیگه ورق زدیم


از پشت صفحه های دور نگام به اسم تو رسید


                                   دلم یه دفعه بی دلیل یه آه کوتاهی کشید


یادم اومد روزی رو که چشام چشای تو رو دید


                                  خواستم که درگیرت نشم اما مگه دلم شنید


پا توی این جاده گذاشت، دل کوچیک و بی کسم


                                  نمی دونم چه جوری شد،تو شدی همه نفسم


وقتی که عطر عاشقی پیچید توی جون و تنم


                                 گفتی به من با خنده ای باید ز تو دل بکنم


چشمای بارونی و خیس سهم دل از این عاشقیس


                                 تو راست میگی که سادگیم گناه چشمای تو نیس

عشق


عشـق یعنـی هـمون سـلام اول

عـشق یعنـی مـایه قـوت قـلـب

عشق یعنی انفجار احساسات

عشق یعنی کم کردن فاصله ها

عشق یعنی کلید یک رابطه ای محکم

عشق یعنی در موفقیت هم شریک بودن

عشق یعنی کاری کنی که راحت پیدات کنه

عشق یعنی مثل اشرف زاده ها باهاش رفتار کنی

عشق یعنی کسی رو داشته باشی که ازت محافظت کنه

عشق یعنی وقتی باهاش قرار داری به خودت برسی

عشق یعنی یک عالمه حرف رو با یه اشاره گفتن

عشق یعنی هولش بدی تو یک مسیر درست

عشق یعنی یه بازی که تمومی نداره

عشق یعنی از هیکلش تعریف کنی

عشق یعنی من وتو ما میشویم

عشق یعنی حرفشو باور کنی

عشـق یـعنی جادوش کنی

عشق یعنی راه رفتن زیر باران

                               عشق یعنی من می روم تو بمان

عشق یعنی آن روز وصال

                             عشق یعنی بوسه ها در طول سال

عشق یعنی پای معشوق سوختن

                             عشق یعنی چشم را به در دوختن

 عشق یعنی جان می دهم در راه تو

                            عشق یعنی دستانه من دستانه تو

عشق یعنی مریمم دوستت دارم تورو

                            عشق یعنی می برم تا اوج تورو

عشق یعنی حرف من در نیمه شب

                            عشق یعنی اسم تو واسم میاره تب

عشق یعنی انقباظو انبصاط

                            عشق یعنی درده من درده کتاب

عشق یعنی زندگیم وصله به توست

                           عشق یعنی قلب من در دست توست

عشق یعنی عشقه من زیبای من

                           عشق یعنی عزیزم دوستت دارم