آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

به خدام میسپارمت...


بعد رفتنت عزیزم بسکه تنهایی کشیدم

 قامتم خمیده ازبس عشقتو به دوش کشیدم

تو غم بی همزبونی خیلی کشتم لحظه هامو

روی برگه های شعرم خالی کردم عقده هامو.....

خاطرت جم هرجا باشی توی غربت یه کسی هست

خاطراتت زندگیشه اون غریبه خاطرت هست!!!!!!!!!!

اون که تو هفت آسمونش یه ستاره ام نداره

اون منم که دل خوشیشه گل من کسی رو داره..

مثل دیگرون نبودم سر راهتو نشستم

میدونستم نمیایو چشم به جاده ها نشستم

خاطرت جم تو دل من تو حسابت پاکه پاکه

این خطای دل من بود اون که افتاده به خاکت....

تو روزایی که نبودی نمیدونی چی کشیدم

صبح تا شب زخم زبون از هر غریبه ای شنیدم

گل من سرت سلامت تو که خوش باشی غمم نیست

این همیشه ارزومه پس دلیل ماتمم نیست

دیگه از گریه گذشته به جنون کشیده کارم

تو که خوشبختی عزیزم دیگه غصه ای ندارم



نظرات 1 + ارسال نظر
امین و شمیم یکشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 20:15 http://ILOVU.BLOGSKY.COM

عشق...
عشق واژه ایست شیرین که تنها با او بودن معنایش میکند.
کاش....
به ما هم سر بزن منتظریم.
البته نوشته هامون یه ذره خصوصیه ولی خوشحال میشم نظ بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد