آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

اس ام اس

 
مهر دل ما مدام تقدیم شما .... عمری که شود به کام تقدیم شما .... پیدا نشد آن هدیه که در شأن شماست .... یک باغ گل سلام تقدیم شما 
---------------------------- 
برای گفتن دوستت دارم تنها لحظه ای کافی است، اما برای اینکه نشان بدهید چقدر... یک عمر زمان لازم است 
-------------------------- 

احساس سوختن به تماشا نمی شود....آتش بگیر تا بدانی چه می کشم 

--------------------- 

سهم من از تو چه بوده غیر آزار .... تویی که دنیا برات شده یک بازار 

من ترا به چشم یاری دیده بودم.... تو مرا به چشم یک خریدار 

------------------------------ 

آنکس که گریه می کند یک درد دارد... آنکس که می خندد هزار و یک درد 

----------------------- 

من ساده و بی رنگم. من عاشق دلتنگم. صد بار بزن و قطع کن . من عاشق تک زنگم 

--------------------- 

حرفهایی است برای نگفتن، حرفهایی که هرگز سر به ابتذال گفتن فرود نمی آورد و سرمایه هر کس به اندازه حرفهایی است که برای نگفتن دارد 

----------------------------------- 

می زند باران نفرت پشت شیشه..... حکم قلبم را نوشتن : تنهایی تا به همیشه 

--------------------------------- 

لحظه به لحظه ، دم به دم ، ساعت به ساعت می خواهمت 

گر خوشم یا ناخوشم ، در دو حالت می خواهمت 

------------------------
 


همیشه عاشق به جرم نکرده می سوزد 

نصیب ما هم از این پس ؛ نهیب تهمتهاست. 

----------------------------- 

تو چه دانی که بی خبر ماندن ز عزیزان چه عاقبت سوز است 

گر شدی مهربان؛ همین دم شو، کانچه امروز هست فردا نیست 

------------------- 

یکدم گمان مبر ز خیال تو غافلم...... بنشستم اگر خموش ، خدا داند و دلم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد