آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعر

 

ماه به من گفت،اگر دوستت به تو پیامی نمی دهد چرا ترکش نمی کنی؟ به ماه نگاهی کردم و گفتم آیا آسمان ترا ترک می کند زمانی که نمی درخشی؟
------------------------------------
می دونی بهترین دوست تو کیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟کسی که اولین اشک تو را ببینه دومیش را پاک کنه سومیش را تبدیل به خنده کند
-------------------------------
لیوان ز لبت بوسه گرفت من ز لیوان
دیدی ز لبت بوسه گرفتم به چه عنوان
-----------------------------
دیر گاهیست دل من می پندارد
دل هر کس دل نیست
قلبها از آهن و سنگ
قلبها بی خبر از عاطفه اند
بی وفایی تا به کی از پا فتادم نازنین
بر دلم از عشق تو داغی نهادم نازنین
من که هم چون کوه بودم در دیار عاشقان
برگ کاهم کردی دادی به بادم نازنین
-----------------
لبخندهایش به حالت تعلیق درآمده.از وقتی تکرار شادی هایش راحلق آویزکرده
------------------
زندگی همچون بادکنی است در دستان کودکی، که همیشه ترس از ترکیدن آن لذت داشتنش را از بین میبرد
-----------------------
بی وفا دیگه دوستم نداری...خیلی خوب...قلادتو باز می کنم بری
-------------------------------
تعریفی از یک مرد مجرد: مردی که فرصت بدبخت کردن یک زن را از دست داده است
--------------------------
مرد برای عاشق شدن به چندین قرن نیاز دارد و برای فراموشی به یک دقیقه
زن برای عاشق شدن به یک دقیقه نیاز دارد و برای فراموش کردن به چندین قرن
------------------------------
برای شاد بودن تنها به بدنی سالم و حافظه ای ضعیف نیاز داری(آلبرت)
--------------------------------
عشق خطای فاحش فرد در تمایز یک آدم معمولی از بقیه آدمهای معمولی است. برنارد شاو
---------------------------
بسترم صدف خالی یک تنهایی است ،و تو چون مروارید گردن آویز کسان دیگری .
--------------------------------------------
همه خوشبختیها و موفقیتهایی که به من روی آورده ، از درهایی وارد شده اند که آنها را به دقت بسته بودم !!!(( بایرون ))
------------------------------------ 
محبوبم :اشک هایت را پاک کن !زیرا عشقی که چشم های ما را گشود و ما را خادم خویش کرد ،  موهبت صبر و شکیبایی را نیز به ما ارزانی میدارد . اشک هایت را پاک کن و آرام بگیر ، زیرا ما با عشق میثاق بسته ایم ،
  و برای عشق است که درد جدایی را تاب می آوریم .
--------------------------- 
خوشبخت مردمی که خود قانونی ابداع کرده ،و در پناه آن قانون زندگی میکنند !(( سقراط ))

-----------------------
نه دل در دست محبوبی گرفتار، نه سردرکوچه باغی برسر دار، از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟؟ پیاده می شوم، دنیا نگهدار
-----------------------------
چقدر حقیرند مردمانی که نه جرأت دوست داشتن دارند ، نه اراده‌ دوست نداشتن ، نه لیاقت دوست داشته شدن و نه متانت دوست داشته نشدن، با این حال مدام شعر عاشقانه می‌خوانند
-----------------------------
من در این کلبه خوشم. تو در ان اوج که هستی خوش باش. من به عشق تو خوشم. تو به عشق هر که هستی خوش باش.
----------------------------
ای که از درد دلم با خبری / قرص دل درد مرا کی می خری؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد