آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

مادرم . .


کارت پستال روز مادر,عکس نوشته روز مادر,عکس تبریک روز مادر,کارت تبریک روز مادر,کارتپستال مادر,متن و عکس تبریک روزر مادر,مادر روزت مبارک,تبریک نوشته روز مادر,پیغام های روز مادری,نوشته های روی عکس برای مادر,دوستت دارم مادر,تصویر نوشته برای مادر,تبریک روز مادر جون,مامان روزت مبارک,طراحی کارت پستال روز مادر,اس ام اس روز مادر

در پی گذشت سالها هنوزهم صدای قلب تو

نوازشگر روح خسته من است مادرم . .

روزت مبارک باد

.

.

“جوانی هایت”را با”بچگی هایم” پیر کردم

مرا به موی سپیدت ببخش مادرم

.

.

خداوندا زیباترین لحظه ها را نصیب مادرم کن

که زیباترین لحظه هایش را به خاطر من از دست داده است . . .

مادرم دوستت دارم ، روزت مبارک

.

.

مادر

ای باغبان هستی من

کهگاهِ روییدنم باران مهربانی بودی که به آرامی سیرابم کند

و گاهِ پروریدنم آغوشی گرم که بالنده ام سازد . . .

روزت مبارک

مادر! من هرگز بهشت را زیر پایت ندیدم،

زیر پای تو آرزوهایی بود که از آن گذشتی به خاطر من …

.

.

در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست

مادرم! دعایم کن که با دعایت، دلم خانه دردها نیست

.

.

مادرم هستی من ز هستی توست تا هستم و هستی دارمت دوست !

.

.

مادر! در ستایش دنیای پرمهرت ، ترانه ای از اخلاص خواهم سرود

و گلدسته ای از مهر بر گردنت خواهم آویخت. روزت مبارک

.

.

مادر ای پرواز نرم قاصدک

مادر ای معنای عشق شاپرک

ای تمام ناله هایت بی صدا

مادر ای زیباترین شعر خدا

روزت مبارک

.

.

ای مادر عزیز که جانم فدای تـــو

قربان مهربانی و لطف و صفای تو

هرگز نشد محبت یاران و دوستان

همپایه محبت و مهر و وفـــای تو

روزت مبارک

.

.

آسودگی از من ندارد مادر

آسایش جان و تن ندارد مادر

دارد غم و اندوه جگر گوشه خویش

ورنه غم خویشتن ندارد مادر

.

.

توصمیمی ترازآنی که دلم می پنداشت،دل توباهمه آینه هانسبت داشت،

تو همان ساده دل سبز نجیبی که خدا،درمیان دل پاکت صدف آینه کاشت …

.

.

آغــــوش مـــادرت همــواره گــرم باشــد؛ تــا همــه ی بـی کســی هــایــت را در آن ذوب کنــی . . .

*روزت مبارک مادرم*

.

.

گر پادشاه عالم شوی

باز هم گدای مادری

.

.

گل های بهشت سایبانت مادر

یک دسته ستاره ارمغانت مادر

غیر تو کسی چشم به راهم باشد

قربان نگاه مهربانت مادر

.

.

مادرم ای بهتر از فصل بهار

مادرم روشن تر از هر چشمه سار

مادرم روزت مبارک ناز من

مادرم تنها تویی آواز من

.

.

نام تو رازی نوشته بر بال پروانه هاست

گلها همه به نام تو مشهورند

آیینه های از انعکاس نام تو می خندند

و من تنها برای تو می گویم

زندگی کن تا زنده بمانم مادر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد