آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

نوشته های آهو

دلم تنگ است ٬ دلم میسوزد از باغی که میسوزد . نه دیداری ٬ نه بیداری ٬ نه دستی از سر یاری .مرا آشفته میدارد چنین آشفته بازاری . . .

------------------------------
آفتاب پنجره را میشناسد ٬ حتی اگر بسته باشد

مهتاب به دیدارم میآید حتی اگر خسته باشد

و دل هوای تو را دارد حتی اگر شکسته باشد . . .

-----------------------------------

اگه عشق نبود از تشنگی می مردیم .خدا رو شکر عشق هست و خون دل می خوریم تا زنده بمونیم

-----------------------------

در دایره عشق اگر باران بلا بارید ٬ عاشق آن است که از دایره بیرون نرود . . .

------------------------------
پروانه احساسم در دام عنکبوتی افتاد ٬ که عنکبوتش سیر است ٬ نه میتواند پرواز کند ٬ نه میتواند بمیرد . . .

-------------------------------

می رسد روزی که بی من روز ها را سر کنی می رسد روزی که مرگ عشق را باور کنی می رسد روزی که تنها در کنار عکس من نامه های کهنه ام را مو به مو از بر کنی

-----------------------
بمیرد آنکه غربت را بنا کرد تورا از من، مرا از تو جدا کرد

--------------------------------
وقتی از همه جا نا امید شدی برو توی کوه فریاد بزن که آیا هنوز امید هست؟ آن موقع خواهی شنید که هست هست هست...

----------------------------
 

نه از آشنایان وفا دیده ام... نه در باده نوشان صفا دیده ام... ز نامردمیها نرنجد دلم.... که از چشم خود هم خطا دیده ام...

-----------------------------------

هرگز از کسی که همیشه با من موافق بود چیزی یاد نگرفتم

----------------------------
کاش بدانی نبودنت ، ندیدنت یا برای همیشه رفتنت هرگز بهانه نمی شود برای فراموش کردن تو

---------------------------------------------
 

اونی که نخواست پیشم باشی خودش باید صبرم بدهد. خدا گرفتی عشقمو ، جواب قلبمو بده

----------------------------------
نه دل در دست محبوبی گرفتار، نه سردرکوچه باغی برسردار، از این بیهوده گردیدن چه حاصل ؟پیاده می شوم، دنیا نگهدار

---------------------------
 

آنان که کاری را نا ممکن میپندارند ٬ با شنیدن خبر انجام آن توسط دیگران فقط یکه میخورند . . .

---------------------------------------

زندگی بافتن یک قالیست ٬ با نقش و نگاری که خودت میخواهی . . .

--------------------------------------

مشکلات ٬ انسانهای بزرگ را متعالی میسازد و انسانهای کوچک را متلاشی . . .( شریعتی )

-----------------------------------

گوارا ترین زندگی را کسی دارد که به آنچه دارد و به آنچه خداوند به او داده خرسند باشد . . .

---------------------------

انسان موفق کسی است که در تاریکی دنبال شمع بگرددنه اینکه منتظر بشیند تا صبح شود . . .

-----------------------------------------

خداوندا تو خیلی بزرگی و من خیلی کوچک ولی جالب اینجاست ٬ تو به این بزرگی من کوچک را فراموش نمیکنی ولی من به این کوچکی تو را فراموش کرده ام . . .

----------------------------------

آمده ایم که با زندگی کردن قیمت پیدا کنیم ٬ نه اینکه به هر قیمتی زندگی کنیم . . .

--------------------------------------

یادت از خودت مهربونتره چون وقتی نیستی هیچ وقت یادت تنهام نمی ذاره

-------------------------------

در این زمانه که شرط حیات نیرنگ است.دلم برای رفیقان بی ریا تنگ است

-----------------------------

اتل متل ستاره...گلم دوستم نداره...نه اس ام اس ، نه یک زنگ...دلم براش شده تنگ

----------------------------

نازنین غصه نخور قصه نویس تو خداست. همه نارفیقن و تنها رفیق تو خداست

--------------------------------

از با تو بودن برایم عادتی ساختی که هرگز بی تو بودن را باور ندارم....!

-------------------------------------

اتل متل توتوله ، حال گلم چه جوره؟ این را بخون یادم کن، اس ام اس بده شادم کن

-----------------------------

پیش بی درد دمی صحبت از درد مکن. شاخه سبز دلت را به خطا زرد مکن. مرد اگر نیست ولی کوه که هست. تکیه بر کوه کن ولی تکیه بر نامرد مکن

---------------------------

امروز با هم بودن را تجربه می کنیم و شاید فردا به یاد هم بودن را. پس امروز را زیبا کنیم به حرمت خاطرات فردا

--------------------------------------

افسوس که چقدر زود دیر می شود...!

---------------------------

بی تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم....فکر نکن یاد تو بودم، کار نداشتم ول می گشتم

----------------------------------

خدایا سرنوشت مرا خیر بنویس، تقدیری مبارک، که آنچه را تو زود می خواهی دیر نخواهم. و چیزی را که تو دیر می خواهی زود نخواهم

-------------------------

مرد دوستی را کشف کرد و عشق اختراع شد.
زن عشق را کشف کرد و ازدواج را اختراع کرد!
مرد تجارت را کشف کرد و پول را اختراع کرد.
زن پول را کشف کرد و « خرید کردن » اختراع شد!
از آن به بعد مرد چیزهای بسیاری را کشف و اختراع کرد.
ولی زن همچنان مشغول خرید بود!!!
--------------------------------

خدایا ٬ دوست بدار آنهائی که دوستمان دارند و ما نمیدانیم

و سلامت بدار آنهائی را که دوستشان داریم و نمیدانند . . .

----------------------------

غم سایه به سایه با من و یار من است.ویران شدن و شکستگی کار من است

با این دل خسته، بی تو حتی خود من..دشمن شده و در پی آزار من است

--------------------------
با این دل غم دیده کسی یار نشد.....کس با دل من همدم و غمخوار نشد

دل را به دل هر که سپردم، پس داد....کس با دل خسته ام وفادار نشد

----------------------------------

 

گاهی وقت ها باید کم باشی تا کمبودت احساس شه نه اینکه نباشی تا نبودنت عادت شه
--------------------------
یکی باش برای یک نفر ..... نه تصویری مبهم در خاطره های 100 نفر
----------------------------
مثل ساحل آرام باش تا دیگران مانند دریا بیقرارت باشند.
------------------------------
عاشقان را عشق فرمان می دهد. لوتیان را معرفت...  مخلصیم با معرفت ... !

---------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد