آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعرهای من

یه روز خیلی اعصابم خورد بود عشقم گفت دوسم داری ؟

گفتم قد تمام دنیا دوستت دارم . گفت ثابت کن .

گفتم چه جوری : گفت تیغ بردار رگتو بزن . گفتم مرگ و زندگی دست خداست .

گفت پس دوسم نداری . تیغ و برداشتم رگمو زدم .

وقتی که آروم داشتم تو اغوش گرمش جون میدادم

آروم تو گوشم گفت اگر دوسم داشتی تنهام نمیزاشتی !

شعرهای من





خسته شدم می خواهم در آغوش گرمت آرام گیرم.خسته شدم بس که از سرما لرزیدم...
بس که این کوره راه ترس آور زندگی را هراسان پیمودم زخم پاهایم به من میخندد...
خسته شدم بس که تنها دویدم...
اشک گونه هایم را پاک کن و بر پیشانیم بوسه بزن...
می خواهم با تو گریه کنم ...
خسته شدم بس که...
تنها گریه کردم...
می خواهم دستهایم را به گردنت بیاویزم و شانه هایت را ببوسم...
خسته شدم بس که تنها ایستادم

 


نفس نمیکشد هوا  قدم نمیزند زمین  سکوت میکند غزل .. بدون تو

یعنی همین!





صبورانه در انتظار زمان بمان هرچیز در زمان خودش رخ

میدهد.باغبان حتی اگر باغش را غرق آب کند درختان خارج از فصل

خود میوه نمیدهند!





در بودنت به نبودنت و در نبودنت به بودنت می اندیشم ای بود و نبودمن


******************

با وفا مهر تو اندر جان ماست/زندگی بی دوستی زندان ماست/کم

بزن آتش دل بی تاب را/یاد خوبت روز و شب مهمان ماست!





    محبت را نوشتم نامه کردم

                                         به یادت من نوشتم ناله کردم

     نگو هرگز برایم دوست بودی

                                          در این دنیا برایم خوب بودی

     به گلزار جوانی دانه دانه

                                       تو را من دوست دارم بی بهانه!




  گلی دارم به دور از دیدگانم

                                     ولی مخفی میان قلب و جانم

           که گهگاهی کند یادی ز خاکش

                                        فدای آن رفیق و قلب پاکش! 




منم تنهاترین تنهای تنها
و تو زیباترین زیبای دنیا
منم یلدای بی پایان عاشق
تو بودی مرهم زخم شقایق
نگاهت را پرستم ای نگارم
فدای تارمویت هرچه دارم




مهربانی تزئین لحظه هاست.در پاسخ مهربانیهایت جوابی جزدوست

داشتنت نیست!






تو یادت نیست ولی من خوب به خاطر دارم که برای داشتنت

دلی به دریا زدم که از آب واهمه داشت…





تو را با شیشه عشقم میان مرمر قلبم تراشیدم

از ان پس هم تو را چون بت پرستیدم چرایش را نمیدانم!


شعرهای من



به سلام ها دل نمی بندم،


از خداحافظی ها غمگین نمیشوم....


دیگر عادت کرده ام


به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه

 - الی سه نقطه,ماسلوا س,آرامش ,روزبه ؟,دلقک ,پوریا  ,ندا ساکت,حسین مود سیسیلی,سارا پایدار,محمود موسوی,لولی وش ِ مغموم ,ساز نا ندارد    ,نادر پاکباز,گرگ ارغوانی,هیچکی ,آدونای ,آفرودیت  ,من سیپانم   همین,رقصنده با گرگ  ,





بار آخر ، من ورق را با دلم بُر میزنم !


بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل !


با دلت ، دل حکم کن !


حکمِ دل :


هر که دل دارد بیندازد وسط ، تا ما دلهایمان را رو کنیم ...


... ... دل که رویِ دل بیفتد ، عشق حاکم میشود ..
 
. پس به حکمِ عشق ، بازی میکنیم .


این دلِ من !


رو بکن حالا دلت را !


دل نداری ؟!


بُر بزن اندیشه ات را ...


حکم لازم ، دل سپردن ، دل گرفتن ، هر دو لازم





وقت خریدن لباس های پاییزی


دقت کنید


لباس هایی بخرید با جیب های بزرگ


به اندازه ی دو دست،


شاید این پاییز عاشق شوید...!!!

 




عشق


چیز مبهمی نیست


همین بارانیست که


از چشم تو می بارد


وقت دلتنگی دستهای من ...

 




کـَــفـشـ های کــهـنِــه را دور نَـیـانـــدازیــــد


/ شــایَــد / ...


بـــا آن بـِـه کوچـِــه قَـدیـمــــی بــازگـردیـــم . . . / .





/ هـیـجــانـــے‌ / ستــــ ...


ایـنـکـــه


میـان دسـتـانَـتـــــ


لـحـظـه اے‌ چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم....


و دنـیــــا بـــه سکـوتـــــِ صـــداے‌


نَـفَـس هــایَـتـــــ فــــرو رَوَد


نمیــــدانــــــے‌ ...


هـیـجـــانــــے‌ ستـــــ ....





زیـتـــونِ / چـشـمـانِ / تـوستــــ ..


کـــه / مَـسـتـــ مــےکـنـد / مَــرا ..


در جام هـــای لـبــریـــز ..


از بـــوســـه های قَـدیـمـــے .../.





وقـتــے دلـ ـتـ ـنـ ـگـــ ِ تـــو مــے شـــوم ..


وقــتــے / عَـطـر ِ تـنَـتــــ / را مـےخـــواهـَـــم ..


مـن بـــ ِ بـــاد هَــــم الـتـمـاس مـــےکــــنَـم ..


خــــــدا کـــ ِ جـــای ِ خـــــود دارد! .../.





 دسـتـــ ِ تـــــو / اگــــــــر بــــــــود ..


/ دسـتـــ ِ مـــن / در جـیـبَــم نَـبــــود ..





شایَـــد سالــها بـعـــد ..


دَر گــــذر ِ جــادِه هـــا ..


بــــے تـفــاوتــــ از کنـــار ِ هــمـ بـگــذریـــمـ ..


و بِـگـــویـیـــمـ ..


ایــن "غـریـبـــه"! چــقـــدر شـبیـــه ِ خــاطــراتـَــمــ بـــود .../.





بگــ ـو ..


/ تـــمــــــامــ ِ تــ♥ــ‌و / مالـــ ِ مَــن استــــــ ..


دِلــمـ می خـــوا ـهـَــد ..


حـسادَتــــ کـنـَــمــ بـــهـ خـــودمـ .../.





یکـــ کاغـــذ ِ سـفـیـــد را ..


ـهَــر چقـــدر همـ کِــهـ سفیــد و تـمیــز باشـــد ..


کـســـے قـابــــ نمــے گـیــرَد ..


بـراے ِ مانــدگـــارــــے بایـَـــد ..


حـــرفــے بـــراے ِ گـفـتـــن داشتـــ .../.

 




همگــے مـے خَنـدیــمـ بـهـ بیـنـوایـــے کِـهـ ..


دختــر ِ شـاهـ ِ پـریـان را مـے خــواستــــ ! ..


حَـقـ ِ عــاشقــے را هَــمـ ..


بــرا ــے ِ خـــود ..


مـصادِرهـ کـَـردهـ ایـــمـ .../





روزهــاے ِ بــے تـــو مـے گـذرند و مَـــن ..


دستـــــ از پــــا درازتــــــر ..


چشمــمـ را بــــهـ انتظــــار ِ


فَــردایـــــی کــهـ نخواهــــے رسیـــــــد


دوخـتـــــهـ امـ .../.





کـــــــــــاش گــــــاهـــــــے زنــــــــــــــــــدگــــے


[◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►]


داشتـــــــ .../




این اتــاق ِ مَن استـــــ ..


وقتــے وارد شدی ..


آنقـــدَر کوچَکـــــ مے شـَـــوَد ..


کــهـ دیــگـر جــایــے بَــــرای نـشستَــن


بـاقـــے نَخواهَـــد مانــــد ..


مَـگـر دَر / آغــــوش ِ مَـــن / ..






جـــــــــا بَـــرای ِ مَــن ِ گنجـشـــکــــ ..


زیــــــاد استـــــــ وَلـــــــے ..


به دِرَختــــــــانِ خیـابـــانِ تـــــــ♥ـــــــو ..


عـــــــــادَتــــ کـــردهـ ام .../.





بگــــذار / ♥ ببــــوسمَـتـــــــــ ♥/ ..


نگـــــران نَبـاش !


کســــے ما را نمــے بینَــــد ..


این شعــــرها هـمـــهـ ..


سانســـــور مــــےشــونــــد! .../.





کـوچـکـتـــر کـــهـ بودیـــــمـ ..


ایمــانِـمــــان بـزرگـتــــر بـــــود ..


بـادبــــادکـــــ مــــے سـاخـتـیـــمـ ..


نمـــے تَـرسیـــدیــمـ بـــــاد نبــــاشـــــد! .../.





ایــنـگـــونــــهـ زنــدگــے کــنـیـــم:



ســــــــاده امّــــــا زیـــبــــا ..


مصمــم امّـــا بــے خیــــال ..


متـواضــع امّـــا سـربـلـنـــد ..


مهـــربـــان امّــــا جـــــدی ..


سبــــــز امّـــا بـــے ریـــــا ..


عـــاشــــق امّـــا عـــاقــل ..





مــے پوشانَـــم دِلتنـگـــے ام را ..


بـــا بستَـــری از کلـماتــــــ ، ..


امــا بـــــاز ..


کســـــے / دَر دلــ♥ـــم/ ..


"تـــ♥ــــو" را صــدا مــــے زنَـــــد! .../.


شعرهای من





هرگز به کسى که براى احساس تو ارزش قایل نیست دل نبند،

به خودت بیاموز هرکسى ارزش ماندن در قلب تو را ندارد







اشک از دوریست

سکوت از تنهایى

لبخند از مهربانى

پیام دادن از دلتنگى





غصه ازحنجره ایست،که گره خورده به بغض،

یک طرف خاطره ها،یک طرف فاصله ها،درهمه آوازها،

حرف آخرزیباست،آخرین حرف تو چیست،

تابه آن تکیه کنم؟حرف من دیدن پرواز تو در فرداهاست.








.

سکوتم را دوست دارم زیرا در آن هزاران فریاد نهفته است

و تو اى مهربان! فریادم را از سکوتم و از چشمان خسته ام بخوان و مرا یارى کن.









منم دلتنگ رویت دلم آید به سویت چه کرده با دل من که کرده آرزویت









.

بعد از این عشق به هر عشق جهان میخندم

هر که آرد سخن دل به میان میخندم

خنده تلخ من از گریه غم انگیزتر است

کارم از گریه گذشته است که بدان میخندم








.

خواستم از عشق برات بگم گفتم مى دونى ،

خواستم از غم برات بگم گفتم مى دونى ،

حالا از ته قلبم مى گم دوستت دارم چون نمى دونى.







اگه میدونستی چقدر دوستت دارم هرگز قلبم را نمی شکستی،


گرچه خانه ی شیطان شایسته ی ویرانی ست





از آدما دلم شکست واسه همیشه

دلم میخواد دعا کنم اما نمیشه 

دوسش داشتم دوسش، قد نفس هام 

بدون اون نمیتونم من خیلی تنهام




نازی که ز لبخند گل یاس هویداست


زیبائی عشق است که در چشم تو پیداست . . .




من از خاری که در بالای دیوار است دانستم

که ناکَس کَس نمیگردد بدین بالا نشستنها





موجم کردی که بی قرارت باشم ، ابرم کردی که اشک بارت باشم

در سکوت گل جلوه نمودی تا من ، چون خار همیشه در کنارت باشم . . .





ای دوست گلی به یادگار بفرست ، گر لایق گل نیستم خار بفرست


از بهر خدا ، نه از بهر دلت ، من پیامی داده ام تو جوابی بفرست !





نه گل خواهد ز بوستان ها جدائی ، نه دل دارد خیال بی وفائی

ولیکن چرخش چرخ ستمگر زند بر هم رسوم آشنائی . . .


شعرهای من

به سلام ها دل نمی بندم،

از خداحافظی ها غمگین نمیشوم....

دیگر عادت کرده ام

به تکرار یکنواخت دوری و دوستی خورشید و ماه

 - الی سه نقطه,ماسلوا س,آرامش ,روزبه ؟,دلقک ,پوریا  ,ندا ساکت,حسین مود سیسیلی,سارا پایدار,محمود موسوی,لولی وش ِ مغموم ,ساز نا ندارد    ,نادر پاکباز,گرگ ارغوانی,هیچکی ,آدونای ,آفرودیت  ,من سیپانم   همین,رقصنده با گرگ  ,



بار آخر ، من ورق را با دلم بُر میزنم !

بار دیگر حکم کن ، اما نه بی دل !

با دلت ، دل حکم کن !

حکمِ دل :

هر که دل دارد بیندازد وسط ، تا ما دلهایمان را رو کنیم ...

... ... دل که رویِ دل بیفتد ، عشق حاکم میشود ..
 
. پس به حکمِ عشق ، بازی میکنیم .

این دلِ من !

رو بکن حالا دلت را !

دل نداری ؟!

بُر بزن اندیشه ات را ...

حکم لازم ، دل سپردن ، دل گرفتن ، هر دو لازم


وقت خریدن لباس های پاییزی

دقت کنید

لباس هایی بخرید با جیب های بزرگ

به اندازه ی دو دست،

شاید این پاییز عاشق شوید...!!!

 


عشق

چیز مبهمی نیست

همین بارانیست که

از چشم تو می بارد

وقت دلتنگی دستهای من ...

 


کـَــفـشـ های کــهـنِــه را دور نَـیـانـــدازیــــد

/ شــایَــد / ...

بـــا آن بـِـه کوچـِــه قَـدیـمــــی بــازگـردیـــم . . . / .


/ هـیـجــانـــے‌ / ستــــ ...

ایـنـکـــه

میـان دسـتـانَـتـــــ

لـحـظـه اے‌ چـشـــم هــــایــــم را بـبـنــــدم....

و دنـیــــا بـــه سکـوتـــــِ صـــداے‌

نَـفَـس هــایَـتـــــ فــــرو رَوَد

نمیــــدانــــــے‌ ...

هـیـجـــانــــے‌ ستـــــ ....


زیـتـــونِ / چـشـمـانِ / تـوستــــ ..

کـــه / مَـسـتـــ مــےکـنـد / مَــرا ..

در جام هـــای لـبــریـــز ..

از بـــوســـه های قَـدیـمـــے .../.


وقـتــے دلـ ـتـ ـنـ ـگـــ ِ تـــو مــے شـــوم ..

وقــتــے / عَـطـر ِ تـنَـتــــ / را مـےخـــواهـَـــم ..

مـن بـــ ِ بـــاد هَــــم الـتـمـاس مـــےکــــنَـم ..

خــــــدا کـــ ِ جـــای ِ خـــــود دارد! .../.


 دسـتـــ ِ تـــــو / اگــــــــر بــــــــود ..

/ دسـتـــ ِ مـــن / در جـیـبَــم نَـبــــود ..


شایَـــد سالــها بـعـــد ..

دَر گــــذر ِ جــادِه هـــا ..

بــــے تـفــاوتــــ از کنـــار ِ هــمـ بـگــذریـــمـ ..

و بِـگـــویـیـــمـ ..

ایــن "غـریـبـــه"! چــقـــدر شـبیـــه ِ خــاطــراتـَــمــ بـــود .../.


بگــ ـو ..

/ تـــمــــــامــ ِ تــ♥ــ‌و / مالـــ ِ مَــن استــــــ ..

دِلــمـ می خـــوا ـهـَــد ..

حـسادَتــــ کـنـَــمــ بـــهـ خـــودمـ .../.


یکـــ کاغـــذ ِ سـفـیـــد را ..

ـهَــر چقـــدر همـ کِــهـ سفیــد و تـمیــز باشـــد ..

کـســـے قـابــــ نمــے گـیــرَد ..

بـراے ِ مانــدگـــارــــے بایـَـــد ..

حـــرفــے بـــراے ِ گـفـتـــن داشتـــ .../.
 


همگــے مـے خَنـدیــمـ بـهـ بیـنـوایـــے کِـهـ ..

دختــر ِ شـاهـ ِ پـریـان را مـے خــواستــــ ! ..

حَـقـ ِ عــاشقــے را هَــمـ ..

بــرا ــے ِ خـــود ..

مـصادِرهـ کـَـردهـ ایـــمـ .../


روزهــاے ِ بــے تـــو مـے گـذرند و مَـــن ..

دستـــــ از پــــا درازتــــــر ..

چشمــمـ را بــــهـ انتظــــار ِ

فَــردایـــــی کــهـ نخواهــــے رسیـــــــد

دوخـتـــــهـ امـ .../.


کـــــــــــاش گــــــاهـــــــے زنــــــــــــــــــدگــــے

[◄◄ι] [ ιι ] [■] [►] [ι►►]

داشتـــــــ .../


این اتــاق ِ مَن استـــــ ..

وقتــے وارد شدی ..

آنقـــدَر کوچَکـــــ مے شـَـــوَد ..

کــهـ دیــگـر جــایــے بَــــرای نـشستَــن

بـاقـــے نَخواهَـــد مانــــد ..

مَـگـر دَر / آغــــوش ِ مَـــن / ..


جـــــــــا بَـــرای ِ مَــن ِ گنجـشـــکــــ ..

زیــــــاد استـــــــ وَلـــــــے ..

به دِرَختــــــــانِ خیـابـــانِ تـــــــ♥ـــــــو ..

عـــــــــادَتــــ کـــردهـ ام .../.


بگــــذار / ♥ ببــــوسمَـتـــــــــ ♥/ ..

نگـــــران نَبـاش !

کســــے ما را نمــے بینَــــد ..

این شعــــرها هـمـــهـ ..

سانســـــور مــــےشــونــــد! .../.


کـوچـکـتـــر کـــهـ بودیـــــمـ ..

ایمــانِـمــــان بـزرگـتــــر بـــــود ..

بـادبــــادکـــــ مــــے سـاخـتـیـــمـ ..

نمـــے تَـرسیـــدیــمـ بـــــاد نبــــاشـــــد! .../.


ایــنـگـــونــــهـ زنــدگــے کــنـیـــم:


ســــــــاده امّــــــا زیـــبــــا ..

مصمــم امّـــا بــے خیــــال ..

متـواضــع امّـــا سـربـلـنـــد ..

مهـــربـــان امّــــا جـــــدی ..

سبــــــز امّـــا بـــے ریـــــا ..

عـــاشــــق امّـــا عـــاقــل ..


مــے پوشانَـــم دِلتنـگـــے ام را ..

بـــا بستَـــری از کلـماتــــــ ، ..

امــا بـــــاز ..

کســـــے / دَر دلــ♥ـــم/ ..

"تـــ♥ــــو" را صــدا مــــے زنَـــــد! .../.