آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

اس ام اس عاشقانه جدیدوداغ


عاقبت خط جاده پایان یافت

من رسیده ز ره غبار آلود
تشنه بر چشمه ره نبرد و دریغ
شهر من گور آرزویم بود


تو همان به که نیندیشی
من و درد روانسوزم
من از درد نیاسایم
من از شعله نیفروزم


زندگی آیا درون سایه هامان رنگ می گیرد؟
یا که ما خود سایه های سایه های خود هستیم؟


گفتم خموش (آری) و همچون نسیم صبح
لرزان و بی قرار وزیدم به سوی تو
اما تو هیچ بودی و دیدم هنوز هم
در سینه هیچ نیست بجز آرزوی تو


او شراب بوسه می خواهد ز من
من چه گویم قلب پر امید را
او به فکر لذت و غافل که من
طالبم آن لذت جاوید را


عاقبت بند سفر پایم بست
می روم ، خنده به لب ، خونین دل
می روم از دل من دست بدار
ای امید عبث بی حاصل


به چشمی خیره شد شاید بیابد
نهانگاه امید و آرزو را
دریغا ، آن دو چشم آتش افروز
به دامان گناه افکند او را


چرا امید بر عشقی عبث بست ؟
چرا در بستر آغوش او خفت ؟
چرا راز دل دیوانه اش را
به گوش عاشقی بیگانه خو گفت ؟


رفتم ، که گم شوم چو یکی قطره اشک گرم
در لابلای دامن شبرنگ زندگی
رفتم ، که در سیاهی یک گور بی نشان
فارغ شوم زکشمکش و جنگ زندگی


این چه عشقی است که در دل دارم
من از این عشق چه حاصل دارم
می گیریزی زمن و در طلبت
بازهم کوشش باطل دارم


گه درها همه بستس مسیر آسمون بازه
تموم رازمو میگم به اون که صاحب رازه


نذار تا گم کنم راهو میون این همه فانوس
تو که خورشید من باشی نمیشم طعمه ی کابوس


قسم به فصل هستى به بلندی و پستى
به خدایی که می پرستى به زمینى که نشستى
عزیز من تو هستى


من مست رفاقتم توپیک صداقتی
مشروب من پاکیست مزه من رفیق خاکیست


من از تو دورم تو اما اوج نزدیکی
چشامو پر کن از خورشید میون موج تاریکی


میخوام حست کنم تا که بتونم عشقو بشناسم
اگه یاریم کنی شاید بتونم عاشقت باشم


خواهم که سری باشم ، تو تاج سرم باشی
تا خاک رهی باشم ، تو رهگذرم باشی


آه میکشم تو را با تمام انتظار
پر شکوفه کن مرا ای کرامت بهار


دوست همه باش و معشوق یکی
مهرت را به همه هدیه کن و عشقت را به یکی


آرام بخوان ، چون اهسته نوشتم / با دل بخوان ، چون با دل نوشتم
دوستت دارم




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد