آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

انـار شــو کـــــــه تمــــام لب تــــــو را بمکم

انـار شــو کـــــــه تمــــام لب تــــــو را بمکم

به بغضم این همه سوزن نزن که  می ترکم

شب است و عطر خوشِ نانِ تازه ی تنِ تو

بگـــــــــــــو چکار کنم با دلِ پـــــر از کپکم

دهانم آب می افتد ، چقدر می افتد

دهـــانم آب برایت ، انــــار بــا نمکم

انار سوخته ام من ، دلِ مرا بچلان

نمک بریز و بنوش از دل ترک ترکم

شبی که بغض کنی صبح می چکد گل گل

صــدای گـریه ی تـــــو از لبـــان نی لبــــکم

مخواه دختر چوپان ! که باد حمله کند

به دشتهای پر از گله های شاپرکـــم

تو می شوی ملکه ، گوشواره ات گیلاس

بساز بــا نـخ گیسوت ، تــاج قــاصدکــــم

شبیه تکه ی ابـری غریبه ام،تو بگــو

به چشمهات که باران کنند نم نمکم

ببین دست من این تا به فرق در مرداب

بدل شده است به فریاد آخـرین کمکم

تو چون عروسک خاموش قصه ها شده ای

و مـــــن غریب یِ شهرِ هـــــزار آدمکــــــم

شبیه غربت یک لاک پشت در برکــه

همیشه دور و برِ چشمات می پلکم

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:37

میگم نوشتی که دوست داری سرکار بذازی نکنه منم سرکارم. به نظرت وبلاگت خیلی ساده نیست

سلام مرسی از تعریفات، وبلاگ شلوغو زیاد دوست ندارم چون باعث دیر بالا امدن وبلاگ میشه من کسی رو سر کار نمیگیرم مخصوصا شما باشید

مریم شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 14:35

خیلی قشنگ بود ازون چیزایی بود که الان دوست داشتم بخونم. ولی من همیشه تعریف نمیکنما یکم رکم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد