آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

دوستت دارم

  

همه اینجا شدند دیوانه ی تو

ولی من راه نشین خانه تو

 همه بینند تو را با چشم هر جایی

ولی با دل بینم هر کجایی

 همه بینند تو را یک دل ببازند

ولی من جان دهم آنان ننازند

 همه گویند که تو ماهی در اینجا

ولی  خورشید من هستی همه جا

 تو را یارم همش خوانم در این دل

که نامت نقش ها بسته بر این دل

ندانم راه عشق از چه به سختیست

ولی سختی ز بهر تو به مستیست

 اگر چه طاقت این را ندارم

ولی بدان تا ابد من دوستت دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
بیایید باهم بخندیم نه به هم یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 13:14 http://khandeh-bazar.blogsky.com/

سلام آقای آهو(از رو قدت گفتم آقا)
میبینم که اعتماد به نفس کاذب داری و این اصلا خوب نیست
فال روزانت رو هم که به جای خوصوصیاتت نوشتی
در مورد این که تو هرسایتی عضو میشی میگه در مورد خودت بنویس بگم که مامولا ۹۰ درصد این سایت ها همسر یابی و یا دوست یابی هستند نه همه سایتهای دیگر
این رو هم میگفتی بد نبود
با تشکر از وبلاگ خوبت و اینکه انتقاد پذیر هستی
بای

سلام مرسی از نظراتت ولی من دخترم در ضمن اعتماد به نفسم هم بالاست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد