آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

اس ام اس های جدید ( خیلی باحال )

تو مرا میفهمی من تو را میخوانم ..... و همین ساده ترین قصه یک انسان است ..... من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم ..... و تو هم میدانی تا ابد در دل من میمانی 

 

آخرین پیغام زلیخا به یوزارسیف : یوسف جونم بیا قصر خالیه هیچکی نیست الان وقتشه  

 

چهارمین خبر از ماهواره امید : من گم شدم  

 

از افتخارات 30ساله انقلاب: بنا به آمار های دولتی جمهوری اسلامی - 8000 دکتر بیکار -7میلیون جوان بیکار - از هر 10 ازدواج 6 طلاق - 6 میلیون معتاد - 68% مبتلا به افسردگی - مصرف سالانه 500 میلیارد تومان دخانیات - رسیدن سن فحشا به 14 سالگی - فروش سالانه 13 هزار کلیه - 80% زیر خط فقر  

 

وزیر بهداشت: پدر شدن یوزارسیف ١٥دقیقه پس ازازدواج از جمله دستاوردهای با شکوه دولت نهم است 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد