آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

بازداشت 34 دختر و پسر در یک مجلس پارتی

‌از افراد دستگیر شده 12 نفر دانشجو و چهار نفر محصل بوده که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
مرکز اطلاع‌رسانی معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری 34 دختر و پسر در یک مجلس پارتی خبر داد.
به گزارش فارس به نقل از معاونت اجتماعی انتظامی استان سمنان پنج‌شنبه هفته گذشته مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی و کلانتری 11 سمنان از طریق تماس مردمی با 110 مطلع شدند که تعدادی دختر و پسر با برپایی مجلس لهو و لغب و پارتی در منزلی واقع در خیابان بلال این شهر، برای اهالی محل ایجاد مزاحمت کرده‌اند.
بنابراین گزارش، مأموران پس از انجام تحقیقات لازم و با دریافت مجوز قضایی در عملیاتی هماهنگ اقدام به بازرسی از منزل موردنظر کردند که در جریان این بازرسی تعداد 18 نفر دختر و 16 نفر پسر را که دارای وضعیت پوششی بسیار نامناسب و حالات غیر طبیعی بودند، دستگیر کردند.
این گزارش می‌افزاید؛ تعداد 36 عدد کپسول و قرص روان‌گردان، پنج بطری مشروبات الکلی که محتوای آن مصرف یا خالی شده بود، 29 حلقه سی‌دی مبتذل و مستهجن و تعدادی تجهیزات دریافت از ماهواره‌ و آلات موسیقی لهو و لعب کشف و ضبط شد.
‌از افراد دستگیر شده 12 نفر دانشجو و چهار نفر محصل بوده که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.
همچنین در ادامه این گزارش معاونت اجتماعی انتظامی استان سمنان نسبت به صدور بیانه‌ای بدین شرح مبادرت ورزیده است، از آنجایی که برپایی اینگونه مجالس و جشن‌‌‌های پر از گناه و فساد، ارمغان شومی از شبیخون فرهنگی به حساب می‌آید و‌ تعدادی از جوانان ناآگاه خواسته یا ناخواسته به این جریان هدایت شده و از سوی دشمن کشیده می‌شوند، بنابراین لازم است برای مصون‌سازی جامعه و به ویژه نسل جوان در مقابله با این توطئه شوم فرهنگی بیش از پیش تلاش کنیم، از این رو‌
1 ـ از خانواده‌ها خواسته می‌شود که ضمن اهتمام بیشتر به تربیت دینی فرزندان خود، آنها را از آسیب‌های اجتماعی محیط پیرامون آگاه نمودن و بر رفتار و معاشرت‌های آنان نظارت بیشتری داشته باشند.
2ـ از مسئولان فرهنگی خواسته می‌شود بیش از پیش در راستای آگاهی بخشی و مصون‌سازی نسل جوان در مقابل توطئه‌های فرهنگی دشمن همت گمارد.
3ـ از مسئولان مراکز دانشگاهی خواسته می‌شود ضمن برنامه‌ریزی شایسته در زمینه گذراندن اوقات فراغت دانشجویان و با اتخاذ سازوکار مناسب فرهنگی و کنترلی، بیش از پیش در راستای تأمین فضای امن اخلاقی برای دانشجویان تلاش کنند.
4ـ از شهروندان ‌نیز خواسته می‌شود در صورت برخورد یا اطلاع از بروز چنین مواردی بلافاصله مرابت را به مرکز پلیس 110 اطلاع دهند.
5ـ به آن دسته از افرادی که منازل خود را برای برپایی اینگونه مجالس در اختیار می‌گذارند، هشدار داده می‌شود از این اقدام غیر‌اخلاقی و مجرمان اجتناب کرده، در غیر این صورت طبق قانون برخورد سختی با آنها می‌شود.
‌نیروی انتظامی برای افزایش امنیت اخلاقی در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نکرده و امیدوار است با حمایت و مشارکت مردم شریف، علما، مسئولان و همه گروه‌های جامعه بیش از پیش در انجام رسالت خطیری ‌که به عهده گرفته است، موفق شود.
همچنین‌ خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر با صدور بیانیه‌ای که در نماز جمعه این هفته سمنان قرائت شد، از این اقدام مناسب نیروهای انتظامی و ضابطان بسیجی قدردانی کردند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد