آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

خیلی ممنون .......

 

 خیلی ممنون .......

 

  

میگی هنوز تو فکرمی بعضی شبا خواب نداری

 

میگن با یکی دیدنت میگن خیلی دوستش داری

 

میگی مگه میشه من و یه روز فراموش بکنی

 

میگن به هر چی اون بگه بدون شک گوش میکنی

 

گوشی و برمیداری و چند وقت یه بار زنگ میزنی

 

چند وقت یه بار به آرزوم به رویاهام زنگ میزنی

 

بعدش شلوغ میشه سرت یهو میگی باید بری

 

خوب میدونم تو زندگیم خیلی باشی مسافری

 

خیلی ممنون که میپرسی حالمو

 

خیلی ممنون نگرانی واسه من

 

خیلی ممنون که میخوای بدونی با کیم ؟ کجا ؟

 

خیلی ممنون پس چرا دلت نمیسوزه واسه ساده گیام

 

گوشی و برمیداری و چند وقت یه بار زنگ میزنی

 

چند وقت یه بار به آرزوم به رویاهام زنگ میزنی

 

بعدش میگی شاید باید از هم دیگه دور بمونیم

 

میگی باید سعی بکنیم سخته ولی ما میتونیم

 

تو اونی که اومد یه روز از آسمون نیستی

 

تو اونی که میخواست من و تا پای جون نیستی

 

تو اونی که بهشت و آورد رو زمین ، نیستی

چشم انتظاری ....

 

ای دل تنها چیه چشم انتظاری

 

باز یه لحظه یه دم آروم نداری

 

مثل زمستون تو حسرت بهاری

 

باز عشقت خیمه زد رو خونم

 

باز یادت آتیش زد به آشیونم

 

باز بی تو باید تنها بمونم

 

بیا سکوت لبهام هنوز حرمت خونست

 

پرنده دل من هنوز بی آشیونست

 

بیا پر از امیده هنوز این دل خسته

 

هنوز به پای چشمات پای عشقت نشسته

 

توی آسمون دنیا هر کسی ستاره داره

 

چرا وقتی نوبت ماست آسمون جایی نداره

 

واسه من تنهایی درده ، درده هیچکس و نداشتن

 

هر گل پژمرده ای رو تو کویر سینه کاشتن

 

دیگه باور کردم اینو که باید تنها بمونم

 

تا دم لحظه ی مردن شعر تنهایی بخونم

 
 

 

       چیه دلم گرفتی ....... 
 چیه دلم گرفتی واسه چی داری گریه میکنی 
 چیه دلم شکستی واسه کی داری گریه میکنی 
 چیه دلم غریبی چی میگی داری گریه میکنی 
 میگی گذاشته رفته اونی که مثل نفس تو بود
  میگی دلتو شکسته اونی که همه کس تو بود  
میگی دیدی نمونده پای همه حرفایی که زده بود
  دل من میدونم داری دیونه میشی اما باز بیخیالش   دل من میدونم داری ویرونه میشی اما باز بیخیالش
    

خداحافظ برای تو چه اسان بود ولی قلب من از این جمله لرزان بود

 

خداحافظ همین حالا

 

 

ღI♥Uღ

ღ♥ღ وقتی نیستی هر چی غصه است تو صدامه ღ♥ღ
 ღ♥ღ وقتی نیستی هر چی اشکه تو چشامه ღ♥ღ
ღ♥ღ از وقتی رفتی دارم هر ثانیه از رفتنت میسوز ღ♥ღ ღ♥ღکاشکی بودی و میدیدی که چی آوردی به روزم ღ♥ღ
ღ♥ღ حالا عکست تنها یادگار از تو ღ♥ღ
ღ♥ღ خاطراتت تنها باقی مونده از تو ღ♥ღ ღ♥ღ وقتی نیستی یاد تو هر نفس آتیش میزنه به این وجود ღ♥ღ ღ♥ღ کاش از اول نمیدونستی من عاشق تو بودم ღ♥ღ
  ღI♥Uღ

 

 

   بگو چی شد ......  
بگو چی شد که قلبت خالی شد از حضورم  
بگو باهات چی کردم که میشکنی غرورم  
بگو چی بود گناهم چی بوده اشتباهم  
که اینجوری گذشتی از من و از نگاهم 
کاشکی دلت تنگ نبود دلم برات تنگ نبود
کاشکی توی قلب تو این همه نیرنگ نبود
کاشکی منم بد بودم تو عاشقی سرد بودم 
کاشکی توی عاشقی مثل تو نامرد بودم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد