آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

نوشته های آهو

 

من خودم اینجا غریبم ، هیچکسو جز تو ندارم

گل من تحملم کن  یه کم طاقت بیارم . . .

---------------------------------------

ما که همسایه اشکیم ولى با دل تنگ ٬ گر لبى خنده کند یاد شما مى افتیم . .

-----------------------------------

افسوس که عشق جاودانه نیست ٬ عشق گل سرخیست که طاقت طوفان را ندارد.عشق یک خاطره سبز است که از آمدن پاییز می ترسد . . .

---------------------------------------------

یادت همیشه سبز است در خلوت خیالم .خوبم به خوبى تو .هر چند نپرسى حالم . . .

------------------------------------

پیش ما سوختگان مسجد و میخانه یکیست ٬ حرم و دیر یکی صبحه و پیمانه یکیست

این همه جنگ و جدل حاصل کوته نظریست ٬ گر نظر پاک کنی کعبه و بت خانه یکیست

--------------------

چه تاجی زدی بر سرم زندگی ؟ به غیر از مصیبت به جز بندگی ٬ یه روزم اگربه شادی گذشت ٬ ندیدم بهاری ٬ محبت ز یاری ٬ دلم غرق خون شدعجب روزگاری ...عجب روزگاری . . .

----------------------------------------------

تیک ... تاک ... تیک ... تاک

با هر تیک ساعت به یادت میافتم و با هر تاک ساعت دلتنگت میشم . . .

----------------------------------

همیشه فاصله تلخه ، ولی امید باقی هست

نگو آسون خداحافظ ، تحمل کن ، یه راهی هست . . .

--------------------------------

شاید کسی رو که با تو خندیده فراموش کنی...اماکسی رو که با تو اشک ریخته هرگز!

-----------------------------------------

عاشقانه، عارفانه، بی‌بهانه، خالصانه، با صداقت، بی نهایت، تا قیامت، دوستت دارم......
--------------------------------------

خدایا من اگر بد کنم تو را بنده های خوب فراوان است.........اما اگر تو مدارا نکنی مرا خدای دیگر کجاست؟؟؟؟

---------------------------------------------
هروقت از کسی جدا شدی بهش بگو برای همیشه خداحافظ هرچند با این کار قلب او را میشکنی واورا نارحت میکنی ولی از انتظار نجاتش میدهی

-----------------------------------

یکی بود یکی نبود زیر این سقف کبود ، یه غریبه آشنا دل و جونم و ربود. این جوری نگاهم نکن ، گل یاس مهربون . اون غریبه خودتی.

---------------------------------------

بی تجربه متولد می شویم ، با جرات زندگی می کنیم ، و با حیرت می میریم ، تنها چیزی که فروغش به خاموشی نمی گراید خاطرات پاک است . . .

-------------------------------------

برای شناکردن به سمت مخالف رودخانه قدرت و جرات لازم است وگرنه هر ماهی مرده ای هم میتواند از طرف جریان آب حرکت کند (دکتر علی شریعتی)

----------------------------------------

برای دادن گل به دیگران منتظر مراسم تدفین آنها نباش

----------------------------------
یک کاغذ سفید را هرچقدر سفید و تمیز باشد کسی قاب نمی گیرد برای ماندگاری باید حرفی برای گفتن داشت

------------------------------------
در راه رسیدن به اوج با مردم مهربان باش چراکه هنگام سقوط با همان مردم روبه رو خواهی شد

----------------------------------------

بشر به خوشبختی خیلی زود عادت می کند و چون خیلی زود عادت می کند خیلی زود هم فراموش می کند که خوشبخت است

-------------------------------

هر لحظه را چنان با شکوه زندگی کن که گویی واپسین لحظه زندگیت است

--------------------------

کاش می شد قلب وسعت می گرفت شمع با پروانه الفت می گرفت کاش می شد در پس احساس ها خنده ها از اشک سبقت می گرفت کاش می شد از الفبای وجود عین وشین و قاف(عشق)نشات می گرفت

-----------------------------

ای شب از رویای تو رنگین شده. سینه از عطر تو ام سنگین شده. ای به روی چشم من گسترده خویش. شادیم بخشیده از اندوه بیش

----------------------------

گرمی سلامم آتش خاطره هاست

پذیرایش باش گرچه میان ما فاصله هاست !

-----------------------------------------

دلم می خوست بهانه ای باشی برای فراموش کردن همه چیز...

اما حالا دلم می خواهد بهانه ای باشد برای فراموش کردن تو ...

-------------------

اگه چشمات تر شد، اگه دلت تنگ شد ،اگه دیگه نبود کسی ، امید و هم نفسی ، بدون که هست اینجا کسی ،که تو واسش همه کسی ...

-----------------------

تو ای زیباترین شعر رهایی ، تو ای گلبرگ سرخ آشنایی ، میان کوچه های قلب تارم ، به دنبال تو می گردم کجایی ؟!!!

----------------------------

عشق در دریا غرق شدن است و دوست داشتن در دریا شنا کردن ...

---------------------------------------------

گاهی وقتهاچقدر ساده عروسک می شویم ؛ نه لبخند می زنیم نه شکایت می کنیم ؛ فقط احمقانه سکوت می کنیم....

--------------------------

مشکلات به سبکی هوا ، عشق به عمق اقیانوس ، دوستی به محکمی الماس ، موفقیت به درخشانی طلا ... اینها آرزوهای من برای توست

-------------------------
ما در هیج سرزمینی زندگی نمی کنیم. منزل ما قلب کسانی است که دوستشان داریم

----------------------------

روزی به عقب نگاه می کنید و به آنچه " گریه دار " بود می خندید ...

-----------------------
وقتی نوشتم عاشقترینم ، گفتی نمی خوام تورو ببینم

برات نوشتم که بیقرارم ، با خنده گفتی دوستت ندارم

------------------------

همدل و همنفسی نیست خدایا چه کنم. همرهم جز تو کسی نیست خدایا چه کنم

از غم چرخ بلا ناله سپردم به نسیم .دست فریاد رسی نیست خدایا چه کنم . . .
-------------------------

من آن گلبرگ مغرورم که میمیرم ز بی آبی ولی با خفت و خواری پی شبنم نمی گردم

--------------------------

در آغاز محبت گر پشیمانی بگو با من که من هم دل ز مهرت بر کنم تا فرصتی دارم . . .

-----------------------------------

ماه عشق است بیا عاشق شویم ، عاشق آن خدای خالق شویم

چون به درگاهش کشیم دست نیاز ، مهربان باشد شویم ما بی نیاز . . .

-------------------------

میخوام اسم تو رو با صابون تو ابرا بنویسم تا وقتی بارون میباره همه کف کنن !!!

------------------------------

قسم به هرچی بارون شدیده / به هر بی پناه و نا امیده

تو که قلبت مثل برفا سفیده / نرنج از من آخه از تو بعیده

-----------------------------

دیدن لبخند آنهایی که رنج میکشند ، از اشکهایشان دردناکتر است . . .

---------------------------

قلب سرزمین عجیبی است. زیرا هم زادگاه عشق است هم آرامگاه آن.

-----------------------

دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست ، جای چشم ابرو نگیرد ، گرچه او بالاتر است .

---------------------------------------

هر رهگذری محرم اسرار نگردد ، صحرای نمک زار ، چمن زار نگردد

هرجا که رسیدی مکش طرح رفاقت ، هر کس که به تو یار وفادار نگردد . . .

----------------------------------

باید که مهربان بود ، باید که عشق ورزید ، زیرا که زنده بودن ، هر لحظه احتمالیست

--------------------------------

گاه برای ساختن باید ویران کرد ، گاه برای داشتن باید گذشت و گاه در اوج تمنا باید نخواست . . .

----------------------------

عمر من غارت شد ، و غارتگر من دور شد ، من صبوری کردم و غارتگرم مغرور شد . . .

----------------------

دگر حس شقایق را نداری ، هوای قلب عاشق را نداری و از چشمان خونسرد تو پیداست که دیگر حس سابق را نداری . . .

----------------------------------------

هرچی هستی همون باش / هرچی نیستی نگو کاش

--------------------------

هر کی تو رو ازم گرفت الهی بیچاره بشه ...روز قیامت که رسید مجرم و اواره بشه

-------------------------

به غصه ها سنگ بزن ....تو صورتش رنگ بزن...هر وقت دلت تنگ میشه ...فقط به من زنگ بزن

-----------------------------------

کاش امتداد لحظه ها تکرار با تو بودن بود ...

------------------------

عشق بها دارد ... من و تو بودیم و یک دریا عشق ، حالا من هستم یک دنیا اشک ... آری ... عشق بها دارد !!!

------------------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد