آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

نوشته های آهو

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن
---------------------
فرقى نمی کند گودال آب کوچکى باشى یا دریاى بیکران... زلال که باشى، آسمان در توست

---------------------------

داستان زندگی من قصه ایست که متن آن وجود توست ، و پایانش نبود تو . . .

------------------

دل بستن مثل پرت کردن یه سنگ تو دریاست ، اما دل کندن مثل پیدا کردن همون سنگه

---------------------

تلخی مشروب رو به جون میخرم که فقط وقت خوردن بگم به سلامتی اون که دوسش دارم . . .

---------------------------------

زخم زندگی من توئی !همه به زخمشون دستمال میبندن اما من به زخمم دل بستم !

--------------------------

یک شب از دفتر عمرم صفحاتی خواندم ، چون به نام تو رسیدم لحظاتی ماندم

همه دفتر عمرم ورقی بیش نبود ، همه تکرار تمنای تو بود . . .

--------------------

با هر که حرف دوستی اظهار میکنم / خوابیده دشمنی است که بیدار میکنم .

------------------------

زندگی زیباست زشتی‌های آن تقصیر ماست، در مسیرش هرچه نازیباست آن تدبیر ماست! زندگی آب روانی است روان می‌گذرد... آنچه تقدیر من و توست همان می‌گذرد

---------------------------
روز اول شوخی شوخی جدی شد شوخی ترین جدی عمرم دوست داشتن تو بود و جدی ترین شوخی عمرم از دست دادن تو

---------------------------------------

عشق همچون نقاشیست با این تفاوت که نقاشی را می توان پاک کرد اما عشق را هرگز..

---------------------------

بهترین آهنگ زندگی من تپش قلب توست و قشنگترین روزم روز دیدار توست.

---------------

یار هزار درد دل دارم من
آری دل بی صبر خجل دارم من
پس فرقت یار کی به سر خواهد شد؟
گوساله ی من بفهم! دل دارم من

------------------------------
موفق کسی است که با لنگه کفشهایی که به طرفش پرتاب میشود مغازه کفش فروشی بزند

------------------------

عطر حرفات واسه من بوی گل شقایقه . تو رو دیدن واسه من قشنگ ترین دقایقه

-----------------------------

غیر از غم عشق تو ندارم غم دیگر / شادم که جز این نیست مرا همدم دیگر

---------------------------
 

در باغ دلم گرد جنون می ریزی / سرسبزترین گیاه این جالیزی
از ساقه تو به آسمان خواهم رفت / ای دوست! تو لوبیای سحرآمیزی!

-----------------------------

بوسه یه حقه عاشقانه‌ست برای وقتی که کلمات در بیان احساسات عاجز است . می‌بوسمت!

-----------------------------------

همه دنیا در حکم یه دوربین عکاسی است لبخند بزنید !!

----------------------------

نمی دانم چون عزیزی دوستت دارم یا چون دوستت دارم عزیزی .

---------------------
میخوام اتوبوس بسازم .... اتوشو دارم اما بوس ندارم .. یه بوس میدی ؟ لازم دارم

---------------------------------
سه ستاره تقدیم تو باد ، یه ستاره پر بوسه که دلم بی تو نپوسه ، یه ستاره پر امید واسه هرکس که تو رو دید ، یه ستاره پر رویا که قشنگه با تو دنیا .

-------------------------------
زندگی یعنی بازی سه ، دو ، یک ? سوت داور............. بازی شروع شد!!! دویدی ، دست و پا زدی ، غرق شدی ، دل شکستی ، عاشق شدی ، بی رحم شدی ، مهربان شدی? بچه بودی ، بزرگ شدی ، پیر شدی سوت داورــــــ0?ــــــــــ بازی تمام شد... زندگی را باختی

---------------------
دونی فرق تو با موهات چیه ؟موهاتو میشه اصلاح کرد ولی تو را عمرا

---------------------------
هرگاه در اوج قدرت بودی به حباب فکر کن

-------------------------------

می دونید سریعترین راه به چنگ آوردن قلب یک مرد چیه ؟پاره کردن سینه اش با یک کارد آشپزخانه !

-------------------------
ترس پسرها از ازدواج دل بستن به یه دختر نیست دل بریدن ازبقیه دخترهاست

----------------------------
دوستان شما مثل طلا و جواهر هستند، به دست آوردنشون سخته، ولی نگه داشتنشون سخت تره...لطفا در نگهداری من کوشا باشید!

-------------------

یک کلاغ با یه زرافه عروسی می کنه بچشون کلافه می شه

--------------------
ببخشید مزاحم شدم مهرتون تو دلم جا مونده بود ، گفتم دنبالش نگردی

--------------------------------
 

یک نفر ... یک جایی ... یک وقتی ... تمومه رویاهاش لبخند تو بود ! پس یه جایی یه وقتی با یه لبخند یادش کن

-----------------------------
همیشه از خوبی های آدم ها برای خودت یه دیوار بساز .پس هر وقت در حقت بدی کردند فقط یه آجر از دیوار بردار بی انصافیه اگه دیوارو خراب کنی

----------------------------------------------

دلم برای دیدنت چه شاعرانه لک زده. بلور قلب کوچکم ز دوریت ترک زده

------------------------------------

تازگی ها طلا شدی ، گم شدی کیمیا شدی . دیگه پیام نمیزنی ، مثل غریبه ها شدی...

------------------------------------

خود را به که بسپارم وقتی که دلم تنگ است پیدا نکنم همدل .دلها همه از سنگ است گویا که در این وادی از عشق نشانی نیست. گر هست یکی عاشق آلوده به صد رنگ است

---------------------------------

سردی نگاهتو بشکن ، فاصله سزای ما نیست ، با تو بودن آرزومه این جدائی حق ما نیست . . .

---------------------------------

هر چه باشی نازنین ، ایام خارت میکند / هر چه باشی شیر دل دنیا شکارت میکند

هر چه باشی با لب خندان میان دیگران / عاقبت دست طبیعت اشک بارانت میکند . . .

-----------------------------------

 

توی کوچه عشق دنبال تو می گشتم .....حقیقت شب بود برگشتم!!!

-----------------------------------

خواستم خودمو گول بزنم ؛ همه ی خاطراتم رو انداختم یه گوشه ای و گفتم : فراموش .یه چیزی ته قلبم خندید و گفت : یادمه

--------------------------------

حقیقت نه با شنا کردن بلکه با غرق شدن کشف می شود شنا کردن حادثه ایست که در سطح اتفاق می افتد غرق شدن تو را به اعماق بی انتها می برد

-------------------------------------

اگر نمیتوانی بالا بری پس سیب باش تا با افتادنت اندیشه ای بالا رود.

-------------------------------

سه چیز در زندگی هیچگاه باز نمی گردند: زمان، کلمات و موقعیت ها. سه چیز در زندگی هیچگاه نباید از دست بروند: آرامش، امید و صداقت. سه چیز در زندگی هیچگاه قطعی نیستند: رؤیا ها ، موفقیت و شانس . سه چیز در زندگی از با ارزش ترین ها هستند: عشق، اعتماد به نفس و دوستان.

-----------------------------------------

وقتی خاطره های آدم زیاد میشه دیوار اتاقشون پر عکس میشه اما همیشه دلت واسه اونی تنگ میشه که نمیتونی عکسشو به دیوار بزنی.

------------------------------------------

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد