آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....
آهو دختری بی عشق

آهو دختری بی عشق

ترفند ،جوک ، شعر ،کامپیوتر و ....

قصه عشق فقط اینه،تنهایی


تو مثل گنجشکی که نشسته کنار عشقش

منم،اون گنجشککی که افتاده بدون روحش


تصاویری از دو پرنده عاشق


 مث این دوتا عاشق بمونیم واسه همیشه


 بذار همه بدونن عشقمون جدا نمیشه 


                                       افتادم به روی جاده مثل عاشقای تنها


                                        تو بیا بمون کنارم که نشم تنهای تنها



تصاویری از دو پرنده عاشق


                                     پر و بال من،شکسته غم بی تو در درونم


زود بیا برس به دادم،که دیگه من نمی تونم


منتظر به روی جاده خبری از تو نیومد



منم اون عاشق تنها که دیگه مرگم سراومد


دست گذاشتی روی شونم،گفتی که می خوام بمونم


دل من تو اسمونا،بی جواب نشسته بودم


تصاویری از دو پرنده عاشق

با بغضی،که تو گلوت بود،منو باز صدا می کردی


هق هقی که تو صدات بود،عاشق و رسوا می کردی


تصاویری از دو پرنده عاشق

گفتی میشم،بال وپرت،خودم میشم،هم سفرت

  

 می ریم به شهرعاشقا،من میچرخم دور و برت


سکوت کردی نشنیدی توجوابی    قصه عشق فقط اینه،تنهایی


تصاویری از دو پرنده عاشق

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد