آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

jokkkkkkkkkkkk

ترکه پشت ماشینش مینویسه : یا زهرا یا هیچکس !

 

میدونی نبات کیلو چنده ؟ نمیدونی ؟ نقل چه طور ؟ اونم نمیدونی ؟


پس قدیمیا درست گفتند : خر چه داند قیمت نقل و نبات !


یه دکتر اصفهانی زنش میمیره روی سنگ قبرش می نویسه : آرامگاه زری همسر دکتر رحیمی مختصص زنان و زایمان ، مطب : خیابان جلفا کوچه سوم پلاک 20 از ساعت ... !


از سبز ترین نقطه ی قلبم ... واست یونجه می فرستم


دوست داری تغییر کنی ؟ خوشگل بشی ؟ عوض بشی ؟ مامان بشی ؟ اصلا یه چیزه دیگه بشی ؟ پس با ما تماس بگیر . 

سازمان بازیافت زباله


شاید اس ام اس های این دفعه تکراری باشه ولی خوب همینه که هست ، به منم ربطی نداره . همش تقصیر احمدی نژاد که توی این مدت هیچ کاری نکرده تا ملت براش جوک در بیارن

از خدا پول خواستم ، بانک داد ، درخت خواستم ، جنگل داد ، اتاق خواستم ، خونه داد ، حالا میترسم ازش تو رو بخوام یه گله گوسفند بده


اگر یک روز دیدی خیلی خیلی تنها شدی ، تا هیچ کس نیست دست کن توی دماغت و حالشو ببر


میدونی نبات کیلو چنده ؟ نمیدونی ؟ نقل چه طور ؟ اونم نمیدونی ؟

پس قدیمیا درست گفتند : خر چه داند قیمت نقل و نبات !


شدم از مردی و مردانگی سیر
دیگه شاکی شدم از دست تقدیر
برای روز مادر شمش و سکه
واسه روز پدر شورت و عرق گیر !

فردا روز جهانی میراث فرهنگیه ! عتیقه روزت مبارک


پسری بودم که اسم نداشت ، با دختری آشنا شدم که وجود نداشت ، به شهری رفتیم که آدم نداشت ، به رستورانی رفتیم که غذا نداشت ، با قاشق چنگالی غذا خوردیم که دسته نداشت ، اون غذا اصلا مزه نداشت ، ولی سر کارگذاشتن تو خیلی مزه داشت !


نمیگم که برام قدر یه دنیا عزیزی چون دنیا یه جایی تموم میشه . . .
نمیگم که مثل گلی چون گل هم یه روز پژمرده میشه . . .
نمیگم دوست دارم چون که. . . من اصلا دوست ندارم !


اگه فرهاد شیرین یادش بره
اگه مجنون لیلی یادش بره
اگه پرنده پرواز یادش بره
من هیچ وقت پول اس ام اس هایی رو که واسه تو فرستادم یادم نمیره !


سلام عزیزم ! میدونی چه بلایی سرم اومده ؟ پلیس منو به جرم " زشت ترین شهروند ایرانی " گرفته ! جون هرکسی دوست داری بیا بهشون نشون بده دارند اشتباه می کنند !


در چشم هایت نگاه کردم تمام زیبایی های آفرینش را دیدم ، خودتو نگیر تو چشات خودمو دیدم !

بانک ملی شما را به ادامه ی خوابتان دعوت مینماید !


این اس ام اس را برای 5 نفر بفرست تا به حاجتت برسی ! باور کن جدی میگم ، منم اولش قبول نداشتم مشقامو خوب نوشتم بابام بهم عیدی داد یه توپ قلقلی داد


دیروز کلی انتظار کشیدم نیومدی ، امروز التماس کردم باز نیومدی ، میترسم فردا چشمام پر از اشک کنی و باز نیایی .... چه بد دردیه ای یبوست ! 


تو جیغ زدی ، ویغ زدی ، جادو بودی ، دود شدی ، بالا رفتی ، تار شدی ، پایین اومدی ، پود شدی ، پیر شدی ، گریه شدی ، جوون شدی ، خنده شدی ، خان شدی ، بنده شدی ، خروس سرکنده شدی ، میوه شدی ، هسته شدی ، امید شدی ، یاس شدی ، ستاره نحس شدی . . . خلاصه آدم نشدی !


از بینی ام تا دست من راهی به جز انگشت نیست

دلخوش به دستمالم نکن هیچ چی مث انگشت نیست


پلیس جلو یه ترکه رو می گیره میگه کارت ماشین ، گواهی نامه ، بیمه . ترکه می گه چه کار کنم ؟ جمله بسازم ؟!


به ترکه میگن یه تصویر غمناک بکش ...
ترکه یک نون بربری سوخته میکشه


به ترکه میگن شما ترکی ؟ میگه : نه به خدا ، بیا بگرد !

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد