آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

Khalghe Tasavire Mafhomi Ba Photoshop , FanTaStiC!!!

خلق تصاویر مفهومی با فتوشاپ

 لطفا تا باز شدن کامل عکسها شکیبا باشید
در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Picture را انتخاب کنید







ادامه مطلب ...

گزارشی از جدیدترین خودروهای دنیا

2011 Brabus Mercedes Benz 800 E V12 Cabriolet


مرسدس بنز اینبار از گروه باراباس خود مدلی عرضه کرد که هواداران بنز در کشورهای عربی به این خودرو علاقه زیادی نشان دادند. قلب تپنده ی این باراباس یک موتور 12 سیلندر 6.3 لیتر می باشد و احتمالا مهندسان آلمانی این را کافی ندانستند چونو با یک جفت توربو شارژر، قدرت این خودرو را در دور 5500 دور بر دقیقه به 788 اسب بخار رساندند.



این مرسدس توانایی این را دارد که به ازای هر لیتر سوخت 125.1 اسب بخار نیرو تولید کند. گشتاور این مدل هم 811 نیوتن متر می باشد. این خودرو ظرف مدت 3.7 ثانیه سرعت خود را از 0 به 100 کیلومتر در ساعت می تواند برساند و همچنین طی مدت 23.9 ثانیه سرعت این خودرو از 0 به 200 کیلومتر در ساعت می رسد و بالاترین سرعت این مدل 231 متر بر ساعت می باشد. قیمت پایه این خودرو 348.000 هزار یورو می باشد که با سفارشات مشتری این قیمت بالاتر هم می رود.





































ادامه مطلب ...

مداحی که در گلگیر ماشین گیر کرد!

برنامه ماه عسل میزبان کسانی بود که به نوعی از مرگ نجات یافته بودند.

"عیسی‌زاده" یکی از این میهمانان بود که شش ساعت بین گِلگیر و چرخ اتوبوس گیر کرده بود.

وی که با کاروان زیارتی از اردبیل راهی سوریه بود، بعد از چپ کردن اتوبوس و هشت بار غلتیدن آن روی زمین سرش بین چرخ اتوبوس و گلگیر آن گیر می‌کند و در تمام مدت هم هوشیاری خود را از دست نداده است.

عیسی زاده در این گفت‌وگو نجاتش را مدیون حضرت زینب(س) دانست و گفت: من مداح هستم و در تمام مدت به ایشان فکر می‌کردم و نجاتم را نیز از لطف ایشان می‌دانم.





شعرهای من




کاش کسی می فهمید


وقت دلتنگی


وزنِ یک آه


چقدر سنگین است . . .







 آیدا و شاملو    آیدا و شاملو

 

نامت را به من بگو

دستت را به من بده

حرفت را به من بگو

قلبت را به من بده

 من ریشه های تو را دریافته ام

 با لبانت برای همه لب ها سخن گفته ام

 و دستهایت با دستان من آشناست   

 

احمد شاملو "                          






برای دوباره آمدنش دعا نکن ،

شاید وقتی آمد ؛

همانی نباشد که رفته بود ....!!
 
 





ساده نگذر !


نگاهت را کوک کنـ


شایــد ...

...

کسے راز دلتـ را پیدا کــرد٬


و با خیسے چشمانتــ همـ آغوشے کـــرد.
 

شعرهای من




بعد از پیمودن فرسنگ ها راه

به تاول های زیر پا ، چگونه می توان گفت

مسیر را اشتباه آمده ام...
 





مرا باور کن ...

همانطور که هستم... رنگ خودم !

و مرا آنگونه بخواه که ترسیم شده ام ...ساده ساده !

این دل کوچکم می شکند وقتی ...

از باورهای غلط جامه می بافی و به زور بر تنم می کنی !

آهسته فرو می ریزم ...

با صدایی بلند ...!
 





تمام عمر آدمی


همیشه بر سر و به پای بغضی کهنه و تازه ، تباه می شود


لجاجتی سمج و آزار دهنده !


با این که می بیندش اما غرور لامصب اجازه نمی دهد ،


که کمی تا قسمتی آفتابی شود


بعد از گذشت این همه سال هنوز


زخم همان است و بغض همان...


نه این که مهر و محبتی در کار نباشد


که از قضا هست!


اما فقط در خلوت من با خود


نه رو در روی * او *


و دیدم که تنها عشق است که این چنین


زخم کاری می زند ...