آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

نوشته های آهو

هر لحظه دعا کردم تا اینکه تو برگردی   یک عمر خدا کردم تا اینکه تو برگردی

تنها شدم و خود را در وادی هجران ها   از هر که جدا کردم تا اینکه تو برگردی

با یاد تو سر بردم در اوج پریشانی        خواهش زخدا کردم تا اینکه تو برگردی

آن لحظه آخر را دیدی چه قسم دادی       من نیز وفا کردم تا اینکه تو برگردی

می رفتی و نشنیدی پشت سرت اما من   صدبار صدا کردم تا اینکه تو برگردی

-------------------

شبی غمگین شبی بارونی و سرد   مرا در غربت فردا رها کرد

دلم در حسرت دیدار او ماند      مرا چشم انتظار کوچه ها کرد

به من می گفت تنهایی غریب است    ببین با غربتش با من چه ها کرد

تمام هستیم بود و ندونست        که در قلبم چه آشوبی به پا کرد

و او هرگز شکستم را نفهمید      اگر چه تا ته دنیا صدا کرد

-----------------------

یادت هست که گفتی دوستت دارم  سرم رو پایین انداختم و گفتم نظر لطفته.سرم رو بالا آوردی تو چشام نگاه کردی و گفتی نظر لطفم نیست نظر دلمه تکرار اون حرفای نافذ و اون جمله که هیچ وقت برایم تکراری نمی شد باعث شد که دل من هم صاحب نظر بشه و منو مجبور کنه که بهت بگم منم دوستت دارم.مگه نگفته بودی دوستت دارم؟مگه دوستت نداشتم؟چرا حالا تنها هم آغوش من یاد توست؟یکی از ما دو تا دروغ می گفتیم... ولی هنوز... همان قدر برایم عزیز هستی که نمی توانم تهمت آن دروغگویی رابه تو بزنم. آری من دروغ می گفتم دروغی به وسعت تمایی بی تو ماندن هایم من دوستت نداشتم من دیوانه وار عاشقت بودم.من تو را با ذره ذره ی وجودم می پرستیدم ولی تو...

------------------------ 

خدایا شاهد تنهاییم باش  ببین غم ها و تنها ناجی ام باش

پر پرواز من دیریست بسته  تو بگشا و در آزادی ام باش

چراغ کلبه ام کم سو و تار است  به نور خود چراغ هستی ام باش

اسیر موج های تند خشمم  تو آرام دل دریایی ام باش

دل صادق خریداری ندارد   تو خواهان صفای ذاتی ام باش

در این آشفته بازار محبت   تو تنها شاهد ارزانی ام باش

------------------

گفت : سلام
گفتم : سلام
معصومانه گفت : می مانی ؟
گفتم : تو چطور ؟
محکم گفت : همیشه می مانم
گفتم : می مانم 
روزها گذشت . روزی عزم رفتن کرد . گفتم : تو که گفته بودی می مانی ؟
گفت : نمی توانم ! قول ماندن به دیگری داده ام .... باید بروم؟

--------------------------------- 

خسته ام  از این دنیای به ظاهر زیبا. از این مردم که به ظاهر  صادق و با وفا
 خسته ام  از دوری  , از درد انتظار از این بیماری نا علاج
خسته ام از این همه دروغ  و نیرنگ ... ام  خسته
آری پروردگارا از این دنیا خسته ام از آدم هایش.
از دروغ هایش از نیرنگ هایش خسته ام .
چرا. پس کو صداقت و محبت اندکی محبت
در میان دل مردم همش نیرنگ پیداست..نیست
دیگر دست محبتی در میان مردم نیست

دیگر عشقی پاک و مقدس در میان مردم نیست
سفره ی دل مردم همش دروغ است وبه ظاهر پاک و صادقانه

------------------

گفتم ای خوبم به فریادم برس افتاده ام ز پا ... ولی باور نکردی

گفتم از نامهربان بودن پشیمان می شوی فردا.... ولی باور نکردی

گفتم از ناباوری مُردم بیا و باورم کن 

کم کن آزارم که می مانی تک و تنها .... ولی باور نکردی

اشک من را دیدی و خندیدی و خونسرد رفتی

سوختن ها را تماشا کردی پر پر زدنها را .... ولی باور نکردی

من به تو خوبی کردم و تو بدی کردی به من

گفتم ای غافل ندارد ارزشی دنیا... ولی باور نکردی 

---------------------

همه ی عمر دیر میفهمیم..تو لحظه ها و دقیقه های اخر....وقتی عمر همه چیز داره تموم میشه.
مثل وقت هایی که ...
زندگی تو لحظه های از دست دادن شیرین میشه
یه لحظه افتاب تو هوای سرد غنیمت میشه
خدا تو موقع سختیها تنها پناهت میشه
یه قطره نور توی دریای تاریکی واست همه ی دنیا میشه
یه عزیز وقتی که از دست رفت برات همه کس میشه
پاییز وقتی که تموم شد به نظرت قشنگ و قشنگ تر میشه
نگاه کن پاییز به نفس نفس افتاده
هیچ کس مطمئن نیست که فردا رومی بینه یا نه....
امروز تمام چیزها و ادمهای دور و برت رو خوب ببین...
زندگی خیلی طولانی نیست

--------------------------

دلم می خواست سقف معبد هستی فرو می ریخت پلیدیها و زشتیها به زیر خاک می ماندندبهاری جاودان آغوش وا می کرد.جهان در موجی از زیبایی و خوبی شنا می کرد!بهشت عشق می خندید.به روی آسمان آبی آرام پرستوهای مهر و دوستی پرواز می کردند.به روی بامها ناقوص آزادی صدا می کرد . . . اگر این کهکشان از هم نمی پاشد و اگر این آسمان در هم نمی ریزد بیا تا ما "فلک را سقف بشکافیم و طرحی نو در اندازیم."

-------------------------

  

چون خیالت همه شب مونس و دمساز من است

شرم دارم که شکایت بکنم از تنهایی . . .

یاد تو چندیست که مهمانم شده ، خاطراتت آفت جانم شده

هر چه میگویم سخن از یاد توست ، در سکوت من فقط فریاد توست

--------------------------



آتشی که عشق روشن می کند بسیار بیشتر از سردی و خاموشی‌ای است که تنفر به بار می آورد

و من هرگز نمی توانم کسی را که به او لبخند نزده‌ام از ته دل دوست داشته باشم

------------------------------

گرچه دوست نمیخرد ما را به ریالی . ولی نفروشم تار مویش به جهانی

-------------------------------------

بهترین لحظه، لحظه ایست که فکر کنی فراموشت کردم، بعد ۱ اس‌ام اس از طرف من بیاد که توش نوشته: به یادتم همه جا و در هر حال و همیشه همیشه

----------------------------------

رفتی و با رفتنت قلبم شکست... قلب من غصه نخور ؛ اون بالا هم خدایی هست

-----------------------------

مثل باران چشمهایت دیدنی است ٬ شهر خاموش نگاهت دیدنی است

زندگانی معنی لبخند توست ٬ خنده هایت بی نهایت دیدنی است . . .

------------------------------------

وای بر اسیری کز یاد رفته باشد / در دام مانده باشد صیاد رفته باشد . . .

-----------------------------------------

گویند زیارت نه به همت است نه به قسمت / به دعوت است

پس ای گروه دعوت شده ما را نزد پروردگارتان یاد کنید . . .

------------------------------------

عشق خطای فاحش یک فرد در تمایز یک آدم معمولی از بقیه آدم های معمولی است .

---------------------------------------
در اتوبان زندگی وقتی تابلوی وجود تو را میبینم ، از سرعتم می کاهم و به درجه بنزین تحملم چشم میدوزم .

---------------------------------

برای سالها مینویسم سالها بعد که چشمان تو عاشق میشود افسوس که قصه ی مادربزگ راست بود همیشه یکی بودیکی نبود

--------------------------

درد را از هر طرف نوشتم درد بود....

--------------------------------

مذهب مردمان عاقل داری یک دوست بسنده کن که یک دل داری

-------------------------------------

زندگی مرگ است و مرگ است زندگی، پس درود بر مرگ و مرگ بر زندگی

--------------------------------------

درباره ی انسانها از روی سوالاتی که می پرسن قضاوت کن، نه جواب هایی که میدن ( ولتر )

----------------------------------

از شنبه به روی خود تلنبار شدیم،تا آخر پنجشنبه تکرار شدیم،خیر سرمان منتظر آقاییم،جمعه شد و لنگ ظهر بیدار شدیم.

----------------------------------------
کاش ماه می دانست از این همه ستاره و سیاره تنها یکی مشتری ست....

