آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

شعر



 یه سلام آلبالویی به تو که خیلی هلویی، یه سلام توت‌فرنگی به تو که خیلی قشنگی، یه سلام پرتقالی به تو که خیلی باحالی 
------------------------------------------------ 
زنها هرگز نمیگویند ترا دوست دارم ولی وقتی از تو پرسیدند مرا دوست داری بدان که درون آنها جای گرفته ای 
-------------------------------------------  
از همه چیز گذشتن و به همه چیز رسیدن مهم نیست . مهم از چه گذشتن وبه چه رسیدن است 
 ---------------------------------------------------------------- 
بزرگراههای مهندسی ساز ما را به هم نمیرسانند. عشق با قوانین بیگانه است ،از بیراهها بیا برای دیدن کسی که عمریست دوستت دارد 
 ------------------------------------------------------- 
آرزوهاتو یه جا یاداشت کن و یکی یکی از خدا بخواه، خدا یادش نمیره ولی تو یادت میره که چیزی که امروز داری دیروز آرزوشو کردی 
 ----------------------------------------- 
دیگه دلتنگ نمی شوم. شاید زیادی خودم را درگیر کردم. با این حال هنوز دوست داشتن کارمن است.شاید روزی برسد که دیگر دلتنگی برای من بی معنی شود.فکر کنم آن روز خیلی سرد و بی روح باشم.ولی برای خودم و سادگیم متاسفم وبرای ... تاسفی که تا آخر عمر همراه من است. ولی به جای دلتنگی همیشگی ... حسرت جایش را گرفته . حسرت همه چیز و همه کسانی که به راحتی از دستشان دادم. تنها چیزی که برایم مانده است ساعتهای خلوت و سکوتی است که با صدای هِق هِق گریه سپری می شود.تنها چیزی که برایم باقی مانده صدای تیک تیک ساعتی است که همیشه وهمه حال گذشت زمان را به یاد من می آورد. تنها چیزی که برایم مانده است انتظار برای ... 
--------------------------
برایت یک سبد احساس دارم.کنارش هم دلی حساس دارم.اگر چه دوستت دارم .اما در گفتنش وسواس دارم
------------------------ 
عاشق شدن هنر نیست ، عاشق ماندن هنر است 
---------------------------------------- 
مرا عمری به دنبالت کشاندی سرانجامم به خاکستر نشاندی 
ربودی دفتر دل را و افسوس که سطری هم از این دفتر نخواندی 
گرفتم عاقبت دل بر منت سوخت پس از مرگم سرشکی هم فشاندی 
گذشت از من ولی آخر نگفتی که بعد از من به امید که ماندی 
--------------------------------- 
درون قلبم من نقش تو پیداست، لبانت مثل گل خوش رنگ و زیباست، مشو غمگین اگر از هم جداییم که بی مهری همیشه کار دنیاست 
--------------------------------------------------- 
خداوند هر گاه بخواهد انسانی را فاسد کند او را به تمامی آرزوهایش می رساند 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
دوست داشتن رو باید از برگ درخت آموخت وقتی زرد می شه، وقتی می میره ؛ وقتی از درخت جدا می شه ؛ بازم پای همون درخت می افته 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
برای خریدن عشق هر کس هر چه داشت آورد ،دیوانه هیچ نداشت و گریست ،گفتند چون هیچ ندارد می گرید ، اما هیچ کس ندانست که قیمت عشق اشک است 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
میدونی صفای ما پا برهنه ها چیه؟ اینکه ریگی به کفشمون نیست! 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
به اندازه ی صداقت پینیکیو، رفاقت تام و جری و هوش و ذکاوت پت و مت دوست دارم 
ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
ترجیح میدم روی موتورسیکلتم باشم و به خدا فکر کنم تا اینکه تو کلیسا باشم و به موتورسیکلتم فکر کنم - مارلون براندو 
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ 
به مسائل بزرگ فکر کنید ، اما از خوشیهای کوچک لذت ببرید . جکسون براون 
-------------------------------------------- 
چه چیز بهترین است؟ من آن بهترین را برای تو آرزو می کنم. شکسپیر 
---------------------------------------------------- 
کودکان اعتماد می کنند ، زیرا هرگز شاهد خیانت نبوده اند . معجزه آنگاه رخ می دهد که این اعتماد را در نگاه پیری فرزانه ببینیم .بوبن  
---------------------------------------- 
عشق چیزی نیست که من و تو درآن هجی شویم بلکه باید دل هایمان در آن تحلیل شوند 
---------------------------------------- 
عشق یعنی علاقه نه کفگیر و ملاقه. من عاشق تو هستم من تو رو می پرستم یه لنگه کفش به دستم منتظر تو هستم 
-----------------------------------------  
هیچکس نمی تواند به عقب بر گرددو شروع جدیدی داشته باشد .هر کس می تواند از حالا شروع کند تا پایان جدیدی بسازد.خداوند قول روز بدون درد،خنده بدون غم،آفتاب بدون باران را نداد.اما توان برای آنروز،نوازش برای گریه ونور برای راه را قول داد..... 
---------------------------------- 
گر چه ای دوست غرور دلت ، احساس مرا درک نکرد 
آفرین بر غم عشقت که مرا ترک نکرد 
---------------------------------- 
دل که رنجید از کسی خرسند کردن مشکل است 
شیشه بشکسته را پیوند کردن مشکل است 
کوه را با آن بزرگی می توان هموار کرد 
حرف ناهموار را هموار کردن مشکل است 
--------------



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد