آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

هماهنگی آرایش با شال و روسری و مقنعه

هماهنگی آرایش با شال ،روسری و مقنعه برای تطبیق و هماهنگ سازی یک آرایش معقول و مناسب با رنگ لباس یا مانتو و بخصوص شال و روسری که مانند مو بیشترین تاثیر زیبایی را در کنار آرایش خواهند داشت باید به نکاتی توجه شود که علاوه بر ملاحت وزیبایی خاص خود در چهره پردازی، از هر نوع جلب توجهی که می‌تواند باعث ناهماهنگی آرایش شود جلوگیری شود

 هماهنگ سازی رنگها:


1-پوشش مشکی وسفید: برای پوشش مشکی و سفید هر نوع آرایشی مناسب است ولی بهترین و مناسب ترین آن رنگهای ملایم سرخابی کمرنگ ،صورتی مات و زرشکی و قرمز برای لبها و کمی خاکستری تیره در قسمت انتهایی چشم و کمرنگ‌تر در قسمت میانی تا سفید به گوشه‌ی داخلی چشم برای سایه استفاده شود.


2-پوشش قهوه ای: آرایش آجری، طلایی، کرم قهوه ای روشن و بژ برای چشم ها و رژهای ملایم قهوه ای روشن ،آجری و نارنجی کمرنگ برای لبها.


3-پوشش سرمه ای: پشت چشم سایه ی ملایم آبی مات و یا سرمه ای کمرنگ که پس از آن تا گوشه ی چشم نزدیک بینی با رنگ روشن صورتی بسیار ملایم آرایش شود و لبها نیز با رژهای سرخابی وصورتی ملایم.


4-پوشش خاکستری: چشم ها را با سایه های انتهایی کمی مشکی که در کنار خاکستری محو شده و به سمت داخلی چشم از کمی صورتی مایل به سفید استفاده شود و برای لبها نیز از انواع رژهای بنفش و همینطور صورتی و سرخابی کمرنگ استفاده شود.


5-پوشش آبی: سایه ی چشم ها می تواند به نسبت کمرنگ و پررنگ بودن آبی شال و روسری و لباس برعکس عمل کرده یعنی در صورت پوشش آبی آسمانی از سایه ای که آبی تیره و یا سرمه ای است از گوشه ی بیرونی چشم به سمت داخل سایه زده و کمی از آبی آسمانی استفاده شود و در صورت پوشش آبی لاجوردی و تیره ،قسمت بیرونی چشم را تنها با یک خط آبی تیره سایه زده و بیشتر ازسایه های آبی روشن استفاده کنید، می‌توانید قسمت داخلی گوشه ی چشم را با صورتی نیز سایه بزنید. در مورد لبها نیز بیشتر از رژهای صورتی و سرخابی براق و بسیار روشن استفاده کنید.

 

6- پوشش سبز: در مورد رنگ سبز، با انواع رنگهای سبز همان رنگ سایه را در کنار کمرنگ و روشن‌تر آن انتخاب کرده، تنها در قسمت بیرونی سایه از یک خط سبز یشمی که آن را کمی در بقیه ی سایه ها محو می‌کنید استفاده کنید و رژلبهای آجری روشن، نارنجی روشن و یا مات کمرنگ را برای لبها بکار ببرید.

 7-پوشش کرم: پوشش کرم را می‌توانید با انواع رنگهای قهوه ای چه روشن ، چه تیره و بژ با جابجایی آنها بطور سلیقه ای استفاده کرده و لبها را نیز با انواع رژهای قهوه ای و بژ آرایش کنید.


8-پوشش بنفش: پشت چشم ها را با سایه های طلایی، بژ و گاهی خاکستری تیره و روشن و همینطور انواع بنفش‌ها در کنار خاکستری و بژ به‌طوری که تیره‌ها در قسمت انتهایی چشم و روشن ها در قسمت داخلی چشم آرایش شوند و برای لبها از انواع رژهای بنفش براق و کمرنگ استفاده شود.


9-پوشش صورتی: پشت چشم ها را با خاکستری ،آبی روشن و یا سرمه ای در انتهای چشم و کمی صورتی بسیار روشن در قسمت داخلی آرایش کنید و برای لبها از انواع صورتی های براق و کمرنگ یا مات ملایم استفاده شود.


10-پوشش قرمز: سایه‌ی چشم ها در قسمت انتهایی تنها با یک خط دودی تیره که به سمت داخل با کمی خاکستری محو خواهد شد و در قسمت میانی سایه از کمی قرمز بسیار روشن تنها به اندازه ی هاله ای کمرنگ و پس از آن با کمی سفید در قسمت داخلی چشم آرایش شود و برای لبها نیز از انواع قرمزهای براق و مات می‌توانید استفاده کنید.


11-پوشش زرشکی : در مورد زرشکی هر چه آرایش صورت از زرشکی دور شده و به سمت صورتی های روشن و مات برود آرایش زیباتر خواهد شد چرا که چه پوست روشن و چه تیره باشد با آرایش زرشکی گرفته تر خواهد شد در نتیجه توصیه می‌شود برای پوشش زرشکی از سایه های صورتی تیره و کم کم روشن تا به سفید در پشت چشمها و انواع رژهای صورتی برای لبها استفاده کنید.

 

چند نکته :

 

الف- رنگ رژگونه ها مطابق با رژلبهاست .

 

ب- منظور از زدن سایه در قسمت بیرونی جشم به شکل تنها خطی تیره این است که خطی از گوشه ی بیرونی چشم سمت انتهای ابرو به سمت بالا بین چشم و ابرو عمودی و مایل به بیرون کشیده شود و سپس این خط تیره را به سمت داخل و افقی در پشت پلک پهن کرده تا در سایه های روشن بعدی که می‌زنید محو شود و تنها هاله ای تیره در قسمت انتهای چشم دیده شود.

 

پ- برای زدن رژها ابتدا با خط لبی تیره تر از رژلبتان دور لبها را شکل داده وآن را روی تمام لب پخش کنید سپس رژلب را یکدست روی لب بزنید.

 

ت- حتما لازم نیست از تمام سایه ها برای چشم استفاده کنید ،استفاده از رنگ اصلی سایه به طور یکنواخت در پشت پلکها هم کافی است.

 

ث-از سایه های مدادی هم می توانید تنها به صورت یک خط افقی در پشت پلک ومماس برخط چشم استفاده کنید و گاهی هم به صورت خطی باریک در زیر چشمها بکشید.

 

آرایش تنها بهانه ای برای زیباتر شدن است ،زیبایی را در درونمان جستجو کنیم.....

واژه های فرهنگی

در راستای اینکه باید زبان شیرین فارسی را پاس بداریم تصمیم به اصلاح بعضی واژه های فرهنگی مزاحم و بعضاً بیگانه گرفتیم که به شرح زیر می باشد:


نگوییم " وب سایت " بگوییم : رایانه جا یا تارانه

نگوییم " وب  " بگوییم : جایانه یا تار

نگوییم " وب مستر " بگوییم : صاحب تار یا تارزن

نگوییم " ایمیل " بگوییم : نامه برقی

نگوییم " ایمیل آدرس " بگوییم : نشاننامه برقی

نگوییم " چت " بگوییم : زر

نگوییم " چت روم " بگوییم : زرستان با زرگاه

نگوییم " مانیتور " بگوییم : نمایانه

نگوییم " کی بورد " بگوییم : دکمه گاه

نگوییم " اسکنر " بگوییم : عکس برگردان

نگوییم " پرینتر " بگوییم : چاپانه یا چاپگر

نگوییم " ماوس " بگوییم : موش

نگوییم " دیسک " بگوییم : گردالی

نگوییم " سی دی (کامپکت دیسک) " بگوییم : کامل گردانه یا کاف گاف

نگوییم " دیسکت " بگوییم : گردکی

نگوییم " هارد دیسک " بگوییم : سخت گردالی

نگوییم " نوت بوک " بگوییم : رایانه رو

نگوییم " لینک " بگوییم : چسبانک

نگوییم " مایکروسافت " بگوییم : کوچک نرم یا نرم بچه

نگوییم " اکانت " بگوییم : برات

نگوییم " ماوس پد " بگوییم : خرش گاه

نگوییم " فوتوشاپ " بگوییم : عکاسخانه

نگوییم " اینترنت " بگوییم : جهان شبکه

نگوییم " اینترانت " بگوییم : درون شبکه

نگوییم " اینترنت اکسپلورر " بگوییم : جهانگرد شبکه

نگوییم " وب براوزر " بگوییم : تاریاب

نگوییم " کرسر " بگوییم : ریزینه

نگوییم " بیل گیتس " بگوییم : حساب دروازه

نگوییم " هات میل " بگوییم : داغنامه

ویتامین های A،B،C،E در چه مواد خوراکی وجود دارند؟

ویتامین A


منابع طبیعی غذایی: تخم مرغ، سبزیجات و میوه های رنگی، روغن کبد ماهی، لبنیات، عسلعلائم کمبود ویتامین A: عفونت دندان، آلرژی ها، موهای خشک، عقب افتادگی در رشد، سوزش و خارش در چشم، شبکوری، مشکل سینوس، خشکی پوست، ضعف قوه بویایی.

اهمیت ویتامین A برای سلامتی: شکل گیری سالم استخوان ها ، دندان ها و پوست، قوت بخشیدن به لایه خارجی ناخن و دیگر اندام ها، افزایش رشد و سرزندگی و نشاط، رشد و ترمیم بافت های بدن، مفید برای سلامت موها و چشم ها و ضروری در دوران بارداری و شیردهی.

 موادی که از جذب ویتامین A جلوگیری می کنند: قهوه، الکل، مصرف بیش از حد آهن، روغن های معدنی. موادی که جذب ویتامین A را زیادتر می کنند: ویتامین C، D،E، F ، روی ، کلسیم، ویتامین B  - Complex

 ویتامین B

ویتامین B انواع مختلف هستند :


 الف - B-Complex


منابع طبیعی غذایی :
همه غلات و دانه ها، کبد، مخمر آبجو
علائم کمبود:
کم اشتهایی، پوست خشک خشن، موهای شکننده و تیره و بی حال، یبوست و جوش.
 موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: استرس، مصرف بیش از حد شکر، قهوه، الکل، قرص های ضد بارداری، عفونت ها، آنتی بیوتیک ها.  موادی که به جذب آن کمک می کنند: کلسیم ، ویتامین های
E ، C و فسفر.

 

ب – ویتامین B1

منابع طبیعی غذایی: گوشتهای دل ، جگر، کله پاچه، مغز گردو، جوانه گندم، گوشت خوک، گوشت مرغ، بوقلمون، ماهی، برنج قهوه ای، زرده تخم مرغ، تمام حبوبات، شیره چغندرقند، مخمرآبجو و تمام غلات.

علائم کمبود: افسردگی، یبوست، عصبی بودن، رشد ناقص در کودکان، کوتاهی انگشتان دست و پا، ضعف، خستگی، حساس بودن نسبت به سر و صدا، کم اشتهایی.  موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: تنباکو، استرس، تب، قهوه، الکل، جراحی، صدف خام.  موادی که به جذب آن کمک می کنند: ویتامین B-Complex، سولفور، منگنز، ویتامین B2، آهن، ویتامین C و E.


ت - ویتامین B2

منابع طبیعی غذایی: پنیر، شیر، زرده تخم مرغ، مغز گردو، مخمر آبجو، دل و جگر، کله پاچه، تمام حبوبات، شیره چغندرقند.  

علائم کمبود: التهاب دهان، مشکلات چشمیف سرگیجه، ضعف گوارش، التهابات پوستی.  موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: الکل، تنباکو، مصرف بیش از حد شکر، قهوه.  مواردی که به جذب آن کمک می کنند: فسفر، نیاسین، ویتامینC ، B-Complex، B6 .

ج: ویتامین   B6پیروکسین

منابع طبیعی غذایی: شیر، کلم پیچ، گرمک، حبوبات، شیره چغندقند، گوشت، دل و جگر، کله پاچه، جوانه گندم، برنج قهوه ای ، آلو ، سبزیجات پربرگ سبز، مخمر آبجو.

 علائم کمبود: احتمال ضعف در کنترل عضلات، عصبی بودن، التهابات و ناراحتی های پوستی، اختلالات گوارشی، کمبود ترشح انسولین ، جوش، تحریک پذیری و تند مزاجی، ضعف در عضلات، تشنج در نوزادان، افسردگی، معلولیت ها، آرتروز، کمخونی.

 موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: الکل، قرص های ضدبارداری، تنباکو، تابش اشعه رادیواکتیو، قهوه.

موادی که به جذب آن کمک می کنند: اسیدهای چرب، سدیم، ویتامین های B1، B2، C و B-Complex.

ث - ویتامین H

منابع طبیعی غذایی: ساردین، جگر، حبوبات، زرده تخم مرغ، برنج کته، عدس، غلات ،گوشته ای دل و جگر، کله پاچه، مخمر آبجو.  

علائم کمبود: نگرانی و دلواپسی شدید، کم اشتهایی، نقص در سوخت و ساز چربی، افسردگی، رنگ پوست مایل به خاکستری، التهابات پوستی.

 موادی که ازجذب آن جلوگیری می کنند: الکل، سفیده تخم مرغ خام، قهوه.

 موادی که به جذب آن کمک می کنند: سولفور، ویتامین B12، آهن، ویتامین B-Complex، ویتامین C، اسید پانتوتنیک (PA ، نوعی ویتامین ب کمپلکس)

ج – اینوسیتول

 منابع طبیعی غذایی: مرکبات، گردو، شیر، گوشت، مخمرآبجو، شیره چغندرقند، سبزیجات، لسیتین.

علائم کمبود: مشکلات چشمی، کلسترول بالا، مشکلات پوستی، یبوست.

موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: مصرف بیش از حد شکر، ذرت، قهوه، الکل.

موادی که به جذب آن کمک می کنند: ویتامین های B1، B2، B-Complex، فسفر.

 چ -  اسید پانتوتنیک

منابع طبیعی غذایی: زرده تخم مرغ، آب پرتغال، مخمر آبجو، حبوبات، جگر، تمام دانه ها و غلات، ماهی آزاد، جوانه گندم.

 علائم کمبود: فشارهای شکمی، حساسیت به انسولین، اگزما، ریزش مو، اسهال، مشکل کلیه، پایین بودن قند خون.

 موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: قهوه، الکل.

 موادی که به جذب آن کمک می کنند: ویتامین های C، B6، B12،آهن، بیوتین، B-Complex.

ح – اسیدپارا آمینوبنزوئیک (PABA)

منابع طبیعی غذایی: سبزیجات پربرگ سبز، گوشت دل و جگر، کله پاچه، ماست، جوانه گندم، شیره چغندقند، مخمر آبجو.

علائم کمبود: عصبی بودن ، کم خونی، یبوست، خستگی ، سردرد، مشکل گوارش، اگزما، مشکلات پوستی، ریزش مو، کم شدن مقاومت پوست در برابرتابش خورشید.

موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: قهوه، الکل، سولفونامید (نوعی آنتی بیوتک).

موادی که به جذب آن کمک می کنند: ویتامین C، آهن، ویتامین B-Complex.

ویتامین C (اسید اسکوربیک):

منابع طبیعی غذایی: سیب زمینی ، گیلاس، جوانه دانه های یونجه، فلفل ها، مرکبات، گرمک، کلم بروکلی، توت فرنگی.

علائم کمبود: ضعف عضلانی، کم خونی، کم اشتهایی، عدم انعقاد خون (هموفیلی) تورم در زخم ها و شکستگی ها، خونریزی لثه ها، آسیب دیدگی و کوفتگی، کم شدن مقاومت بدن در برابر عفونت.

موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: استرس، تب بالا، تنباکو، آنتی بیوتیک ها، آسپرین، کورتیزون.

موادی که به جذب آن کمک می کنند: فسفر، کلسیم، ویتامین های A ، C و F .

ویتامین D

منابع طبیعی غذایی: چربی، کره، روغن کبدماهی، شاه ماهی، ساردین ها، زرده تخم مرغ، ماهی آزاد، ماهی تن.

علائم کمبود: احتمالا منجر به راشی تیسم می شود. کمبود نیرو (ضعف عمومی) ضعف عضلانی، جذب ناقص و ناکافی کلسیم، رسوب فسفر در کلیه ها، اسهال، بی خوابی، عصبی بودن.

 موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: روغن های معدنی (کانی)

موادی که به جذب آن کمک می کنند: فسفر، کلسیم، ویتامین های A، C، F.

ویتامین E

منابع طبیعی غذایی: کره مارگارین، روغن های گیاهی، انواع غلات، سیب زمینی، شیره چغندرقند، سبزیجات سبز، تخم مرغ، گوشت های دل و جگر، کله پاچه، جگر خشک شده، جوانه گندم.

 علائم کمبود: سستی و شکنندگی سلولهای گلبول قرمز خون، موهای خشک کمرنگ، نازایی، ضعف و ناتوانی، مشکلات گوارشی، سقط جنین، بیماری قلبی، بزرگی پروستات.

موادی که از جذب آن جلوگیری می کنند: روغنهای معدنی، روغن و چربی فاسد شده، قرص های ضد بارداری.

موادی که به جذب آن کمک می کنند: فسفر، کلسیم، Choline (نوعی ویتامین B-Complex، ویتامین های A، C، F.

شعرهای انگلیسی با ترجمه فارسی

 

No one knows what`s wrong with
a lovesick person!
evev himself!
a moment he`s well, a moment bad...
a moment relaxed,a moment tense...
a moment....
of course,all this craziness is for
befoe a bloody failure
though,they all have a world of
sense impossible to describe...
 
هیچکس نمی دونه آدم عاشق چه مرگشه
حتی خودش
یه لحظه خوبه یه لحظه بد
یه لحظه آرومه یه لحظه بی قرار
یه لحظه....
البته این همه حماقت واسه قبل از یه شکست جانانه ست.
هر چند همه ی اینا هم عالمی داره که نگو...
 
 
Two things give you heartburn fast
be careful!!
one is a sweat too sweet,
the other is a love too much declared.
thus, be very careful!!!
 
دو تا چیز دل آدمو خیلی زود می زنه
حواست باشه
یکی شیرینی که شیرینیش بیش از اندازه باشه
یکیش هم عشقی که ابراز عشقش بیش از اندازه باشه
پس خیلی مواظب باش.
 
 
When you`re drowned in love
don`t try to pass yourself of as
a sane person.
instead of trying to show as a sane man
try to enjoy your emotions.
of course, i agree that it is not bad for
a lovesick person to have a little prudence...
though, no one having any brain would
ever fall in love...
 
وقتی غرق احساسی
سعی نکن خودت رو جای آدمای عاقل جا بزنی.
بجای اینکه بخوای خودت رو آدم عاقلی نشون بدی
سعی کن از احساساتت لذت ببری
البته قبول دارم که آدم عاشق بد نیست
که یه ذره هم عقل داشته باشه
هر چند...
اگه عقل داشت که عاشق نمی شد....
 
 
They say love makes the eyes blind.
if it tasted good, it would make the
ears deaf too. but god forbid , if
it`s liked , then it would freeze the
wisdom.
it`s in this way that one would even
justify prostitution.
 
میگن عشق چشمو کور می کنه
اگه بهش مزه بده گوشم کر می کنه.
ولی خدا نکنه که خوشش بیاد
اونوقت عقل رو هم منجمد می کنه
اینجوری می شه که آدم عاشق هرزگی رو هم توجیه می کنه.

تفاوت مردان با زنان

تعداد مردهای چپ دست خیلی بیشتر از خانم های چپ دست می باشد، خانم ها معمولا با هر دو گوش خود می شنوند، اما آقایون ترجیح می دهند این کار را با گوش راستشان انجام دهند.
مشاهده و درک خانم ها و آقایون از جهان اطرافشان کاملا متفاوت است. آقایون به راحتی می توانند مسائل چند محوری را در ذهن خود تجزیه و تحلیل نمایند. خانم ها استعداد خوبی در شناسایی احساسات افراد در عکس هایشان دارند. البته شاید در برخی موارد زیاده روی نیز به خرج دهند.
کروموزوم های خانم ها "XX" است، اما آقایون یک "X " و یک "Y"  دارند. و باید اذعان داشت که آقایون به طور طبیعی در دوران جنینی تحت تاثیر تسترون بیشتری نسبت به خانم ها قرار می گیرند.
هیپوتالاموس ( عضو کوچکی در قسمت ساقه مغز) آقایون از اکثر خانم ها بزرگتر است. زمانی که آنها برانگیخته می شوند، هیپوتالاموس باعث می شود که میزان کلیه احساساتشان از جمله تشنگی، گرسنگی، و خواست های جنسی خیلی بیشتر از همنوعان خانمشان افزایش پیدا کند؛ همین امر نکته قابل توجهی برای اثبات خوی پرخاشگرانه و غیر قابل کنترل مردهاست.
در بیشتر خانمها میزان کلسیم قشری، بالاتر از مردان است. این امر آنها را قادر میسازد تا بتوانند به راحتی بین نیم کره راست و نیم کره چپ مغزشان ارتباط برقرار کنند. به همین دلیل است که می توانند به راحتی احساسات و عواطف طرف مقابل را ارزیابی نمایند. در بسیاری موارد دیگر نیز مشاهده شده است که ذهن خانم ها نسبت به ذهن آقایون، ارتباط تنگاتنگ و پیچیده بیشتری برقرار می کند.
ارتباط نیم کره های مغزی گاهی اوقات باعث به وجود آوردن اختلال در عملکر مغز نیز می شود. به عنوان مثال در هنگام خواندن نقشه یک مرد خیلی راحت تر می تواند نقاط مختلف را در ذهن خود بالا و پایین کند، اما یک خانم حتما باید نقشه را این طرف و آنطرف کند تا از آن سر در بیاورد.
برای هر دو جنس، نقطه ای که مربوط به انجام عملیات های زبانی و گفتاری است در یک مرکز معین: یعنی در نیمکره چپ مغز واقع شده است. با توجه به عملکرد مرتبط دو نیمکره مغز، خانم ها به دلیل استفاده از داده هایی که از نقاط مختلف ذهن به هم میپیوندند، (شامل دید و احساس) قادرند به طور متوسط خیلی بیشتر از آقایون صحبت کنند. به همین دلیل است که دختر بچه ها خیلی سریعتر از پسر بچه ها به حرف می افتند و کلمات را خیلی صریح تر و واضح تر از پسر بچه ها تلفظ می کنند، همچنین دامنه لغاتشان نیز گسترده تر است.
مردها به طور اخص از خیانتهای جنسی آسیب بیشتری می بینند : فقط کافی است تصور کنند که شریک زندگی شان با شخص دیگری غیر از خودشان هم آغوش شده است! آنگاه ضربان قلبشان 5 برابر شود. اما همین امر اگر برای خانم ها اتفاق بیفتد، به اندازه آقایون درد آور نیست و راحت تر می توانند آنرا بپیذیرند.
در عوض خانم ها در قبال خیانت ها احساسی از خود عکس العمل های شدید نشان می دهند. تنها چیزی که خانم ها از آن وحشت دارند، این است که سرسپردگی و پشتیبانی دراز مدت همسر خود را از دست بدهند.
مردها خود را به عنوان افراد مستقلی می شناسند که در پی بدست آوردن چیزی هستند؛ خانم ها اغلب احساس وابستگی بیشتری دارند و تصور می کنند که تنها در سایه یک ارتباط است که می توانند هویت حقیقی خودشان را پیدا کنند.
"موفقیت های شخصی به جای وابستگی، یکی از مولفه های شخصیتی مردان در راه بدست آورون تفکر و تخیل مردانه است"
مهمترین ایده های یک مرد عبارت است از: استقلال، رسیدن، وارد شدن
مهترین ایده خانم ها چیزی نیست جز: وابستگی، قرار گرفتن در رابطه و دعوت از سوی دیگران. این امر به خوبی در روابط جنسی قابل مشاهده می باشد. "در حین معاشقه مردها کاملا احساس کمال می کنند، و خانم ها از اینکه کسی آنها را دعوت به این کار کرده، نهایت لذت را می برند."
مردانگی زمانی به حد کمال خود می رسد که : "مردها در کمال قدرت و در نهایت فروتنی تقاضای برقراری این نوع ارتباط را دارند و در ذهن خود قصد دارند تا بهترین نحو این کار را انجام دهند. زنانگی نیز در جایی خودش را نشان می دهد که یک خانم: "مرد مورد نظر را به دنیای خودش راه می دهد تا با کسب تجربیات جدید، از زندگی نهایت لذت را ببرد."
تنها تلاش خانم ها در روابط خود با جنس مخالف این است که: سعی می کنند وابستگی ها را افزایش داده، ارتباط را عمیق تر کنند و دیگران را نیز به انجام این کار تشویق می نمایند.   

5 نیاز اساسی آقایون از زندگی مشترک
1- ارضای جنسی
2- مصاحبت لذت بخش
3- داشتن یک همسر جذاب
4- پشتیبانی خانوادگی
5- تقدیر و تشکر
 
5 نیاز اساسی خانم ها از زندگی مشترک
1- مهربانی و محبت
2- گفتگو
3- صداقت و درستی
4- حمایت مالی
5- سرسپردگی همسر
در ارتباط با روابط جنسی می توان گفت: آقایون خیلی راحت به حالت برانگیختگی و اوج لذت دست پیدا می کنند؛ اما برای خانم ها دقیقا مخالف این امر اتفاق می افتد.
یک مرد غیر قابل اجتناب
1- او از طریق در آغوش کشیدن ها و بوسیدن های مکرر، مهر و محبتی را که خانم به آن نیاز دارد، جبران می کند.
2- او نیاز خانم به گفتگو را از طریق ترتیب دادن یک بحث عاشقانه مرتفع می سازد.
3- صداقت و درستی خود را با نگاه کردن به طور مستقیم در چشم های خانم و بیان احساسات و افکار حقیقی اش به معرض نمایش می گذارد.
4-  او را از نظر مالی حمایت کرده و هزینه مسکن، خوراک، و پوشاک را به عهده میگیرد.
5- او سر سپردگی خود را به خانواده با قرار دادن مسائل مربوط به خانواده در راس همه کارها، اعلام می کند. وقت و انرژی خود را صرف تعلیم و تربیت فرزندانش می کند.
خانم غیرقابل اجتناب
1- نیازهای جنسی آقا را برآورده کرده و شریک جنسی خوبی برای او می شود.
2- مصاحبت و سرگرمی را از طریق جذاب بودن برای همسرش برآورده می کند.
3- او باید جذابیتی که در اولین قرارها برای آقا داشته همچنان حفظ کند. با انجام ورزش و رعایت رژیم غذایی مناسب خود را از نظر فیزیکی متناسب نگه می دارد. موها و آرایش خود را همانطور که همسرش دوست دارد نگه می دارد.
4- فضای آرام و ساکتی را در خانه فراهم کرده تا نیاز آقا به حمایت خانوادگی مرتفع گردد.
5- ارزش و اعتبار آقا را به خوبی درک می کند و به خاطر موفقیت های که بدست می آورد از او تشکر و قدردانی به عمل می اورد.
مردها بیشتر برای قدرت، لیاقت، شایستگی، صلاحیت و پیشرفت ارزش قائل هستند؛ معمولا تلاش می کنند تا ارزش های شخصی خودشان را اثبات کنند. "خود محوری مردان از طریق پیشرفت هایی که بدست می آورند تطمیع می شود. آنها به "اموال" و "اشیا" اهمیت بیشتری می دهند تا به افراد و احساساتشان. رسیدن به اهداف برایشان از اهمیت ویژه ای برخوردار است، چراکه به منزله اثبات توانایی رسیدن به پیشرفت محسوب می شود. کمتر در مورد مشکلاتشان صحبت می کنند مگر اینکه نیاز به راهنمایی و کارشناسی های تخصصی داشته باشند. زمانی که خانم ها به مشکلی برمی خورند، آنها آماده هستند تا همسرشان را نصیحت کرده، راه حل های مختلف را پیش رویشان قرار دهند و اقدام به حل مشکل نمایند.
خانم ها برای عشق، سرسپردگی، زیبایی، و برقراری ارتباط ارزش قائل می شوند. آنها دوست دارند وقت خود را صرف حمایت و پرورش کودکانشان کنند. خود محوری در آنها تنها از طریق احساسات و توانایی برقراری رابطه توضیح داده می شود و کار و تکنولوژی برای آنها از جایگاه ویژه ای برخوردار نمی باشد. مستقیما و به راحتی می توانند نیازهای دیگران را پیش بینی کنند. برای خانم ها بزرگترین نشانه عشق این است که همسرانشان کاری را بدون درخواست آنها انجام دهند.
زمانی که آقایون در حال انجام کاری هستند، اگر به آنها پیشنهاد کمک شود، تصور میکنند که به اندازه کافی لایق و شایسته نبوده اند و خانم به او اعتماد نداشته که یک چنین پیشنهادی را مطرح نموده. اما برعکس "پیشنهاد کمک و مساعدت به خانم ها به عنوان نشانی از عشق به شمار می رود."
آقایون دوست دارند مشکلات را حل نمایند، خانم ها ترجیح می دهند در مورد مشکلات صحبت کنند.

زمانی که آقایون تحت فشار قرار می گیرند، ترجیح می دهند تا تنها باشند و راه حلی برای از بین بردن مشکل پیدا کنند. زمانی که یک خانم تحت فشار باشد، فقط میخواهد با کسی در آن مورد صحبت کند. حرف زدن در مورد مشکلات باعث می شود که او احساس بهتری پیدا کند.
زمانی که یک خانم با همسر خود در مورد مشکلاتش صحبت می کند، آقا احساس مسئولیت پذیری می کند. زمانی که یک مرد در مورد مشکلاتش با همسرش حرف نمی زد، خانم تصور می کند که نسبت به او بی توجهی شده است.
مردها باید احساس کنند که به وجودشان نیاز است و خانم ها نیز باید احساس آرامش از همسرانشان بگیرند.
خانم ها احساساتشان را بیان می کنند، آقایون اطلاعات مفید در اختیارشان قرار میدهند.
آقایون نیازمند اعتماد، مقبولیت، تمجید، تایید، و تشویق و دلگرمی هستند.
خانم ها نیازمند اهمیت، فهمیده شدن، احترام، صمیمیت، تایید و اطمینان هستند.
آقایون در بحث و مشاجره یا "مبارزه" می کنند یا "کناره گیری" به این معنا که یا تهدید و ارعاب را تا حد نهایی ادامه می دهند و یا اینکه ساکت می شوند و هیچ حرفی به زبان نمی آورند. در این مواقع خانم ها یا "جا می زنند" و یا "اعتراف" می کنند، یعنی طوری وانمود می کنند که گویی هیچ اتفاقی نیفتاده و یا مسئولیت همه چیز را به عهده میگیرند.
مردها تصور می کنند که برای رویدادهای بزرگ باید هدیه های بزرگ خریداری کنند، خانم ها به تمام کادوها یک امتیاز میدهند.
خانم ها به طور ذاتی احساسات و نیازهای طرف مقابل را درک می کنند به همین دلیل از آقایون هم انتظار دارند که اینچنین باشند.