-------------------------------
هر وقت تو زندگی رسیدی به جایی که یه در بزرگ یا یه قفل گنده داره اصلا نترس!چون اگه قرار بود باز نشه به جای در، دیوار میذاشتن

------------------------------------------------

زندگی بر من حرام است گر فراموشت کنم من تو را با جان خریدم کی فراموشت کنم

--------------------------------

در خلوت من نگاه سبزت جاریست! این قست بی تو بودنم اجباریست

----------------------------

من به جرم با وفایی این چنین تنها شدم ، چون ندارم همدمی بازیچه ی دلها شدم

---------------------------------
به همه دنیا بگو نگاه تو سهم منه ،هر جای دنیا که باشی دلم برات پر میزنه

--------------------------------------
به چشمات که رنگ آب دریاست *به آن نازی که در چشم تو پیداست
به گلهای بهار و عشق و مستی*فدایت می شوم هرجا که هستی
بین من و تو چیزی دیوار نخواهد شد* گر فاصله نیز افتد بسیار نخواهد شد

---------------------------

آن سوی دلتنگی ها همیشه خدایی است که داشتن آن جبران همه ی نداشتن هاست

--------------------------

لحظه ای مکث: آرزویم اینست نرود لبخند از عمق وجودت هرگز.

----------------------------------

هر گاه از غروب بی عاطفه شب خسته شدی، به یاد تنها کسی باش که به یاد توست

---------------------------------

امروز بهترین ساعتم را شکستم چون لحظه های بی تو بودن را به رخم می کشید
--------------------
وقتی که خیلی دیره ، تازه می فهمی که اونی که از همه ساکت تر بود بیشتر از همه دوستت داشت. ولی تو حواست به شیرین زبونی یه عشق دروغی بود...
----------------------
هیچ چیز واقعا خراب نیست!!! ... حتی ساعتی که از کار افتاده دو بار در روز زمان را درست نشان میدهد
-------------------

لیمو نخور ترش کنی منو فراموش کنی !هندونه بخور ناز کنی ٬ منو همیشه یاد کنی !!

-----------------------------------------------

معمولا آدما از اینکه بعد از مرگ فراموش بشن وحشت دارن ولی چه سخته زنده باشی و فراموش بشی . . .

------------------------------------

فکر نکن مسافری و من فقط راه عبور . تکیه کن به من عزیزم ٬ من همونم سنگ صبور . . .

-------------------------------------

حباب ها همیشه قربانی هوای درونشان میشند . . .

-------------------------------------

تو مانند کبوتر ها نجیبی ٬ تو مثل داستانهای عجیبی

گناه من چه بود که گفتی ٬ از این پس از نگاهم بی نصیبی . . .

---------------------------------------

عاشقان را خوش دلی تقدیر نیست ٬ با چنین تقدیر بد ٬ تقدیر نیست

از غمش با ناله ها همدم شدم ٬ ذره ذره آب گشتم ٬ کم شدم

آخر آتش زد دل دیوانه را ٬ سوخت بی پروا ٬ پر پروانه را

عشق من ٬ از من گذشتی خوش گذر ٬ بعد از این حتی اسم من را هم مبر . . .

--------------------------------------------

سلام ای بی وفای بی مروت / سلام ای ساز گیتار محبت

سلام کردم نگی تو بی وفائی / وگر نه ما که عاشقیم بی مروت !

----------------------------------

به ستاره های کم نور قناعت کن ٬ که ستاره های بزرگ زودتر به چشم میآن و تو نگاه همه جا میگیرن . .. .

------------------------------------------

دلا در عاشقی ثابت قدم باش / که در این ره نباشد کاری بی اجر

دلم رفت و ندیدم روی دلدار / فغان از این تطاول ٬ آه از این زجر . . ..

-------------------------------

برای من مهم نیست که وقتی کسی تنهاست به فکر من باشه

برای من این مهمه که وقتی اطرافش شلوغه ٬ قلبش به خاطر من میتپه . . .

-----------------------------

ای کاش که از حال دل من خبرت بود / ای کاش دمی ار سر کویم گذرت بود

من مرغ اسیرم که ندارم پر پرواز / ای کاش که کاشانه من زیر پرت بود . . .

-------------------------------

میدونی چرا ستاره ها به هم چشمک میزنن ؟میخوان به ما بفمونن تو سکوت و فاصله هم میشه گفت دوست دارم . . .

-----------------------------------

این همه رنجی که دنیا بر سر ما میکند / غیر ما هر که باشد ترک دنیا میکند

بارها گفتم که فردا ترک دنیا میکنم / چون به یاد تو می افتم امروز و فردا میکنم . . .

-------------------------------------

شکست در عشق فاجعه نیست ٬ فاجعه آن است که بدانی چرا در عشق شکست خوردی

---------------------------------

قطره بارون ممکنه کوچک دیده بشه ٬ اما یک گل تشنه ٬ همیشه منتظر باریدنشه

یک اس ام اس ممکنه ساده برسه ٬ اما قلب فرستندش خیلی به یادته . .. .

---------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد