آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

نوشته های آهو

با یاد سرخی گونه هات..
درخشش چشمات ..
سوزانندگی لبهات..
داغی عشقت
از رو آتیش میپرم
دوستت دارم آتیش پاره |
چهارشنبه سوری مبارک

-----------------------------------------------------

تام کروز ، نیکلاس کیج ، جنیفر لوپز ، رابرت دنیرو ، یانی ، دیووید کاپرفیلد ، آنتونی رابیز ، خود من و بقیه ستارگان جهان ازت خواهش میکنیم چهارشنبه سوری مواظب خودت باشی

-------------------------------

چهار شنبه سوریه نیا پایین می سوزی
.
.
.
.
.

چیه؟ توقع داشتی اینجا آتیش باشه بسوزی؟؟

-------------------------------------

چهارشنبه سوری نزدیکه.یه وقت نری از رو آتیش بپری.
.
.
آخه تجربه ثابت کرده اگه بره رو آتیش کباب میشه

------------------------------------------

سلام چهارشنبه سوری جایی قرار نذاری کار واجب باهات دارم
آخه آتیش کم داریم آتیش پاره

-----------------------------------------------

در پی اختلاف نظر در مورد اینکه شب چهارشنبه سوری 22 است یا 29. روز 22 اسفند یوم الشک و از 22 تا 29 اسفند هفته ی وحشت اعلام شد

---------------------------------

چهارشنبه سوری هر آتیشی که دیدی به یاد قلب منم باش آخه از دوریت بدجوری آتیش گرفته

--------------------------- 

سلام
چیه دنبال من راه افتادی؟؟؟
حالا خوبه فقط یه
سلام کردیم !!

-- ---------

یه روز یارو سوار هواپیما می شه،یهو هواپیما سقوط می کنه.

این قرار بود جوک باشه اما حادثه خبر نمی کنه!

--------------------------

دنیا رو بد ساختن .. کسی را که دوست داری . تو را دوست نمی دارد .. کسی که تو را دوست دارد . تو دوستش نمی داری .. اما کسی که تو دوستش داری و اوهم تو را دوست دارد به رسم و ایین هرگز به هم نمی رسند و این رنج است

------------------------------

انان که خاک را به نظر کیمیا کنن .... باشد که گوشه چشمی به ما کنن

_________________

اگر خدا کفیل رزق است غصه چرا

اگر رزق تقسیم شده است حرص چرا

اگر دنیا فریبنده است اعتماد به آن چرا

اگر بهشت حق است تظاهر به ایمان چرا
اگر قبر حق است ساختمانهای مجلل چرا

اگر جهنم حق است این همه ناحق چرا

اگر حساب حق است جمع مال چرا

اگر قیامتی هست خیانت چرا؟؟؟

 --------------------------------

در وجودم چیزی هست که تو را نجوا می کند ... و تنها عشق مرا رها می کند ... و نورآن نگاهی ست که تو به من روا می کنی ... پس عشق و نور را از من دریغ نکن و بر من بتاب که بی عشق تو ؛ بی نگاه تو ؛ بی تو رو به غروب رهسپارم ..... مرا به طلوعی دیگربرسان
--------------------------
صدای چک چک اشکهایت را از پشت دیوار زمان می شنوم و می شنوم که چه معصومانه در کنج سکوت شب ‌، برای ستاره ها ساز دلتنگی می زنی و من می شنوم می شنوم هیاهوی زمانه را که تو را ازپریدن و پرکشیدن باز می دارد آه ، ای شکوه بی پایان ای طنین شور انگیر من می شنوم
به آسمان بگو که من می شکنم ! هر آنچه تو را شکسته و می شنوم هر آنچه در سکوت تونهفته
-----------------------------

ماهواره امید به علت لایی کشی بین ماهواره ها ، سرعت غیر مجاز و مسافر کشی بازداشت شد.
------------------------------------------

در پی پرتاب موفقیت آمیز ماهواره امید و دستیابی ایران به تکنولوژی فضایی ، نام کهکشان راه شیری به بزرگراه شیخ فضل الله نوری تغییر یافت
-------------------------------

لحظاتی قبل ماهواره امید از ارتباط نا مشروع بین بهرام و زهره خبر داد-------------------------------------------

بنا بر خبر پرتاب ماهواره ی امید، نیروی انتظامی اعلام کرد: بزودی برای کنترل روابط میان امید و زهره یک فروند سفینه ی گشت ارشاد به فضا خواهیم فرستاد---------------------------------------------

ماهواره امید از مدار خارج شده است و فقط به دور سیاره زهره می چرخد واین پیام هارا ارسال میکند؛الهی دورت بگردم،جیگر چند سالته؟
------------------------------------------

رفتم گلستان که با عشق برات یه دامن گل بچینم, دیدم شلوار پامه!!!
-----------------------------------

اگر خورشید محو تماشای تو نیست...
دلگیر نشو، از پشت کوه اومده

--------------------------------

غضنفر از خیابون رد میشه، از یکی می‌پرسه: ببخشید، اونور خیابون کدوم وره؟ یارو بهش میگه: خوب اونور دیگه! غضنفر شاکی میشه و میگه: آخه چند دقیقه پیش یه پدرسگی گفت که اونور خیابون اینوره!-------------------------------------

یه روز یه غضنفر میره در مغازه خیاطی. پارچه شو میده میگه برام یه شلوار بدوز. فردا نیام بگی وقت نداشتم سوزنم شکسته بود ننه م مرده بود. اصلا نمیخوام پدر سگ پارچه منو بده میخوام برم.-------------------------------

غضنفر عاشق خدا میشه، یه مسجد می‌کشه که از توش یه تیر رد شده
-------------------------------------------

غضنفر مسجد میزنه هیچ کس نمیره . تبلیغ میزنه: نماز بدون وضو . شکسته . نشسته .گوز آزاد
--------------------------

یکی میگه: من" حافظ کل قرآنم", غضنفر میگه: از این قران کوچیکا یا بزرگا ???
---------------------------------------

غضنفر میره خواستگاری پدر عروس میپرسه خونه داری ؟ میگه خودم ندارم ولی دوستام گفتن : زن از تو خونه خالی از ما
-------------------------------

نمیپرسی تو حالی از دل غمگین و بیمارم
ولی من هرکجا باشم خیالت را به سر دارم
--------------------------

برای آدم نابینا ، شیشه و الماس فرقی نداره
پس اگه کسی قدرتو ندونست
فکر نکن تو شیشه ای, اون نابیناست.

----------------------------------

شب بهت اس ام اس دادم که بگم : دنیام تاریکه مثل شب ، تنهام مثل ماه ، کوچیکم مثل ستاره ، اما دوستت دارم قد آسمونی که اندازه نداره ..

-----------------------------------

از شب سوال کن تا باورت شود بی خانمان ترین ستاره این آسمان منم !

----------------------------------

بعضی مردم این زمانه مثل گل انارن ، از دور جلوه دارن ولی از نزدیک بو ندارن ..

--------------------------

همه یاران هم آواز پراکنده شدند ....  آه از این باد بلاخیز که زد در چمنم

----------------------------

اگه عشق نباشه مولکول‌های اکسیژن و هیدرژن نمی‌تونن اینقدر محکم همدیگر رو فشار بدن که اشک جفتشون در بیاد!!

-----------------------------

همیشه واسه کسی گلدون باش که اگه به آسمون رسید یادش باشه ریشه اش کجاست.

----------------------------

زمانی که کنار رودخانه بودم نگاهم به قله کوه بود . به قله که رسیدم سراپا محو تماشای رود شدم....

----------------------

گل اگر خار نداشت
دل اگر بی غم بود
اگر از بهر پرستو قفسی تنگ نبود
زندگی عشق اسارت قهر آشتی همه بی معنا بود

------------------------------------

زندگی شوق رسیدن به همان فردایست
که نخواهد آمد
تو نه در دیروزی و نه در فردایی
ظرف امروز پر از بودن توست
زندگی را دریاب

----------------------------------

کاش قلبها وسعت مى گرفت
شمع با پروانه الفت میگرفت
کاش توى جاده زندگى
خنده هم از گریه سبقت میگرفت

----------------------------------

من چه کنم خیال تو منو رها نمی کنه
اما دلت به وعده هاش یه کم وفا نمی کنه
من ندیدم کسی رو که مثل تو موندگار باشه
آدم خودش رو که تو دل اینجوری جا نمی کنه

---------------------------------------

می خوام برم پرینت قلبم رو بگیرم تا باورت بشه که چقدر دوستت دارم...!!!

--------------------------

من اصولآ خیلی فکر نمی کنم! اما هر وقت فکر بکنم، به تو فکر می کنم!!

--------------------------

نمی خوام بگم دوست دارم چون دوست ندارم بلکه عاشقتم!!

---------------------------------

دل های بزرگ و احساس های بلند، عشق های زیبا و پرشکوه می آفرینند ( دکتر علی شریعتی )

-------------------

اگر قادر نیستی خود را بالا ببری همانند سیب باش تا با افتادنت اندیشه‌ای را بالا ببری (دکتر علی شریعتی)

-----------------------

کتابی،خلوتی،شعری،سکوتی
مرا مستی و سکر زندگانی است
چه غم گر در بهشتی ره ندارم
که در قلبم بهشتی جاودانی است

----------------------------------

در آن زمان که امیدت برید از همه جا ، ببین کیست امیدت ، بدان که اوست خدا . . .

--------------------------

بیا بشکن سکوت قلب خسته / ببین بی تو دلم غمگین شکسته
ز صبح عاشقی حیران ترم کن / که تاریک است این قلب شکسته . . .

---------------------------------

دلم احساس غم دارد/ در این انبوه ویرانی/کمی تا قسمتی ابری/ و شاید باز بارانی

---------------------------------

دوست دارم پیتزای رو میزت باشم ، تا به دست تو تیکه تیکه بشم !

-------------------------------------------

اگر همه سکه داشتند, دلها سکه را بیش از خدا نمی پرستیدند
و یکنفر کنار خیابان خواب گندم نمی دید
تا دیگری از سر جوانمردی بی ارزشترین سکه اش را نثار او کند

----------------------------------------

اگه یه روز قرار باشه آدمها رو با رنگ بشناسند دوست دارم رنگ تو آبی باشه ، که مثل آسمون بالای سرم باشی .

--------------------------------

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد